Iisakin Ristikot 11-12/2024

Voisiko täältä saada asiallisia kommentteja (edellinen säie pilattiin)
11/2024 s. 14 vihjeen USEIN ratkaisusanan piilokirjain meni arvaukseksi. Osaako joku antaa jotain varmuutta piilokirjaimeen. Pitäisikö lukea USEIN MAKEITA?

86

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös 11/2024 s. 9 vihje KIINNI piilokirjain on epävarma.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä henkilö, joka ei ratko Iisakin ristikoita, kaipaa kommentteja näihin ristikoihin?

• Anonyymi

Siksi, että Iisakin ristikoissa minulta on kysytty apua tai pyydetty vahvistusta sille, että tuliko ristikko ratkottua oikein. Koska itse olen parista piilokirjaimesta epävarma, tulin tänne. PuPen tavoin jokainen kirjain pitäisi olla oikein ratkottu. Tarkoitukseni ei ole ratkoa massiivisesti ristikoita toisten puolesta. Päämäärä on on lähes ratkotuissa ristikoissa auttaa ratkojia ratkomaan ristikot oikein. Valtava määrä ongelmista johtuu virheratkonnoista. Niitä on jäänyt välillä myös huomaamatta.

• Anonyymi

Osta lehti, ratko ristikot ja kysy sitten apua.

• Anonyymi

En niin tee. Tarkoitukseni on vain ylläpitää apupalvelua. Kun en osta lehteä, voin paremmin arvioida sen, pyytääkö kysyjä liikaa apuja. Jos aukkoja on paljon, en ala toisen puolesta ratkomaan isoja aukkoja.

• Anonyymi

En kysy apua itselleni. Minulle on varsin merkityksetöntä, jos joku piilokirjain on epävarma. Ristikkolehden Kolmiokirjalle palauttajalle palkintokisoihin osallistuakseen asialla on paljon enemmän merkitystä. No täällä ei haluta sitä, tämän sivuston kautta auttaisin sivustollani apua pyytäneitä. Kysyin kohdista, joissa jäi epävarmuutta senkin jälkeen kun niitä Magmassa toisten kanssa pohdin.

• Anonyymi kirjoitti:

En kysy apua itselleni. Minulle on varsin merkityksetöntä, jos joku piilokirjain on epävarma. Ristikkolehden Kolmiokirjalle palauttajalle palkintokisoihin osallistuakseen asialla on paljon enemmän merkitystä. No täällä ei haluta sitä, tämän sivuston kautta auttaisin sivustollani apua pyytäneitä. Kysyin kohdista, joissa jäi epävarmuutta senkin jälkeen kun niitä Magmassa toisten kanssa pohdin.

Voin auttaa ratkojia välillä todella merkittävässä määrin. Ilman apuani monet ristikot jäisivät kesken.

Ks. esim.
        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/iisakin-ristikot-11-2024-2/?view=all#post-33869

Kommentista käy myös ilmi, että en auta vinkeillä isoissa aukoissa, jotta auttaminen ei menisi kohtuuttomaan auttamiseen. Voisin Virpin ratkaisun perusteella antaa Joukahaiselle paljon vinkkejä, mutta en tee niin. Jään odottamaan pidemmälle ratkottua ristikkoa.

Kommentti esittää myös syyn, miksi ristikoiden tulee näkyä ihan kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin tee. Tarkoitukseni on vain ylläpitää apupalvelua. Kun en osta lehteä, voin paremmin arvioida sen, pyytääkö kysyjä liikaa apuja. Jos aukkoja on paljon, en ala toisen puolesta ratkomaan isoja aukkoja.

Nämä ovat huvittavia selityksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat huvittavia selityksiä.

Totuus on se että toisinaan en lainkaan ratkon minulle lähetettyjä ristikoita vaan vain katson, onko ristikot mielestäni ratkottu oikein.

Yleensä ratkon vähän ja ongelmakohdat selviävät nopeasti.

Joskus minulta menee paljon aikaa. Viimeksi s. 16-17 ristikko oli ainakin 95% Virpin ratkoma, mutta siinä lopussa meni silti aika paljon aikaa.

Sadun kanssa kimpassa on mennyt joskus aika paljon aikaa. Mutta jos hän pyysi kimppaan, mitä ihmeen väärää siinä sitten on ollut.

Saan muidenkin lehtien ristikoita kun PuPen ja IIsakin, ei minulla ole mitään velvollisuutta ostaa Passeli Pelikaaneja, Manta MMAINIOT Ristikot -lehtiä, Hesaria tai Hyvän Tuulen Tavuristikot vain siksi, että minulla itselläni olisi lehti, jotta voisin auttaa. Ei minulla em. lehtien ristikoita ole aikaa ratkoa.

Joku on luonut kummallisen säännön minulle, että sain auttaa vain niissä lehdissä, jotka olen itse ostanut. Joku selkeästi yrittää rajulla tavalla päsmäröidä sitä, mitä minä saisin tehdä ja mitä minä en saisi tehdä. Jos en toimi päsmäröijän esittämällä tavalla, toimin moraalittomasti.

Voisiko joku lopettaa minun päsämäröintiyritykset?

Jos voin sivuillani auttaa ratkojia, onko se päsämäröijältä jotenkin pois?

Tapani auttaa vain aiheuttaa sen, että voin auttaa suhteellisen pientä henkilömäärää. Mutta autan tavalla, joka on muualla täysi mahdottomuus - kismittääkö se jotakuta aivan hirveästi.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Totuus on se että toisinaan en lainkaan ratkon minulle lähetettyjä ristikoita vaan vain katson, onko ristikot mielestäni ratkottu oikein.

Yleensä ratkon vähän ja ongelmakohdat selviävät nopeasti.

Joskus minulta menee paljon aikaa. Viimeksi s. 16-17 ristikko oli ainakin 95% Virpin ratkoma, mutta siinä lopussa meni silti aika paljon aikaa.

Sadun kanssa kimpassa on mennyt joskus aika paljon aikaa. Mutta jos hän pyysi kimppaan, mitä ihmeen väärää siinä sitten on ollut.

