Lattialiippausmassaa odotellessa tiistain ensimmäinen oireilu.

Anonyymi-ap

Aktiivina Tyttönä ja vuoroin sairaspäisenä pohkeisena, seuraavaksi syylittäjänä ja Laiffina.
==============================

Tollo Hermanni Sporonoton Possondeerus, en ole tallentanut niitä aiempia linkkejä, joten kuvat täytyy ladata aijaahan uudelleen, mutta kuvassa oleva pvm on sama kuin ennenkin, se ei mihinkään muutu, Voi Buddha tuota tyhmyytesi määrää...

Puhuin baareista yleisellä tasolla koska et tunnu tietävän niistä mitään, mutta hampaaton suusi jaksaa silti jauhaa, jauhaa ja jauhaa.

Jos en olisi baareissa joskus käynyt, en niistä alkaisi jauhaa varsinkin kun olettaisin että suurin osa Pattayan matkaajat on niihin tutustuneet, paria köyhää possoa lukuunottamatta.
Mutta itsehän sinä kysyit ja utelit.

Työt opetellaan töissä. Harva thaimaalaisen ammatti opitaan kouluissa maaseudulla.

Sanoit:

"Juntti tosiaankin luulee että baarien tarkoitus on juottaa rahaa vastaan paljon viinaa asiakkaille ja omalle henkilökunnalleen, voi hyvänen aika sentään"

-Se juurikin on baarien tarkoitus Pattayalla 100%. Minkä sinä luulit olevan niiden tarkoitus? Kerro heti! Hymyilyttää jo etukäteen!

"Todellako Urpå luulee että baarien tarkoitus on saada työntekijänsä känniin joka ikinen duunipäivä"

- Kyllä ehdottomasti. Hyvänä päivänä näin käy ja se on baarille ja tytölle jackpot jos vielä barfinen maksaa. Silloin hän on tehnyt työnsä hyvin.

Hän saa juoda myös teetä tai kokista, kukaan ei pakota juomaan viinaa. Kaikki tytöt eivät juo alkoholia, mutta ladydrink maksaa silti saman verran.

On aivan kuin opettaisi ja kertoisi 15 vuotiaalle murkkupojalle mitä Pattayalla tapahtuu, sinulla ei ole siitä pienintäkään hajua. Vai ei baarien tarkoitus ole myydä alkoholia, hehheh!

"Sponorottomilla ei ole sponoreita" -Sinulla on hallussasi luki- ja ymmärryshäiriön kiistaton kaikkien liittojen maailmanmestaruus.

Tuntemillani tytöillä menee hyvin. On talot, lapset koulussa, töitä, kavereita ja hyvä elämä, paljon parempi kuin sinulla yksinäisellä riihipirulla.

2010

2

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On taas kyrvånsyylå yksinäinen, ainoana ystävänään Suomi24.

• Anonyymi

“Työt opetellaan töissä.
      Harva thaimaalaisen ammatti opitaan kouluissa maaseudulla.”

Miten Tinder on saanut pätevyyden ravintolapäälliköksi?

Onko asia niin että pakarareissuhommiin voi lähteä mutta ei kouluttautumaan ammattiin samalla tehden työtä elantonsa turvaamiseksi?

"Juntti tosiaankin luulee että baarien tarkoitus on juottaa rahaa vastaan paljon viinaa asiakkaille ja omalle henkilökunnalleen, voi hyvänen aika sentään.
      -Se juurikin on baarien tarkoitus Pattayalla 100%.
      Minkä sinä luulit olevan niiden tarkoitus?
      Kerro heti!
      Hymyilyttää jo etukäteen!

Onko siis tosiaankin baarien tarkoitus 100% juottaa henkilökuntansa känniin asiakkaan toimesta?

"Todellako Urpå luulee että baarien tarkoitus on saada työntekijänsä känniin joka ikinen duunipäivä.
      - Kyllä ehdottomasti.
      Hyvänä päivänä näin käy ja se on baarille ja tytölle jackpot jos vielä barfinen maksaa.
      Silloin hän on tehnyt työnsä hyvin.”

Onko siis myös tarjoilijan tehtävä järjestää itsensä pois työvuorosta saaden asiakkaan maksamaan sen ja onnistuttuaan on tehnyt työnsä hyvin?

Jatkan vielä että onko siis parhaita baarityöntekijöitä ehdottomasti ne jotka joka työvuoro nappaa kännit itselleen samalla kun palvelee ravintolan kaikkia asiakkaita?

“Tuntemillani tytöillä menee hyvin.”

Koetko siis tuntiessasi 15 baarityttöä, jotka on saavuttanut ammattiosaamisensa baarityönteolla tienaamaan 1000 euroa kuukaudessa pyllistys- ja ryyppyvuosiensa jälkeen, että sinä olet henkilö jolla on kattava tietoisuus aiheen kaikista negatiivisista ja positiivisista seuraamuksista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe