Pelkurit pois metsistä

Nythän täällä ja ylipäätänsä Suomessa on hirveä märy ja parku muutamasta sudesta ja karhusta. Kaiken maaiilman pelkurit ja varsinkin metsästäjät vollottavat valtoimenaan ja tärisevät kauhusta. Voiko tyhmempää sakkia enää olla olemassa.

Enimmäkseen näitä märisijöitä löytyy maaseudulta. Susianalyysissa on tarkkaan perusteltu, miksi nämä housuihinsa hädissään sontivat pitäisi hätistellä taajamiin ja kaupunkeihin. Jos on niin raukka, että tyhjää pelkää, niin tuommosella ei ole oikeutta asua maalla taikka erämaassa. Näillä mailla pitäisi susilla ja karhuilla olla rajoittamaton oikeus tepastella.

Minä olen ikäni asunut kaupungissa, mutta en pelkää. Päinvastoin olen susien ja karhujen ystävä. Lisäksi toivotan mielelläni petoeläimet tervetulleiksi takapihalleni jos niitä vaan haluttaa tulla. Voin tarjota ruokaakin. Minulla on myös kesäpaikka Kuusamossa, erämailla. Minulla on oikeus tuolla asustella, koska elän susien ja karhujen kanssa sovussa. Olemme niin samalla aaltopituudella. Nautin ja hekumoin aina kun susi saa naminannaa syödäkseen....poroa, lammasta, hirveä, koiraa jne....

Tähän maahan mahtuisi moninkertainen määrä petoeläimiä, jos tyhjän parkujat lopettaisivat märynsä.

28

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on totta. Ne jotka asuu maalla ja pelkää susia ja karhuja niin heidät täytyy pakko siirtää asumaan Helsingin Punavuoren 25-30 neliön kämppään ja turvalukko oveen.

• Anonyymi

Tuleppas citypelle kokeilemaan meitä kaupunkiin asumaan! Me kun olemme luonto itse ja tiedämme mikä metsässä on liikaa ja mikä ei. Meidän älykkyytemme ei ole tunkkaisessa yksiössä kuollut homeitiöiden maustamana. T. Seitsemällä vuosikymmenenä metsästänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleppas citypelle kokeilemaan meitä kaupunkiin asumaan! Me kun olemme luonto itse ja tiedämme mikä metsässä on liikaa ja mikä ei. Meidän älykkyytemme ei ole tunkkaisessa yksiössä kuollut homeitiöiden maustamana. T. Seitsemällä vuosikymmenenä metsästänyt.

Minä olen metsästänyt eka kerran jo vuonna 1933

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        2024-11-18 22:41:11

Tuo on totta. Ne jotka asuu maalla ja pelkää susia ja karhuja niin heidät täytyy pakko siirtää asumaan Helsingin Punavuoren 25-30 neliön kämppään ja turvalukko oveen.

^^^^^^^^^^^

Miksi pakkosiirtää, hehän pakenevat vapaaehtoisesti kaupunkeihin.
        Tästä loistavana esimerkkinä ketjun avaaja.

• Anonyymi

Oho. Trollasit sitten ekan kerran omalla nimimerkilläsi metsästyspalstaa etkä huutele enää puskista. 👍No, edelleen nämä itkusi kuuluu vastustajiin ei tänne, mutta kuten huomaamme sille on syynsä miksi te vihervassari susihyyssärit asutte kaupungeissa. 😂

• Anonyymi

Minä taas eläirakkaana metsämiehenä inhoan tapaa millä pedot repii elävän saaliin hitaasti hengiltä kiduttaen ja rääkäten. Tuskan ja kärsimyksen määrää ei ymmärrä kukaan muu kuin uhri itse. Nautin suunnattomasti, kun saan kiikarin ristikkoon vaikka suden ja pääsen painamaan liipaisimesta. Samalla kun luoti rämähtää vaikkapa suden kalloon, niin tiedän kuinka paljon olen poistanut viattomien eläinten kärsimystä. Petojen käyttämä riista onkin parempi käyttää ihmisten hyväksi ja näin toimia ekologisesti. Terv. seitsemällä vuosikymmenellä metsästäneenä.

• Anonyymi

ihme olisi, jos metsästäjäjuoppo on elänyt noinkin vanhaksi? Valhetta koko märinäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihme olisi, jos metsästäjäjuoppo on elänyt noinkin vanhaksi? Valhetta koko märinäsi.

Todennäköisyys kuolla viinaan taikka kaverin ampumaan vahinkolaukaukseen on niin suuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisyys kuolla viinaan taikka kaverin ampumaan vahinkolaukaukseen on niin suuri.