Saan muidenkin lehtien ristikoita kun PuPen ja IIsakin, ei minulla ole mitään velvollisuutta ostaa Passeli Pelikaaneja, Manta MMAINIOT Ristikot -lehtiä, Hesaria tai Hyvän Tuulen Tavuristikot vain siksi, että minulla itselläni olisi lehti, jotta voisin auttaa. Ei minulla em. lehtien ristikoita ole aikaa ratkoa.

Joku on luonut kummallisen säännön minulle, että sain auttaa vain niissä lehdissä, jotka olen itse ostanut. Joku selkeästi yrittää rajulla tavalla päsmäröidä sitä, mitä minä saisin tehdä ja mitä minä en saisi tehdä. Jos en toimi päsmäröijän esittämällä tavalla, toimin moraalittomasti.

Voisiko joku lopettaa minun päsämäröintiyritykset?

Jos voin sivuillani auttaa ratkojia, onko se päsämäröijältä jotenkin pois?

Tapani auttaa vain aiheuttaa sen, että voin auttaa suhteellisen pientä henkilömäärää. Mutta autan tavalla, joka on muualla täysi mahdottomuus - kismittääkö se jotakuta aivan hirveästi.

Auta sinä vaan, mutta jätä meidät rauhaan, ei meillä ole mitään velvollisuutta nähdä vaivaa, jotta sinä voit päteä.

• Anonyymi kirjoitti:

Auta sinä vaan, mutta jätä meidät rauhaan, ei meillä ole mitään velvollisuutta nähdä vaivaa, jotta sinä voit päteä.

Kyse ei ole siitä, vaan toisten ratkojien auttamisesta. Jotakuta vain kismittää se, että voin auttaa tavalla, johon hän ei itse pysty.

• Anonyymi kirjoitti:

Asenteesi on varsin tympeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ohjaa kyselijöitä tänne, vaan haluat päsmäröidä välissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ohjaa kyselijöitä tänne, vaan haluat päsmäröidä välissä?

Kyselijät etsivät yleensä vinkkejä, eivät ratkaisusanoja.

Täällä esitetyissä parissa vihjeessä ratkaisusanat olivat, mutta niissä oli epävarmuutta ainakin siinä mielessä, että en voinut sanoa apua kysyneiltä, että laitetut ratkaisusanat ovat ehdottomasti oikein. Halusin saada niille vahvistusta täältä.

Toki kun ratkaisusanat oli tiedosta, olisin toki voinut ohjata tännekin.

• Anonyymi

Foorumillasi saat auttaa niin paljon kuin huvittaa, mutta toivottavasti silloinkin tunnet piston omassatunnossasi.
      Nykymaailmassa kaikki on saatava ilmaiseksi, mutta kauanko lehtiä on tarjolla, jos teemme kaikki niin kuin sinä?

• Anonyymi

Kun palvelen lehden ostajia, teen lehdille palveluksen. Se, että autan lehden ostaneita, ei ole keneltäkään pois. En ostaisi joka tapauksessa neljää ristikkolehteä itselleni. Niiden ratkontaan ei olisi aikaa.

En saa nykyisin mitään ilmaisia tyhjiä ristikoita. Joskus niitä joku tarjosi ja osan ratkoin. Nyt ei ole enää tarjottukaan. Auttaa pienessä määrin muita on ihan eri asia kuin saada ilmaiseksi tyhjiä ristikoita.

Nykyisessä toimintamallissa ei ole mitään, mistä tulisi kantaa huonoa omaatuntoa.

Myönnän, että kannoin huonoa omaatuntoa ratkomistani tyhjistä PuPen ristikoista. Joku lähetti myös tyhjiä Iisakkeja. Niitä en koskaan ole ratkonut.

• Anonyymi

Toimin toisia ratkojia kohtaan reilummin kun en osta lehtiä. Koska saan usein tai lähes valmiita ratkaisua, minulla olisi lehden ostaneena ja palkintokisoihin osallistujana kohtuuton etu puolellani. Kun en osta lehtiä enkä palkintokisoihin osallistu, peli on niiden osalta reilua. Minulla ei ole palkintoristikoiden osalta mahdollisuutta elää siivellä - palkintokisoihin osallistumisen suhteen tällä foorumilla on paljon siivellä eläviä, ei tosin Iiisakin osalta. Siinä ei siipeilijöitä ole tullut vielä vastaan ja toivottavasti ei tulekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimin toisia ratkojia kohtaan reilummin kun en osta lehtiä. Koska saan usein tai lähes valmiita ratkaisua, minulla olisi lehden ostaneena ja palkintokisoihin osallistujana kohtuuton etu puolellani. Kun en osta lehtiä enkä palkintokisoihin osallistu, peli on niiden osalta reilua. Minulla ei ole palkintoristikoiden osalta mahdollisuutta elää siivellä - palkintokisoihin osallistumisen suhteen tällä foorumilla on paljon siivellä eläviä, ei tosin Iiisakin osalta. Siinä ei siipeilijöitä ole tullut vielä vastaan ja toivottavasti ei tulekaan.

Tuntuu, että olet toisten varoilla lentelevä mukaristikkoneuvoja. Tuntuu pahalta Magman puolesta.

• Anonyymi

"Toimin toisia ratkojia kohtaan reilummin kun en osta lehtiä."

Onko tämä samaa sarjaa sarjaa kuin se Stockmann -myyjien taannoinen ilmoitus

"Emme vaihda alusvaatteita!"

ja kaikki näki mihin vaikeusiin kauppakonserni sitten ajautuikaan. hästäk hajuhaitat

Mielestäni ratkojia auttavan uskottavaan profiiliin kuuluu se, että hän hankkii säännöllisesti vähintään kolme keskusteluissa yleisintä "ristikkolehteä" eli tässä ajassa ne kolme olisivat Punainen Pelikaani, Iisakin ristikot ja IS.

• Anonyymi

Minulla ei ole aikaa kaikkia ratkoa. Sivustoni toimii minulta apua kysyvien näkökulmasta paremmin, jos en itse osta PuPeja tai Iisakin ristikoita siksi, ettei kyselijän tarvitse odottaa sitä, että itse olen ensin ratkonut ristikon. En myöskään pilaa omia ratkontojani sillä, että näen toisten ratkontoja.

