Ovat turvallisuusriski, pitää poistaa.
Rajaa ei enää avata.
joko itärajalta on purettu rajanylitysasemat?
3
186
Vastaukset 3
- Anonyymi
Voit olla vahva uskossasi, mutta rajat ovat kohta auki. Suomen viranomaiset ja poliittiset päättäjät ovat jääneet oman hassun narratiivinsa vangiksi. Hehän vielä muutama kuukausi sitten silmät kirkkaana selittivät, että kun kesä tulee niin Suomeen saapuu kymmeniä, ellei peräti satojatuhansia pakolaisia. Nyt kun näin ei käynytkään, he eivät tiedä mitä pitäisi tehdä. Perusteeksi rajasululle on vaihdettu "salainen tiedustelutieto", jonka mukaan niitä tulijoita on edelleen ja odottavat vain sopivaa tilaisuutta. Lähes jokainen ymmärtää, että tällaista tiedustelutietoa ei oikeasti ole ja tämä on vain tekosyy kiusanteolle, josta suurin kärsijä on Suomen talous. Jokainen myös ymmärtää, että jos tulijoita oikeasti olisi tulossa, tulisivat he riippumatta ovatko raja-asemat auki vai kiinni.
- Anonyymi
Yhden rajanylityspaikan voisi jättää johonkin sopivalle paikalla pariksi vuodeksi, mutta kaikki muut on suljettava, tuhottava, niille menevät tiet poistettava, mäntyjä istutettava tiheään ja miinoittettava valmiiksi siksi ajaksi, kunnes männyt kasvavat riittävän isoiksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15838Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl500788- 46717
- 42654
- 36596
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480