Tänä vuonna on hyvä olla ajoissa. Niitä ei riitä kaikille.
Oletteko jo ostaneet joulukinkun?
11
101
Vastaukset
- Anonyymi
En, yritän saada tanskalaista kinkkua. Jos en saa, en varmaan osta ollenkaan. Nautin saksalaisesta bratwurstista jouluna ja norjalaisesta lohesta. Vielä jos saisi uusia perunoita jostain (Espanja? Marokko?), ranskalaista tai italialaista viiniä, konjakkia ja muita herkkuja.
- Anonyymi
Viime jouluna ostin ylimääräisen kinkun, kun oli tarkoitus tuttavan savustusuuniin saada se. Vaan ei sitä savustusta tullutkaan, ja koko kinkun olemassaolo unohtui. Joten kyllä, olen jo ostanut kinkun täksi jouluksi.
- AnonyymiUUSI
Ostin, paistoin ja söinkin. Hyvää oli. Ennen joulua joutuu ostamaan vielä muutaman lisää. Yksi täytyy kyllä säästää jouluksi.
- AnonyymiUUSI
Mulla on myös harjoituskinkkuja. 2 jo paistanut.
- AnonyymiUUSI
Onko aloittaja se sama pelle, jonka mukaan kesäisin ei riitä perunoitakaan kenellekään? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
On sama höppänä, joka vuosittain tekee tämän saman avauksen myös pääsiäiseen, jolloin lammas ja mämmi loppuu ja juhannukseen, jolloin makkarat loppuu.
Tämän vuoden kinkuistakin on tehnyt jo pari aiempaa avausta.
Huvinsa kullakin…
- AnonyymiUUSI
Kinkun metsästys Joulu-aattona on suurinta hupia minkä tiedän.
Hyvä tekosyy lähteä perheen luota taksilla metsästämään kinkkua pitkin kaupunkia konjakkipullo povitaskussa.
Samalla pääsee käymään rakastajattaren luona antamassa "Joululahjat"- AnonyymiUUSI
Tällainen joulnalus ilmiö. Ku kaupat järjestää näitä kinkkukilpailuja eli arpajaisia. Niin viimevuonna eräskin äitee oli hamstrannu näitä kuponkia ihan hurjan määrän ja voitti sitte arvonnas kinkkuja ilmeisesti suhteettoman monta. Ja tänä vuonna tehtiinkin niin, että vaikka voittais kuinka monta kinkkua, saa vain yhden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen joulnalus ilmiö. Ku kaupat järjestää näitä kinkkukilpailuja eli arpajaisia. Niin viimevuonna eräskin äitee oli hamstrannu näitä kuponkia ihan hurjan määrän ja voitti sitte arvonnas kinkkuja ilmeisesti suhteettoman monta. Ja tänä vuonna tehtiinkin niin, että vaikka voittais kuinka monta kinkkua, saa vain yhden.
Jotainhan on kinkunmyyjien yritettävä, jotta saisi kinkuille riittävästi menekkiä. Niitähän jää joka vuosi valtavat määrät kauppojen kylmähyllyille myymättä.
Arpajaisia yms menekinedistäjiä…. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna sain kaupan jouluarpajaisista ilmoituksen, että olen voittanut kinkun. Menin sitä hakemaan, niin myyjä meni vaikean näköiseksi, ja haki kauppiaan paikalle. Hän sitten kertoi, että oli kämmännyt voittotekstareiden lähettämisessä, ja oli kuudelle lähettänyt kinkkuvoittoviestin, vaikka vain yhdelle piti laittaa. Muut viisi oli voittaneet muita palkintoja. Oli unohtanut muuttaa tekstin toisenlaiseksi. Syötävää oli sekin voitto, ja itse asiassa paljon enemmän ja kauemmin syötävää, kun oli säilykkeitä. Lahjoitin osan niistä poiskin.
- AnonyymiUUSI
Viime vuonna jäin ilman kinkkua kun kaupassa ei enää ollut. Vain ne margimaalikinkut Tanskasta oli jäänyt kauppiaalle käteen. Oli 15.12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813