Jos kieltäydyn auttamasta ristikoissa, joissa on paljon tyhjää, pidän auttamisen kohtuudessa Olen kokenut huonoa omaatuntoa liiallisesta auttamisesta, mutta PuPe 6/2024 tein päätöksen, etten auta, jos aukkoja on liikaa. Ulkoistin kerran virheiden etsimisen toiselle ratkojalle, jolloin autoin toista ratkojaa aika paljon välittämällä toisen ratkojan avun eteenpäin. Mutta en minä aina kehtaa niin toimia.

Jos koen, että joku kaipaa kohtuuttoman paljon apua, voisin toki silloin ohjata kyselijän tänne. Täällähän ei välitetä siitä, että toista ratkojaa autettiin palkintoristikoissa kohtuuttoman paljon.

Yritän myös saada ratkojan itse pohtimaan eikä menemään siitä, mistä aita on matalin. Jos joku osoittaa laiskuutta, heidät voisi tänne ohjata.

Kukaan ei Iisakin osalta ole pyrkinyt menemään siitä, mistä aita on matalin, sillä Iisakin ostaja tietää, että hänellä on Suomen haastavin ristikkolehti. Asenne on ollut sivustollani kaikilta apua pyytäneillä kohdallaan. Kukaan ei ole yrittänyt ulkoistaa ristikon ratkontaa toisilla ratkojilla.

PuPen suhteen en ymmärrä, miksi monella asenne ei ole kohdallaan, vaikka lehti on lähes yhtä haastava kui Iisakin ristikot. Jotkut ulkoistavat aika paljon ratkontoja toisilla ratkojilla.

IS:ää täällä ei kunnioita pisarankaan vertaa vaan ulkoistetaan ratkoja toisilla ratkojilla oikein urakalla. Ihan tolkutonta ulkoistamista en ymmärrä, sillä kovisten idea on on saada itselle kunnolla pohdintaa.

IS:n olen ostanut. Siinä se etu, että viikoittainen, jolloin yhden tai kaksi kovista ehtii itse ensin ratkoa. Koska on viikoittainen lehti ja ratkojan ei tarvitse ratkoa koko ristikko täysin oikein, ei IS:n ristikoista minulta kysytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole aikaa kaikkia ratkoa. Sivustoni toimii minulta apua kysyvien näkökulmasta paremmin, jos en itse osta PuPeja tai Iisakin ristikoita siksi, ettei kyselijän tarvitse odottaa sitä, että itse olen ensin ratkonut ristikon. En myöskään pilaa omia ratkontojani sillä, että näen toisten ratkontoja.

Jos kieltäydyn auttamasta ristikoissa, joissa on paljon tyhjää, pidän auttamisen kohtuudessa Olen kokenut huonoa omaatuntoa liiallisesta auttamisesta, mutta PuPe 6/2024 tein päätöksen, etten auta, jos aukkoja on liikaa. Ulkoistin kerran virheiden etsimisen toiselle ratkojalle, jolloin autoin toista ratkojaa aika paljon välittämällä toisen ratkojan avun eteenpäin. Mutta en minä aina kehtaa niin toimia.

Jos koen, että joku kaipaa kohtuuttoman paljon apua, voisin toki silloin ohjata kyselijän tänne. Täällähän ei välitetä siitä, että toista ratkojaa autettiin palkintoristikoissa kohtuuttoman paljon.

Yritän myös saada ratkojan itse pohtimaan eikä menemään siitä, mistä aita on matalin. Jos joku osoittaa laiskuutta, heidät voisi tänne ohjata.

Kukaan ei Iisakin osalta ole pyrkinyt menemään siitä, mistä aita on matalin, sillä Iisakin ostaja tietää, että hänellä on Suomen haastavin ristikkolehti. Asenne on ollut sivustollani kaikilta apua pyytäneillä kohdallaan. Kukaan ei ole yrittänyt ulkoistaa ristikon ratkontaa toisilla ratkojilla.

PuPen suhteen en ymmärrä, miksi monella asenne ei ole kohdallaan, vaikka lehti on lähes yhtä haastava kui Iisakin ristikot. Jotkut ulkoistavat aika paljon ratkontoja toisilla ratkojilla.

IS:ää täällä ei kunnioita pisarankaan vertaa vaan ulkoistetaan ratkoja toisilla ratkojilla oikein urakalla. Ihan tolkutonta ulkoistamista en ymmärrä, sillä kovisten idea on on saada itselle kunnolla pohdintaa.

IS:n olen ostanut. Siinä se etu, että viikoittainen, jolloin yhden tai kaksi kovista ehtii itse ensin ratkoa. Koska on viikoittainen lehti ja ratkojan ei tarvitse ratkoa koko ristikko täysin oikein, ei IS:n ristikoista minulta kysytä.

Aamujulistuksen paluu. Yöllä asiat selkeytyvät ja on hyvä toistaa edellisen päivän kirjoitukset.

• Anonyymi

Jos paneudutte 11/2024 s. 16-17 kohdalla tarjoamaani apua, ymmärrätte, mistä on kyse.

• Anonyymi

Kukahan elämäänsä kyr.....nyt täällä oikein länkyttää jatkuvasti jonninjoutavaa paskaa. Pysy hyvä ihminen poissa näiltä palstoilta, jos sinua noin v.....aa, eläkä pura pahaa oloasi täällä. Viet vain turhaan palstatilaa.
        Me tavan tollukat kun, ihme kyllä, joskus tarvitsemme apuja näissä asioissa. Enkä minä ainakaan, eikä varmaan moni muukaan asianharrastaja, nää siinä mitään pahaa. Kaikesta huolimatta hyvää päivänjatkoa sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan elämäänsä kyr.....nyt täällä oikein länkyttää jatkuvasti jonninjoutavaa paskaa. Pysy hyvä ihminen poissa näiltä palstoilta, jos sinua noin v.....aa, eläkä pura pahaa oloasi täällä. Viet vain turhaan palstatilaa.
        Me tavan tollukat kun, ihme kyllä, joskus tarvitsemme apuja näissä asioissa. Enkä minä ainakaan, eikä varmaan moni muukaan asianharrastaja, nää siinä mitään pahaa. Kaikesta huolimatta hyvää päivänjatkoa sinulle.