Mites sinä ikuista metsästäjä vihaa poteva sitten hengissä olet kun viha ja stressi enemmän ihmisiä tappaa kuin metsässä harrastuksensa parissa viihtyvä metsästäjä?

• Anonyymi

Harraste metsästäjät ulos metsästyksestä.
      Metsästäjät eivät kirjoitele julkisiin,Susi ja Karhu peloista.
      Ei pidä yhdistää Harraste ja Metsästäjää.

• Anonyymi

Se mene yleensä niin että HARRASTE ja AMMATTI!
        Hirvenmetsästäjätkään ei ole ammattimetsästäjiä vai...eivätkö nämä ns. oikeatetsösräjpt kestä jos heidän salametsästyksistä kirjoitellaan?
        Onko nyt sitten niin että HARRASTE-metsästäjät ovat ainoita jotka metsästää metsästyslakeja noudattaen, siinäkö se ero on🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mene yleensä niin että HARRASTE ja AMMATTI!
        Hirvenmetsästäjätkään ei ole ammattimetsästäjiä vai...eivätkö nämä ns. oikeatetsösräjpt kestä jos heidän salametsästyksistä kirjoitellaan?
        Onko nyt sitten niin että HARRASTE-metsästäjät ovat ainoita jotka metsästää metsästyslakeja noudattaen, siinäkö se ero on🤣🤣

Ei ole hirvenmetsästäjät mitään ammattimetsästäjiä koska eivät tee sitä ammatikseen, sanoohan tuon jo järkikin.

• Anonyymi

Juurihan nuo metsästäjät valittaa noista susista kun pelkäävät niitä.

• Anonyymi

Ei ole ennenkään lupia kysytty ja kun ei puhu muille ja yksin metsästää aina ja hävittää raadot ei kiinni jää.

• Anonyymi

Koskas te metsästyksen vastustajat olette metsästämään alkaneet? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me metsästämme salametsästäjiä🦌🦌🦌🦌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me metsästämme salametsästäjiä🦌🦌🦌🦌

Ja mannerheimintie on pää "metsästys" paikka. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mannerheimintie on pää "metsästys" paikka. 😂

Eikös se ollut jokin aika sitten Mannerheiminkatu, näin kirjoitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan lääkkeesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan lääkkeesi

Kommentoi metsästys palstaa 24/7 trollaava vastustaja. 😂

• Anonyymi

Sinne vaan Helsinkiin, saavat nauttia niistä kaipaamista susista. Odotetaan sieltäpäin kuulumisia miten menee.

• Anonyymi

Harvinaisen typerä kommentti. Jos on asunut ikänsä kaupungissa, niin miten voi olla edes tietoinen petojen aiheuttamasta ongelmasta. Kirjoituksen täytyy olla trolli, sillä ei kukaan voi olla näin typerä.

• Anonyymi

Miksi pakkosiirtää natiiveja, metsästyksenvastustaja-susipelkurit näes pakenevat vapaaehtoisesti kaupunkeihin.
      Tästä loistavana esimerkkinä ketjun avaaja.

• Anonyymi

Suden syötyä ”herkkuruokaa” tulee uni vuorokauden kuluessa…

• Anonyymi

Vai että vain muutamasta sudesta muka..

Persana, etten pahemmin sano. Kun susikanta on Suomessa kasvanut 300 - 500 yksilöön, niin ei ole kysymys vain muutamasta yksilöstä, vaan sadoista susista, jotka muodostavat suuria laumoja. Ja kun sellainen 4-10 suden lauma sattuu lampsimaan aloittajaa vastaan jossain pieni- ja harvapuustoisessa korvessa, niin eipä taida pahemmin naurattaa, kun on ne vitsit siinä tilanteessa vähissä.

Helppo se on siellä Kuusamon poronhoitoalueilla muka erästellä, kun susia ei ole mailla eikä halmeilla. Poromiehet sanovat aivan yleisenä mielipiteenään, ettei suet pahemmin viihy Lapisa. Tulee kuula kalhoon.

• Anonyymi00028

Ja aivan yhtä helppoa on siellä pääkaupunkiseudun kerrostalojen parvekkeilla huudella ja syytellä susipelkureiksi, kun ei ole susilaumoja kaduilla ja toreilla kytiksessä.

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Ja aivan yhtä helppoa on siellä pääkaupunkiseudun kerrostalojen parvekkeilla huudella ja syytellä susipelkureiksi, kun ei ole susilaumoja kaduilla ja toreilla kytiksessä.

Tuommonen pallinaama, joka niin pelkää, pitäisi pakkosiirtää kaupunkiin tyhjää märisemästä. Eihän tuolla ole fiksun mielestä mitään oikeutta häiritä ulinallaan luonnon rauhaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe