EEA:n asiantuntijat vaihtoon. Yksi jakso tulossa vielä tämän päivän jälkeen.
Kaikille ero
11
263
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä heille kuuluu nyt jaksossa asia selviää.
- Anonyymi
Tarkoitatko ohjelmaa ensitreffit alttarilla?
- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Aika vaihtaa asiantuntijat
Ei kai se asiantuntijoidenkaan vika ole että pareilla ei natsaa vaikka ns. asiantuntijat ovat heidät teoriassa toisilleen mätsänneet. Ihminen on kuitenkin monimutkainen olio jossa on monta muuttujaa.
- Anonyymi
Siili4 kirjoitti:
Ei kai se asiantuntijoidenkaan vika ole että pareilla ei natsaa vaikka ns. asiantuntijat ovat heidät teoriassa toisilleen mätsänneet. Ihminen on kuitenkin monimutkainen olio jossa on monta muuttujaa.
Jatkatteko yhdessä? Kyllä ehdottomasti.Viikon kuluttua, tehtiin uusi päätös, huhhuh.
Anonyymi kirjoitti:
Jatkatteko yhdessä? Kyllä ehdottomasti.Viikon kuluttua, tehtiin uusi päätös, huhhuh.
Nii. Noin se voi mieli muuttua. Vaikka hataraa näyttää olleen joka parilla koko ohjelman ajan.
Kenen parisuhde alkaa tuollaisella analysoinnilla ja arvioinnilla ja ympärivuorokautisella yhdessäololla, ei kenenkään. Missä normaali tutustuminen, hauskanpito ja yhdessäolosta nauttiminen. Tuomittu epäonnistumaan tuollaiset suhdeyritykset.- Anonyymi
Siili4 kirjoitti:
Nii. Noin se voi mieli muuttua. Vaikka hataraa näyttää olleen joka parilla koko ohjelman ajan.
Kenen parisuhde alkaa tuollaisella analysoinnilla ja arvioinnilla ja ympärivuorokautisella yhdessäololla, ei kenenkään. Missä normaali tutustuminen, hauskanpito ja yhdessäolosta nauttiminen. Tuomittu epäonnistumaan tuollaiset suhdeyritykset.Vetämättömät ukot, en ymmärrä.
- Anonyymi
Siili4 kirjoitti:
Ei kai se asiantuntijoidenkaan vika ole että pareilla ei natsaa vaikka ns. asiantuntijat ovat heidät teoriassa toisilleen mätsänneet. Ihminen on kuitenkin monimutkainen olio jossa on monta muuttujaa.
Ehkä ohjelmaan osallistujat eivät ole olleet rehellisiä hakemuksissaan kertoessaan minkälaisia itse ovat ja minkälaista kaveria hakevat. Asiantuntijoilla siten hankala valita parit jotka sitten todellisuudessa tulisivat toimeen keskenään.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ohjelmaan osallistujat eivät ole olleet rehellisiä hakemuksissaan kertoessaan minkälaisia itse ovat ja minkälaista kaveria hakevat. Asiantuntijoilla siten hankala valita parit jotka sitten todellisuudessa tulisivat toimeen keskenään.
Voi olla. Tai ehkä ohjelmaan osallistujatkaan eivät tunnista heikkouksinaan tai ylipäätään itseään. Helppoa olisikin jos asiantuntijat olisivat selvännäkijöitä jolloin tuosta vaan voisi ostaa ohjelmasta itselleen sopivan kumppanin.
Pitäisikö ohjelmaan osallistujien käydä ensin läpi jonkinlainen psykoterapia?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453