Iisakin ristikoiden kohdalla pyysin vain ystävällismielistä apua. Sain vain hyökkäyksiä niskaani. Hyökkääjät tämän säikeen ovat pilanneet, turha minua on tämän säikeen pilaamisesta ainakaan syyttä.

Iisakin ristikoita on erittäin ystävällisessä ja rakentavassa hengessä käsitelty sivuillani.

Anna kyllä apuja, mutta haluan pysyä auttamisessa kohtuudessa. En halua, että joku avun pyytäjä käyttää minua tai toisia ratkojia hyväkseen kohtuuttomilla avun pyytämisillä.

Autan satunnaisesti privaatistikin. En sitä kuitenkaan kovin usein harrasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iisakin ristikoiden kohdalla pyysin vain ystävällismielistä apua. Sain vain hyökkäyksiä niskaani. Hyökkääjät tämän säikeen ovat pilanneet, turha minua on tämän säikeen pilaamisesta ainakaan syyttä.

Iisakin ristikoita on erittäin ystävällisessä ja rakentavassa hengessä käsitelty sivuillani.

Anna kyllä apuja, mutta haluan pysyä auttamisessa kohtuudessa. En halua, että joku avun pyytäjä käyttää minua tai toisia ratkojia hyväkseen kohtuuttomilla avun pyytämisillä.

Autan satunnaisesti privaatistikin. En sitä kuitenkaan kovin usein harrasta.

Oman osaamiseni rajoissa haluan täälläkin antaa kohtuullisessa määrin apuja. Pääsääntöisesti ymmärrän ristikoita varsin hyvin, mutta teen satunnaisesti ratkonta-aikainenja tulkintamokia. Niitä tekee minua paremmatkin ratkojat, joten satunnaisista ratkontamokista ei kenenkään kannattaisi välittää.

• Anonyymi

Voisitko työntää ne ristikkosi sinne. Ja syvälle.

• Anonyymi

On aika inhottavasti kirjoitettu. Olen kuitenkin paljon toisia ratkojia vilpittömällä mielellä auttanut. Missään ei niin sopuisasti ristikoita käsitellä kuin foorumillani (pekkatyttökään ei heittele asiattomuuksia).

Kukaan ei esiinny mestariratkojana vaan jokainen tunnustaa tekevänsä mokia eikä kaikkia virheitä ymmärrä. Kenelläkään ei ole tarvetta päteä.

Kohtuuton ratkaisussnojen paljastelu on täällä minusta vain vääränlaista pätemisen tarvetta.

Edellisessä kommentissani "ratkonta-aikainenja tulkintamokia" po. "ratkonta- ja tulkintamokia. Siihen tuli vahingossa ylimääräinen sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika inhottavasti kirjoitettu. Olen kuitenkin paljon toisia ratkojia vilpittömällä mielellä auttanut. Missään ei niin sopuisasti ristikoita käsitellä kuin foorumillani (pekkatyttökään ei heittele asiattomuuksia).

Kukaan ei esiinny mestariratkojana vaan jokainen tunnustaa tekevänsä mokia eikä kaikkia virheitä ymmärrä. Kenelläkään ei ole tarvetta päteä.

Kohtuuton ratkaisussnojen paljastelu on täällä minusta vain vääränlaista pätemisen tarvetta.

Edellisessä kommentissani "ratkonta-aikainenja tulkintamokia" po. "ratkonta- ja tulkintamokia. Siihen tuli vahingossa ylimääräinen sana.

Etkö voisi mitenkään pysyä omilla sivuillasi? Miksi tulet tänne, kun hyvin tiedät miten siinä AINA käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö voisi mitenkään pysyä omilla sivuillasi? Miksi tulet tänne, kun hyvin tiedät miten siinä AINA käy.

Olen IS:n kohdalla antanut ihan hyviä vinkkejä ja selityksiä, joista ratkojille on ollut aidosti hyötyä.

Hieman PuPeenkin olen antanut apuja.

IS:ssä ja PuPessa pyrin välttämään avun kysymistä, mutta joissakin yksittäisissä vihjeissä olen täältä saanut apua. Pääosin PuPe-ongelmat hoidan privaatisti Magmassa, mutta viimeksi Lähteenmäen osalta privaatisti saatu apu ei auttanut.

Olisin toivonut,, että Iisakkiin olisi itse saanut joihinkin harvoihin vihjeisiin apuja. Iisakin ongelmia käsittelen privaatisti, jos niissä on vihjeitä, joissa minulla on ongelmia. Ihan joka kerta en privaatisti ole saanut selitystä, jota voin pitää varmasti oikeana.

PuPe ja IIsakin suhteen kysyn vain ja ainoastaan toisten ratkojien puolesta. En halua sivustoni käyttäjiä ohjata tälle sivustolle eikä parhaimmat kaverini edes halua tätä sivustoa käyttää. He eivät täältä neuvoa siis tulisi kysymään. Jotkut voisivat täältäkin kysyä apua.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Olen IS:n kohdalla antanut ihan hyviä vinkkejä ja selityksiä, joista ratkojille on ollut aidosti hyötyä.

Hieman PuPeenkin olen antanut apuja.

IS:ssä ja PuPessa pyrin välttämään avun kysymistä, mutta joissakin yksittäisissä vihjeissä olen täältä saanut apua. Pääosin PuPe-ongelmat hoidan privaatisti Magmassa, mutta viimeksi Lähteenmäen osalta privaatisti saatu apu ei auttanut.

Olisin toivonut,, että Iisakkiin olisi itse saanut joihinkin harvoihin vihjeisiin apuja. Iisakin ongelmia käsittelen privaatisti, jos niissä on vihjeitä, joissa minulla on ongelmia. Ihan joka kerta en privaatisti ole saanut selitystä, jota voin pitää varmasti oikeana.

PuPe ja IIsakin suhteen kysyn vain ja ainoastaan toisten ratkojien puolesta. En halua sivustoni käyttäjiä ohjata tälle sivustolle eikä parhaimmat kaverini edes halua tätä sivustoa käyttää. He eivät täältä neuvoa siis tulisi kysymään. Jotkut voisivat täältäkin kysyä apua.

"En halua sivustoni käyttäjiä ohjata tälle sivustolle eikä parhaimmat kaverini edes halua tätä sivustoa käyttää."

Älkää tehkö niin kuin minä teen (haluan johdattaa kaikki omille sivuilleni, myös sivustoilta joihin en itse sopeutunut) vaan kuten minä käsken.

• Anonyymi kirjoitti:

"En halua sivustoni käyttäjiä ohjata tälle sivustolle eikä parhaimmat kaverini edes halua tätä sivustoa käyttää."

Älkää tehkö niin kuin minä teen (haluan johdattaa kaikki omille sivuilleni, myös sivustoilta joihin en itse sopeutunut) vaan kuten minä käsken.

En mielelläni johdata siksi, että täällä on huono ilmapiiri ja överksi menevä ratkaisusanojen paljastelu joissakin säikeissä. Kyllä jotkut tietävät tämänkin mahdollisuuden siitä minun kertomatta.

Jälkikäteen pohdiskeluun olen suosittanut myös Sanarisin ylläpitämää foorumia.

Viimeisimmän Simbergin kohdalla en osannut juuri lainkaan auttaa. Täältä siihen en nyt ole apua pyytämässä. Jos muu ei auta, ratkon sitä 2-4 hengen (itseni mukaan lukien) kanssa kimpassa. Jos kimpparatkontakaan ei onnistu, aukot saavat jäädä.

• Tapio-Huuhaa kirjoitti:

En mielelläni johdata siksi, että täällä on huono ilmapiiri ja överksi menevä ratkaisusanojen paljastelu joissakin säikeissä. Kyllä jotkut tietävät tämänkin mahdollisuuden siitä minun kertomatta.

Viimeisimmän Simbergin kohdalla en osannut juuri lainkaan auttaa. Täältä siihen en nyt ole apua pyytämässä. Jos muu ei auta, ratkon sitä 2-4 hengen (itseni mukaan lukien) kanssa kimpassa. Jos kimpparatkontakaan ei onnistu, aukot saavat jäädä.

Ei kun sain pienen kolon täyteen. Yhtä vihjettä en ymmärrä, muttei siitä kannata täältä kysyä.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Kivahan niitä Simbergejä on ilmaiseksi ratkoa. Kyllä on kurjaa, että hänkään ei enää osaa tehdä mieleisiäsi ristikoita. Kirjainjekkuja, kyllä on typerää, mutta ehkä ne ilmaiseksi menettelevät?

• Anonyymi kirjoitti:

Kivahan niitä Simbergejä on ilmaiseksi ratkoa. Kyllä on kurjaa, että hänkään ei enää osaa tehdä mieleisiäsi ristikoita. Kirjainjekkuja, kyllä on typerää, mutta ehkä ne ilmaiseksi menettelevät?

Viimeksi autoin hyvin pienellä alalla. Ristikon alasta ehkä 3%.Noin pienellä prosentilla se oli maksaneen ratkojan ristikko, ei minun.

Satu on joskus pyytänyt kimpparatkontaan. Niissä tilanne on toinen.

En koe tekeväni väärin, jos olen mennyt ratkomaan ristikkoa kimpassa, koska hän halusi saada ristikon kokonaan täyteen.

En nyt vain arvosta Simbergiä enää niin paljon kuin ennen arvostin. Hän on pyrkinyt tekemään vaikeutta muulla tavoin.

En tykkään kenenkään laatijan kohdalla, mutta kokonaisuuden osana siedän. Ihan ensimmäisissä ratkomissani koviksissa kirjainjekkuja ihmettelin ja vierastin. Enää en ihmettele vaan siedän, mutten edelleenkään niitä arvosta.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Viimeksi autoin hyvin pienellä alalla. Ristikon alasta ehkä 3%.Noin pienellä prosentilla se oli maksaneen ratkojan ristikko, ei minun.

Satu on joskus pyytänyt kimpparatkontaan. Niissä tilanne on toinen.

En koe tekeväni väärin, jos olen mennyt ratkomaan ristikkoa kimpassa, koska hän halusi saada ristikon kokonaan täyteen.

En nyt vain arvosta Simbergiä enää niin paljon kuin ennen arvostin. Hän on pyrkinyt tekemään vaikeutta muulla tavoin.

En tykkään kenenkään laatijan kohdalla, mutta kokonaisuuden osana siedän. Ihan ensimmäisissä ratkomissani koviksissa kirjainjekkuja ihmettelin ja vierastin. Enää en ihmettele vaan siedän, mutten edelleenkään niitä arvosta.

Sinun viesteistäsi tulee huono ilmapiiri tänne. Toivottavasti lopetat elämäsi selostamisen tänne välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun viesteistäsi tulee huono ilmapiiri tänne. Toivottavasti lopetat elämäsi selostamisen tänne välittömästi.

Tapsalla on mennyt taas monta päivää vanhojen asioiden toisteluun. Saman ajan olisi voinut ihan hyvin käyttää sen oman foorumin kehittämiseen niin että uusi, jokapäiväinen "koukku" vetäisi porukkaa paikalle aina uudestaan ja uudestaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Siihen auttaisi, jos saisin yhden henkilön lisää Magman taustatiimiin. Nimen omaisesti Iisakin ristikooiden eksperttiä kaipaisin.

• Anonyymi

Ja selvästi tarvitset myös suomen kielen ekspertin, niin sekavia ja huonosti kirjoitettuja monet juttusi ovat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tapio sekaa ostamattomiinsa tehtäviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan vain paikan, jossa voi kuka tahansa antaa vinkin ongelmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se on sinulta pois, jos foorumillani käsitellään ristikoita, joita en itse osta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se on sinulta pois, jos foorumillani käsitellään ristikoita, joita en itse osta.

