Onkelma on että A-kuppista nöyryytetään kaikkialla ja nauretaan poies tissiliivikaupoista lastenvaateosastoille... oisko se tallinnan kautta isot munkit palvelutaloa kohauttamaan!!
Vinkkejä talvipukeutumiseen?
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole käyttänyt rintaliivejä kuin hyvin nuorena. Sitten luovuin mokomista turhakkeista. Pienet tissitkin pääsivät siitä hiukan kasvamaan!
- Anonyymi
A-kuppisia kutsutaan nykyisin ranskalaisiksi rinnoiksi. Olisivat kaikkein käytännöllisimmät naiselle. Olisin kiitollinen, jos semmoiset olisi.
- Anonyymi
Minä en ole myöskään mikään isorintainen, mutta siitä i ole ollut minulle koskaan haittaa,
Ole iloinen ettei sinulla ole isoja rintoja, arvaa mitä ongelmia isorintaiset saavat rinnoistaan , kesällä rinnan aluset ovat vereslihalla ja sieni vaan kasvaa ja haju on kamalaa,
Sitten että isot rinnat riippuu vanhana ei ole mikään kiva näky, helppo ostaa vaatteita , kun rinnat ei määrää kokoa . Minun parhaalla ystävälläni on isot rinnat ja hän ei mitenkään nauti niistä , jotkut saavat selkäsärkyjä liian isoista rinnoista, toiset jopa pienentävät rintansa leikkauksella. Joten ole tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet, ja yksi etu on pienten rintojen kanssa ettei tarvitse kesäkuumalla taistella hautuvien rinnan alusten kanssa.
Minusta isot rinnat eivät edes ole kauniit mitenkään, joten en ole koskaan elämäni aikana kokenut mitään ivailua rinnoista kun ovat pienet, mutta auta armias isotissisen naiseen miehet , miten he usein puhuvat alentavasti isoista rinnoista ja sanovat niitä utareiksi mies porukassa, ja nauravat kun kukin kertoo miten nuorena haksahti edes isorintaisiin naisiin siis juuri nuorena kun vielä rinnat olivat sopusuhtaiset tykkäsivät , vaan vanhana inhoavat, osta vaan rintsikat A kokoa ja sano peilin edessä että kelpaat ihan sellaisena kun olet ,
Kun itse näyttää että pitää itsestään niin muutkin pitävät, varmasta itsenäisestä naisesta joka on ylpeä itsestään ihan vaan sellaisena kun on. - Anonyymi
Ei minua ole nöyryytetty liiviostoksilla. Eihän tavarataloissa ole edes ketään katsomassa, siellä kopissa ihan itseksensä häärää. Liivikaupassako? Ei kai, loppuisi asiakkaat?
- Anonyymi
Itselläni oli nuorena pienet rinnat.
Vähitellen ole joutunut ostamaan aina vain isompaa kuppikokoa.
Nyt ongelmana on löytää liivit, jotka ei painaisi etupuolelta kainalon ja olkaimen väliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278