Pitkäaikaisena Pattayan poikana kyllästyin kahdenlaisiin suomalaismiesten aivopieruihin.
-Niiden jotka jaksoivat hekotella sitä kuinka "Thaimaassa ei koskaan tiedä onko tytöllä pippelit" ja niitä jotka lukemalla naistenlehtiä alkoivat puhua tyttöjen hyväksikäytöstä.
Kumpikaan ei pidä paikkaansa. Kokeneempi täyspäinen erottaa heti kuka on kuka ja yksikään tyttö ei ole koskaan minulle valittaneet ammattiaan eikä koskaan sanoneet esim baarin tai jonkun muun tahon kohtelevan heitä kaltoin.
Kukaan ei ollut pakotettu töihin. Siitä on Thaimaassa todella kovat rangaistukset ja vain hullu ryhtyy parittamaan Thaimaassa naisia. Tytöt saivat lopettaa duuninsa heti, jos halusivat.
Monet ketkä löysi elatuskykyisen miehen, lopettivat samantien. Kävivät halaamassa mamaa ja yhdellä drinkillä ja se oli siinä.
Yksi tuore ja valoisa kaunotar viihtyi kanssani ja emmin että tuosta pitäisi tehdä nainen itselleen, mutta muutamassa päivässä rikas mies Singaporesta oli tehnyt saman havainnon ja vei mennessään. Ehti olla reilun viikon töissä.
Tarkennan hieman että ei ne 14 toki ainoita ole joiden kanssa olen asioinut ja jutellut. Heidän lisäksi oli kymmeniä tyttöjä jotka ovat olleet luonani ja kanssani enemmän kuin kerran. Heidän hammasharjansa ilmestyi kylppäriini ja olivat kuin kotonaan.
Hyvin avoimia hekin asioistaan ja kertoneet toiveistaan ja tavoitteistaan. Melkein kaikilla oli siinä ohessa mies hakusessa ja melkein kaikilla oli jonkinlainen rahallinen tai ajallinen tavoite.
Jos jollakin ei meinannut kauppa käydä, hänelle kerättiin tippejä yhteisistä rahoista ja häntä suositeltiin hyväsydämisille asiakkaille. Tytöt siis pitivät sen heikomman puolia.
Toki ne joilla tilanne ei muuttunut, älysivät lopettaa ammatinharjoittamisen.
En harrastanut tuntijuttuja. Jos ei yöksi voinut jäädä tai oli muuten kiireisen olonen, en ollut kiinnostunut. Hain aina GFE:tä enkä pikapanoja.
He tarvitsivat ja halusivat asiakkaita ja olivat ylpeitä jokaisesta asiakkaasta jolta sai hyvät rahat. Se oli tyttöjen keskuudessa kehumisen aihe numero yksi, paljon hyvin maksavia asiakkaita.
He rukoilivat Buddhalta paljon asiakkaita, ihan siinä missä kevätkäärylekauppias toivoo hyvää päivää ja paljon asiakkaita.
Sekään ei ole totta etteikö tytöt voi valita. Kyllä voi ja niin he tekeekin varsinkin nykyisin.
Jos he eivät pidä asiakkaasta, he keksivät kyllä syyn miksi eivät lähde tämän matkaan, mutta jos pitävät, he suorastaan ottavat sen asiakkaan omaan matkaansa.
Monet kerrat kävi itselleni niin että viehättävä lämminverinen ilolintu istahti syliin ja alkoi siinä kiehnäämään ja juttelemaan mukavia suoraan korvaan, heittivät suutelot siinä vielä niin siinä vaiheessa diili oli tehty ja se oli tehty sen mimmin aloitteesta.
Suomessakin on alettu pikkuhiljaa muuttaa käsitteitä prostituutiosta, Thaimaassa se on tapahtunut jo aikoja sitten mutta neljän seinän sisällä majaa pitävä Possondeerus ei sitä sieltä näe.
Prostituution puolestapuhujia parhaasta päästä on Suomessa Anna Kontula, joka oikaisee usein sen virheellisen väitteen, että naiset olisivat ammatissa vasten tahtoaan.
Thai tarkoittaa vapaata ja sitä ne naiset ovat Thaimaassa enemmän kuin suomalainen kotiäiti tai Possondeeruksen omaishoitaja, jolla ei ole muita vaihtoehtoja. Kamala on kohtalonsa.
2010
Viikon ensimmäinen oireilu.
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Menikö 20 sekuntia kun olit jo kopioinut? Simonkylässä vaikuttaa olevan paljon tekemistä.
- AnonyymiUUSI
Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää
Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää.
En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii
Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii
(haloo, haloo, haloo, haloo)
Minäkin niittäisin, jos joku kylväs
Mut minä olen vain Posso-pylväs.
En omaa mielipiteitä, en ajattele lain
Ei muita siteitä kuin kanssa tolppain seuraavain
Jos jotain joskus mietinkin, en sanotuksi saa
Mä istun Simonkylässä ja latva lahoaa.
Kesähelteet, lumisateet elän Posson elämää
Joskus selvinpäin maksa-arvot hirvittää
Ja sairaalamatka Suomeen tilanteen tuskin ratkaisee
Itä-Euroopan tuontilääkäri väärän suonen katkaisee
(haloo, haloo, haloo, haloo)
Minäkin niittäisin, jos joku kylväs
Mut minä olen vain Posso-pylväs.
Kohta kadottanut on maan alle ryhtinsä ylvään
Henkinen elämä Posso-pylvään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057101- 474876
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52248Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101218Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821177Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921043Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813