Iisakin ristikoiden kohdalla ei mitään ongelmaa ole koskaan ollut. Kukaan ei kysy julkisesti ristikoista, joissa on paljon keskeneräistä. Kukaan ei käytä ketään hyväksi.

• Anonyymi

Eipä niissä kuva-arvoituksissa mitään ongelmaa ollut. Aihe varmaan kaikille tuttu ja sanat myös tuttuja.

• Anonyymi

Tuo yksi tuotti ongelmia - eikä tietään sinulla ole halua auttaa lehden ostaneita. Tuntuu Sanarisinkin foorumiin kommentoineista joillakin olevan vaikeuksia 16. kuva-avoituksen kanssa. Tosin en tiedä, monesko kuva-arvoitus aurinkokuva on eli onko kyse samasta, mitä foorumissani kysyttiin.

• Anonyymi

Tuon kaltaiselta Pike-tyylisestä ylimielisyydestä ei ole kenellekään mitään iloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kaltaiselta Pike-tyylisestä ylimielisyydestä ei ole kenellekään mitään iloa.

Mitä ihmeen iloa kaipaat käytökselläsi? Nauti aikaansaannoksistasi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylimielinen kirjoittaja ei halua auttaa lehden ostaneita ja tuottaa heille iloa - en minä itselleni iloa kuva.arvoituksen suhteen ole etsimässä vaan muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylimielinen kirjoittaja ei halua auttaa lehden ostaneita ja tuottaa heille iloa - en minä itselleni iloa kuva.arvoituksen suhteen ole etsimässä vaan muille.

Kukahsn täällä on se ylimielinen kirjoittaja?

• Anonyymi kirjoitti:

Kukahsn täällä on se ylimielinen kirjoittaja?

En esiinny parempana ratkojana kuin olen. Myönnän avoimesti tekeväni välillä ratkonta- ja tulkintavirheitä. Autan, jos omat periaatteeni säilyttäen voin auttaa. Jos joku on kertonut rtkisusanan, jota en halunnut kertoa, voin yrittää auttaa ymmärtämisessä.

Nyt joku käyttäytyi ylimielisesti, eikä halunnut auttaa.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

En esiinny parempana ratkojana kuin olen. Myönnän avoimesti tekeväni välillä ratkonta- ja tulkintavirheitä. Autan, jos omat periaatteeni säilyttäen voin auttaa. Jos joku on kertonut rtkisusanan, jota en halunnut kertoa, voin yrittää auttaa ymmärtämisessä.

Nyt joku käyttäytyi ylimielisesti, eikä halunnut auttaa.

Ajatella, kuinka ylimielistä!
        Joku ei ymmärtänyt, että sinua, Iisakkeja ostamatonta ja ratkomatonta, olisi toki pitänyt heti auttaa. On kyllä inhottava ihminen. Ei heti kirjoittanut 20 kuvan ratkaisua selityksineen, kun et edes tiennyt/osannut yksilöidä, mistä oli kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella, kuinka ylimielistä!
        Joku ei ymmärtänyt, että sinua, Iisakkeja ostamatonta ja ratkomatonta, olisi toki pitänyt heti auttaa. On kyllä inhottava ihminen. Ei heti kirjoittanut 20 kuvan ratkaisua selityksineen, kun et edes tiennyt/osannut yksilöidä, mistä oli kysymys.

Jos pyydän täältä apua Iisakin ristikon ostaneille, kun en itse osannut jossakin kohtaa auttaa, en siitä syystä kyllä ole mikään inhottava ihminen. Se, joka ei täällä auta ja vain haukkuu, on inhottava ihminen, enkä minä. Kyllä nyt syytetään inhottavaksi väärää henkilöä.

Koko ajan minua on kohdeltu tässä säikeessä oikein porukalla inhottavasti. Todella inhottavan suhtautumisen alla olen yrittänyt itseäni puolustaa. Saisitte hävetä inhottavuuttanne.

Kyse oli viimeksi vai siitä, etten tietyn kuvan kohdalla osannut mitenkään auttaa. Jos on lehden ostanut, tietää kyllä mistä on kyse. Ei voi syyttää, että annoin liian vähän tietoa, mistä on kysymys.
        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/wp-content/uploads/kuva-16.jpg - onko monesko kuva, et tiedä, kun en koko sivua ole nähnyt.

• Anonyymi

Sinua ei kukaan sanonut inhottavaksi, eikös se ollut se ylimielinen tyyppi, joka ei suostunut heti auttamaan????
      Miten osasit heti ottaa itseesi? Kolkuttiko omatunto?

• Anonyymi

Inhottavuudessa oli kyse koko säikeestä, miten minua kohdeltu. En koe huonoa omaatuntoa Iisakin ristikoiden osalta.

Ei ole minun ongelmani se kuva-arvoitus. Jos joku ei auta minua, ei auta alkuperäistä kysyjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhottavuudessa oli kyse koko säikeestä, miten minua kohdeltu. En koe huonoa omaatuntoa Iisakin ristikoiden osalta.

Ei ole minun ongelmani se kuva-arvoitus. Jos joku ei auta minua, ei auta alkuperäistä kysyjää.

Voisitko pitää sitten pääsi kiinni, jos ei ole ongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko pitää sitten pääsi kiinni, jos ei ole ongelma?

On se ongelma kuva-arvopituksesta kysyneelle, vaikka se ei minun ongelmani olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ongelma kuva-arvopituksesta kysyneelle, vaikka se ei minun ongelmani olekaan.

Miksi uhriudut muitten puolesta? Pysy sivuillasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi uhriudut muitten puolesta? Pysy sivuillasi.

Kysyin täältä, kun siellä kukaan ei osannut vastata.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Kysyin täältä, kun siellä kukaan ei osannut vastata.

Ja miten käy AINA, kun kyselet täällä? Saatko mukavia vastauksia? Sinä aiheutat huonon ilmapiirin täällä. Pysy poissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja miten käy AINA, kun kyselet täällä? Saatko mukavia vastauksia? Sinä aiheutat huonon ilmapiirin täällä. Pysy poissa.

