Kaikille ero

Anonyymi-ap

EEA:n asiantuntijat vaihtoon. Yksi jakso tulossa vielä tämän päivän jälkeen.

11

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä heille kuuluu nyt jaksossa asia selviää.

    • Anonyymi

      Tarkoitatko ohjelmaa ensitreffit alttarilla?

      • Anonyymi

        Juu.


    • Anonyymi

      Aika vaihtaa asiantuntijat

      • Ei kai se asiantuntijoidenkaan vika ole että pareilla ei natsaa vaikka ns. asiantuntijat ovat heidät teoriassa toisilleen mätsänneet. Ihminen on kuitenkin monimutkainen olio jossa on monta muuttujaa.


      • Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

        Ei kai se asiantuntijoidenkaan vika ole että pareilla ei natsaa vaikka ns. asiantuntijat ovat heidät teoriassa toisilleen mätsänneet. Ihminen on kuitenkin monimutkainen olio jossa on monta muuttujaa.

        Jatkatteko yhdessä? Kyllä ehdottomasti.Viikon kuluttua, tehtiin uusi päätös, huhhuh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkatteko yhdessä? Kyllä ehdottomasti.Viikon kuluttua, tehtiin uusi päätös, huhhuh.

        Nii. Noin se voi mieli muuttua. Vaikka hataraa näyttää olleen joka parilla koko ohjelman ajan.
        Kenen parisuhde alkaa tuollaisella analysoinnilla ja arvioinnilla ja ympärivuorokautisella yhdessäololla, ei kenenkään. Missä normaali tutustuminen, hauskanpito ja yhdessäolosta nauttiminen. Tuomittu epäonnistumaan tuollaiset suhdeyritykset.


      • Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

        Nii. Noin se voi mieli muuttua. Vaikka hataraa näyttää olleen joka parilla koko ohjelman ajan.
        Kenen parisuhde alkaa tuollaisella analysoinnilla ja arvioinnilla ja ympärivuorokautisella yhdessäololla, ei kenenkään. Missä normaali tutustuminen, hauskanpito ja yhdessäolosta nauttiminen. Tuomittu epäonnistumaan tuollaiset suhdeyritykset.

        Vetämättömät ukot, en ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vetämättömät ukot, en ymmärrä.

        Noooooo. Tangoon tarvitaan aina kaksi.


      • Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

        Ei kai se asiantuntijoidenkaan vika ole että pareilla ei natsaa vaikka ns. asiantuntijat ovat heidät teoriassa toisilleen mätsänneet. Ihminen on kuitenkin monimutkainen olio jossa on monta muuttujaa.

        Ehkä ohjelmaan osallistujat eivät ole olleet rehellisiä hakemuksissaan kertoessaan minkälaisia itse ovat ja minkälaista kaveria hakevat. Asiantuntijoilla siten hankala valita parit jotka sitten todellisuudessa tulisivat toimeen keskenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ohjelmaan osallistujat eivät ole olleet rehellisiä hakemuksissaan kertoessaan minkälaisia itse ovat ja minkälaista kaveria hakevat. Asiantuntijoilla siten hankala valita parit jotka sitten todellisuudessa tulisivat toimeen keskenään.

        Voi olla. Tai ehkä ohjelmaan osallistujatkaan eivät tunnista heikkouksinaan tai ylipäätään itseään. Helppoa olisikin jos asiantuntijat olisivat selvännäkijöitä jolloin tuosta vaan voisi ostaa ohjelmasta itselleen sopivan kumppanin.

        Pitäisikö ohjelmaan osallistujien käydä ensin läpi jonkinlainen psykoterapia?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe