Kuntotarkastaja - tiedätkö hyvän?

Häme / E-Suomi

Tietääkö kukaan hyvää kuntotarkastajaa Hämeessä tai lähettyvillä Etelä-Suomessa? Pitäisi olla sellainen, joka ymmärtää vanhojen hirsitalojen päälle.

5

942

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opli

Raksystems.

• Älä

Älä sekoa ainankaan Raksystemsiin. Firma teki taloomme kuntotarkastuksen, meni suoraan sanottuna täysin ketuiksi.

Raksystems itsekkin myönsi, että tuli kirjoiteltua raporttiin "totuuden vierestä". Siitä huolimatta ilmoittivat tylysti etteivät ole meille missään vastuussa eikä heitä asia tämän enempää kiinnosta! Miksi olisikaan kiinnostanut, rahansahan he jo olivat saaneet!

Muitakin vaihtoehtoja varmaan löytyy.

• Restaurointi & konservo...

Pistäppä postia osoitteeseen [email protected] niin katsotaan voinko auttaa. Ammatiltani olen restaurointirakentaja ja parhaillaan opiskelen rakennuskonservointia, joten vanha hirsitalo on enemmän kuin tuttu! Häme / Etelä-Suomi / Satakunta ovat kohdealueitani.

• Surullistaon

Rallsystemsin HTtT ainakin ihan surkea. Ei nähnyt alkeellista virheitä ja riskirakenteita. Raksystem on kytköksissä kiinteistöväliytsketjujen kanssa, siinä syy. Eivät aja kenenkään muun etuja kun kiinteistövälittäjän.

• Näinon29

Rosiksessa tuttu näky. Luepa kuinka moni hometalojupakassa Raksystemsin kuntoarkastajat eivät ole erottaneet selvää hometaloa. Jopa tuomarit ihmetelleet osaamattomuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      570
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      480
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      54
      411
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      377
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      371
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      39