Jos kysyn asiallisesti ei ole pakko käyttäytyä inhottavasti vaan voisi vastata asiallisesti.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Jos kysyn asiallisesti ei ole pakko käyttäytyä inhottavasti vaan voisi vastata asiallisesti.

Einstein päätteli joskus näin:
        ”Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.”

Tämä on toki liian vaikea yhtälö sinulle.

• Anonyymi

Vastaus, jonka sait, ei kelvannut sinulle (ei ongelmia, tuttu aihe, tuttuja sanoja).

• Anonyymi

Se ei auttanut yhtään, sillä siinä oli vain itsestään selvyyksiä. Aihe on annettu ja totta kai se on tuttu. Jos tietä ratkaisusanan,, tietenkin se on tuttu.

• Anonyymi

Jos annat ratkaisusanan, voin sen pohjalta yrittää antaa kysyjälle vinkkejä. Kysyjä ei pyytänyt ratkaisusanan kertomista, joten kysyjää autetaan parhaiten, jos saan täältä ratkaisusanan, jonka pohjalta voin antaa ratkojan pyytämän avun.

Olen monta kertaa Magmassa toiminut vastaavasti. Olen privaatisti pyytänyt apua jonkin vihjeen ymmärtämiseen. Siinä saadun avun pohjalta olen auttanut kysyjää.tällä kertaa privaattia apua en saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos annat ratkaisusanan, voin sen pohjalta yrittää antaa kysyjälle vinkkejä. Kysyjä ei pyytänyt ratkaisusanan kertomista, joten kysyjää autetaan parhaiten, jos saan täältä ratkaisusanan, jonka pohjalta voin antaa ratkojan pyytämän avun.

Olen monta kertaa Magmassa toiminut vastaavasti. Olen privaatisti pyytänyt apua jonkin vihjeen ymmärtämiseen. Siinä saadun avun pohjalta olen auttanut kysyjää.tällä kertaa privaattia apua en saanut.

Ymmärtänet, että kysyjää ei auta se, että ohjaisin tänne, koska täällä ei voi luotettavasti kysyä vain vinkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtänet, että kysyjää ei auta se, että ohjaisin tänne, koska täällä ei voi luotettavasti kysyä vain vinkkiä.

On minulle oltu niinkin ystävällisiä, että on jos on huomattu, etten jossakin kohtaa ole osannut auttaa, minulle on s-postilla tarjottu apua, vaikka en edes ole apua ehtinyt muilta pyytää.

Kyllä se nytkin onnistuisi https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/muut/ota-yhteytta/ kautta.

Täällä nyt vain on asenne, että ei haluta auttaa niitä, jotka minulta ovat apua pyytäneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulle oltu niinkin ystävällisiä, että on jos on huomattu, etten jossakin kohtaa ole osannut auttaa, minulle on s-postilla tarjottu apua, vaikka en edes ole apua ehtinyt muilta pyytää.

Kyllä se nytkin onnistuisi https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/muut/ota-yhteytta/ kautta.

Täällä nyt vain on asenne, että ei haluta auttaa niitä, jotka minulta ovat apua pyytäneet.

Täällä on sellainen asenne, että sinun kanssasi ei, ymmärrettävistä syistä, haluta llla missään tekemisissä. Etkö voi tätä ymmärtää? Täytyyhän sinun pystyä ymmärtämään, koska sinulla on porttikielto Sanariksen palstalle. Sielläkään kukaan ei halua olla ksnssasi missään tekemisissä.

Vaikka näin on, sinä tulet joka viikonloppu avaamaan säikeen iltiksen tehtävistä ja odotat, että kyllä nyt tänä viikonloppuna lähtee kiva keskustelu käyntiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on sellainen asenne, että sinun kanssasi ei, ymmärrettävistä syistä, haluta llla missään tekemisissä. Etkö voi tätä ymmärtää? Täytyyhän sinun pystyä ymmärtämään, koska sinulla on porttikielto Sanariksen palstalle. Sielläkään kukaan ei halua olla ksnssasi missään tekemisissä.

Vaikka näin on, sinä tulet joka viikonloppu avaamaan säikeen iltiksen tehtävistä ja odotat, että kyllä nyt tänä viikonloppuna lähtee kiva keskustelu käyntiin.

Ja valitettavasti sinun kiva keskustelu tarkoittaa sitä, että toimimme niin kuin sinä määräät. Minulle jo keskustelun avauksesi on vastenmielinen. Se ei ole neutraali, vaan pyrit jo sillä ohjaamaan mielipiteet haluamaasi suuntaan. Odotan kovasti, että IS-verkkotarjouksen määräaika loppuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja valitettavasti sinun kiva keskustelu tarkoittaa sitä, että toimimme niin kuin sinä määräät. Minulle jo keskustelun avauksesi on vastenmielinen. Se ei ole neutraali, vaan pyrit jo sillä ohjaamaan mielipiteet haluamaasi suuntaan. Odotan kovasti, että IS-verkkotarjouksen määräaika loppuu.

Eikö ole tarkoitus,, että kukin saa apua haluamallaan tavalla. Jos joku pyytää vinkkiä, eikö oikein ole antaa vinkki. En minä mitään johdannossa mitenkään johonkin suuntaan ohjannut vaan ihmettelin vihjettä ja kysyin muiden mielipidettä vihjeeseen.

Täysin asialliseen avun pyytämiseen vaan jotkut suhtautuvat oudosti. Monet ovat kiittäneet tarjoamastani avusta - täälläkin. Joidenkin on vain pakko suhtautua negatiivisesti.

IS Extran pitäisi jatkua samana yli vuoden, mutta olen siitä nykyistä enemmän valmis maksamaan. En joka viikko ole avannut Itiksen säiettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole tarkoitus,, että kukin saa apua haluamallaan tavalla. Jos joku pyytää vinkkiä, eikö oikein ole antaa vinkki. En minä mitään johdannossa mitenkään johonkin suuntaan ohjannut vaan ihmettelin vihjettä ja kysyin muiden mielipidettä vihjeeseen.

