Onko Leasing-auto pesty putipuhtaaksi ja imuroitu sisältä?
Mites ulkomaan matka, onko varmasti viiden tähden hotelli lähellä golf-kenttää?
Onko ruokaostokset jo tehty Keskosta, vain merkkituotteet kelpaavat. Rupusakin kauppoihin ei sitten mennä.
Ruokajuomana tietenkin kuiva valkoviini Alkon ylähyllyltä, tai tilataan ulkomailta.
Sivistymättömyyttä ja moukkamaisuuttaa ei voi kuitenkaan materialla hankkia, muistakaa tämä nousukkaat.
Paikkakunnan nousukkaat
28
393
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää 100 % paikkansa. Nyt oli järkevä aloitus. Tämä nousukkaiden rikkaiden matkiminen pitäisi saada loppumaan hämeessä. Käytös on kaikessa naurettavuudessaan sellaista mikä ei sovi hämäläiseen kulttuuriperinteeseen.
- Anonyymi
Näiden nousukkaiden toimet eivät huononna ilmastokriisiä .
- Anonyymi
Kohotusta.
- Anonyymi
Mä ja Make ollaan nousukkaita. Ollaan kiivetty monta kertaa Ahveniston mäelle. Joku aina sanoo, ettei mä ja Make uskaLLETA MUT MÄ SANON, ET ÄLÄM tana mulle tai make vetää suo dilluu. Ollaan me kovbii poikii
- Anonyymi
Nousukkaat vanukkaat.
- Anonyymi
Hienostelua.
- Anonyymi
Kohonneet nousukkaat.
- Anonyymi
Persaukisen kateellisen pohdintaa.
Minulla on rahaa ettei tahdo pöntölle
taipua istumaan.
Jos haluaa vaurastua, niin lukekaa maltilla ja ajatuksella pari arvopapereihin liittyvää sijoitusopasta.
Seuratkaa samalla arvopaperimarkkinoita. Tehkää muistiinpanoja, harjoitelkaa exelin käyttöä.
Ja kun siltä tuntuu, niin sitten vaan peliin mukaan.
All in - toki ajallisesti hajauttaen.
Sillain se menee.
ajatuksistanne. Seuratkaa kuinka olisi käynyt.
Ja sitten kaikki varat [ all in ] - Anonyymi
Nousu kohokkaat.
- Anonyymi
Paisuneet myös
- Anonyymi
Kohokkaiden nousu.
- Anonyymi
Paisuu ku taikin
- Anonyymi
Pieni joukko
- Anonyymi
Paremminkin kohokas
- Anonyymi
Kaikkialla.
- Anonyymi
Myös Renkossa.
- Anonyymi
Ei havainto0
- Anonyymi
Kohokas kauhistuttaa
- Anonyymi
Nousun kohokkaat laskussa
- Anonyymi
Jo laskukkaat
- Anonyymi
Ei ole täällä
- Anonyymi
Joukon jatkoa
- Anonyymi
Nousu kiitoa
- Anonyymi
Ei Suomessa.
- Anonyymi
Ylösalas
- Anonyymi
Kovin laskussa.
- Anonyymi
Lässähtikö heti
- Anonyymi
Kohollaan lasku.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715