Oletko tyytyväinen Daciaan?

Anonyymi-ap

Oletko vain tyytyväinen vai tosi tyytyväinen. Kiljutko ilosta kun omistat Dacian. Vai kannattaisiko myöntää tosiasiat ja sanoa että Dacian, sian, omistaminen tympii ihan kybällä

16

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen oli Auris ja nyt Dacia ja olen paljon tyytyväisempi nyt.

• Anonyymi

Olen tyytyväinen, mutta en niin hullu, että alkaisin kiljumaan.

• Anonyymi

Minä kiljun ilosta. Vaadin saada kiljua. KILJUA. KILJUA.

• Anonyymi

Made in Romania.

• Anonyymi

Sinun kannattaisi joskun matkustella, niin voisit ymmärtää, että ihmiset kautta maailman oppivat ja osaavat koota tuotteita ihan yhtä hyvin kaikkialla. Laatu on kiinni siitä mitä halutaan tehdä.

• Anonyymi

Ostin uuden Dusterin yli 7v. sitten noin 10000 euroa halvemmalla verrattuna vastaaviin tuotteisiin. Auto on toiminut ilman vikoja ja säästynyt raha hyvin sijoitettuna tuottaa jo korkoa korolle, joten olen tosi tyytyväinen.

• Anonyymi

Et sinä ole mitään sijoitellut, eihän sinulla ole sellaiseen mahdollisuutta.
        Ole tyytyväinen vaan siihen autoosi, oli se oikeasti mikä tahansa, mutta älä lähde valehtelemaan turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä ole mitään sijoitellut, eihän sinulla ole sellaiseen mahdollisuutta.
        Ole tyytyväinen vaan siihen autoosi, oli se oikeasti mikä tahansa, mutta älä lähde valehtelemaan turhaan.

Tiedät varmaan minun minun nimenikin ja paljon muutakin.

• Olen iloinen puolestasi!
      Olen itse sen ikäinen, että kauppakassikseni saattaisi hyvinkin jopa juuri joku
      Dacia, mikäli vuosikilometrimäärä jää alle 7 - 8.000.
      Auton laatu on vain harmillisen epätasaista.
      Voi aika usein saada ns. "maanantaikappaleen."
      Ehkä 60.000 ajettu, sillä silloin kaikki tehtaalla löysälle jääneet osat on ennätetty
      takuuna kiristää.
      Yksinkertaista ja helposti korjattavaa tekniikkaa.

• Anonyymi

Älä viitsi olla noin typerä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi olla noin typerä.

Niin dacian kritisointi on tyhmää ja kehuminen järkevää vaikka mitä vikaa tulisi. Itse hommauduin eroon kun oli joka kuukausi jotain uutta vikaa.

• Anonyymi

Hyvä vastine rahalle !!

• Anonyymi

Huono vastine rahalle !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono vastine rahalle !!

Sanoo rahaton.

• Anonyymi

Juustoinen vastine rahalle.

• Anonyymi

Kovin on juustoinen, kermajuustoinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13525
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8149
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      68
      4297
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      2877
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      398
      1285
    Aihe