Täysin asialliseen avun pyytämiseen vaan jotkut suhtautuvat oudosti. Monet ovat kiittäneet tarjoamastani avusta - täälläkin. Joidenkin on vain pakko suhtautua negatiivisesti.

IS Extran pitäisi jatkua samana yli vuoden, mutta olen siitä nykyistä enemmän valmis maksamaan. En joka viikko ole avannut Itiksen säiettä.

Miten Sanariksen palstalle porttikiellon saaneeseen pitäisi suhtautua? Lähtökohtaisesti erittäin negatiivisesti historiasi huomioon ottaen. Haukut laatijoita, kuvittajia, kustantajia ja muita kirjoittelijoita mennen tullen ja sitten ihmettelet negatiivista suhtautumista. No, jokaisella on varmaan omalla kohdallaan musta piste eli ei nähdä malkaa omassa silmässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten Sanariksen palstalle porttikiellon saaneeseen pitäisi suhtautua? Lähtökohtaisesti erittäin negatiivisesti historiasi huomioon ottaen. Haukut laatijoita, kuvittajia, kustantajia ja muita kirjoittelijoita mennen tullen ja sitten ihmettelet negatiivista suhtautumista. No, jokaisella on varmaan omalla kohdallaan musta piste eli ei nähdä malkaa omassa silmässä.

Kritisoin ristikoita, mitä tekee muutkin, mm. Jaska.

Toisia kirjoittelijoita olen arvostellut ilkeilystä ja kohtuuttomuuksiin menevistä auttamisista/avun pyytämisissä.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Kritisoin ristikoita, mitä tekee muutkin, mm. Jaska.

Toisia kirjoittelijoita olen arvostellut ilkeilystä ja kohtuuttomuuksiin menevistä auttamisista/avun pyytämisissä.

Nyt siis tänne kirjoittajat ovat "kirjoittelijoita", on tapasi mukaan todella muita halveksiva ilmaus.
        Äläkä mene kritiikeissäsi toisten selän taakse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt siis tänne kirjoittajat ovat "kirjoittelijoita", on tapasi mukaan todella muita halveksiva ilmaus.

Mutta kun Jaskakin kritisoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana "kirjoittelijoita" oli minulla neutraali ilmaus ja vain synonyymi sanalle "kirjoittajia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat IS-säiettä, siinä esitin mielipiteeni ehkä liian kärjekkäästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat IS-säiettä, siinä esitin mielipiteeni ehkä liian kärjekkäästi.

Nostin Heli Kärkkäisen kirjoituksen esille, jos hänen nostamastaan aiheesta tulisi keskustelua täällä - Sanarisin foorumissa Helin kirjoitukseen ei ole reagoitu ainakaan tätä kirjoittaessani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostin Heli Kärkkäisen kirjoituksen esille, jos hänen nostamastaan aiheesta tulisi keskustelua täällä - Sanarisin foorumissa Helin kirjoitukseen ei ole reagoitu ainakaan tätä kirjoittaessani.

Ja täälläkin! Saat ainakin minut näkemään punaista tukkimalla joka paikkaan samaa asiaa. Mutta me muuthan olemme kirjoittelijoita, ei meidän mielipiteillämme ole väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja täälläkin! Saat ainakin minut näkemään punaista tukkimalla joka paikkaan samaa asiaa. Mutta me muuthan olemme kirjoittelijoita, ei meidän mielipiteillämme ole väliä.

Myönnän, että oli virhe nostaa Helin kirjoitus esille tässä säikeessä, vaikka se on samassa lehdessä kuin Valamon ristikko ja muut tässä säikeessä käsiteltävät ristikot. Nostin aiheen esille myös aiheissa, joihin se sisällöllisesti kuuluu.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Myönnän, että oli virhe nostaa Helin kirjoitus esille tässä säikeessä, vaikka se on samassa lehdessä kuin Valamon ristikko ja muut tässä säikeessä käsiteltävät ristikot. Nostin aiheen esille myös aiheissa, joihin se sisällöllisesti kuuluu.

Samassa lehdessä kuin Vaalamon (huom. nimi) ristikko?????? Ihan vain tiedoksi, että Iisakin ristikot on eri asia kuin Ilta-Sanomat. Melkoista sekoilua.

• Anonyymi kirjoitti:

Samassa lehdessä kuin Vaalamon (huom. nimi) ristikko?????? Ihan vain tiedoksi, että Iisakin ristikot on eri asia kuin Ilta-Sanomat. Melkoista sekoilua.

Kirjoitin osan kommenteista vahingossa väärään säikeeseen.

• Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Kirjoitin osan kommenteista vahingossa väärään säikeeseen.

Siihen vaikutti
        "Minulle jo keskustelun avauksesi on vastenmielinen. Se ei ole neutraali, vaan pyrit jo sillä ohjaamaan mielipiteet haluamaasi suuntaan. Odotan kovasti, että IS-verkkotarjouksen määräaika loppuu."

Tuo anonyymin kommentti liittyy IS:n ristikoihin eikä tämän säikeen aloitukseen. Väärässä säikeessä sekin.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Siihen vaikutti
        "Minulle jo keskustelun avauksesi on vastenmielinen. Se ei ole neutraali, vaan pyrit jo sillä ohjaamaan mielipiteet haluamaasi suuntaan. Odotan kovasti, että IS-verkkotarjouksen määräaika loppuu."

Tuo anonyymin kommentti liittyy IS:n ristikoihin eikä tämän säikeen aloitukseen. Väärässä säikeessä sekin.

Ihan selkeästi olet tänään käynyt ylikierroksilla. Mikä järki on koko ajan "kirjoitella" Sanariksenkin sivuille, kun kaikki sivuun liittyvä kuitenkin poistuu? Ei ihme, että Eki vihaa sinua (vahva oletus). Ratkot hänen putiikkinsa ristikoita ja varastat työaikaa ihan turhaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2291
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1762
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1440
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      242
      1383
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1232
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1205
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      370
      1185
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      338
      1137
    Aihe