Onkelma on että A-kuppista nöyryytetään kaikkialla ja nauretaan poies tissiliivikaupoista lastenvaateosastoille... oisko se tallinnan kautta isot munkit palvelutaloa kohauttamaan!!
Vinkkejä talvipukeutumiseen?
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole käyttänyt rintaliivejä kuin hyvin nuorena. Sitten luovuin mokomista turhakkeista. Pienet tissitkin pääsivät siitä hiukan kasvamaan!
- Anonyymi
A-kuppisia kutsutaan nykyisin ranskalaisiksi rinnoiksi. Olisivat kaikkein käytännöllisimmät naiselle. Olisin kiitollinen, jos semmoiset olisi.
- Anonyymi
Minä en ole myöskään mikään isorintainen, mutta siitä i ole ollut minulle koskaan haittaa,
Ole iloinen ettei sinulla ole isoja rintoja, arvaa mitä ongelmia isorintaiset saavat rinnoistaan , kesällä rinnan aluset ovat vereslihalla ja sieni vaan kasvaa ja haju on kamalaa,
Sitten että isot rinnat riippuu vanhana ei ole mikään kiva näky, helppo ostaa vaatteita , kun rinnat ei määrää kokoa . Minun parhaalla ystävälläni on isot rinnat ja hän ei mitenkään nauti niistä , jotkut saavat selkäsärkyjä liian isoista rinnoista, toiset jopa pienentävät rintansa leikkauksella. Joten ole tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet, ja yksi etu on pienten rintojen kanssa ettei tarvitse kesäkuumalla taistella hautuvien rinnan alusten kanssa.
Minusta isot rinnat eivät edes ole kauniit mitenkään, joten en ole koskaan elämäni aikana kokenut mitään ivailua rinnoista kun ovat pienet, mutta auta armias isotissisen naiseen miehet , miten he usein puhuvat alentavasti isoista rinnoista ja sanovat niitä utareiksi mies porukassa, ja nauravat kun kukin kertoo miten nuorena haksahti edes isorintaisiin naisiin siis juuri nuorena kun vielä rinnat olivat sopusuhtaiset tykkäsivät , vaan vanhana inhoavat, osta vaan rintsikat A kokoa ja sano peilin edessä että kelpaat ihan sellaisena kun olet ,
Kun itse näyttää että pitää itsestään niin muutkin pitävät, varmasta itsenäisestä naisesta joka on ylpeä itsestään ihan vaan sellaisena kun on. - Anonyymi
Ei minua ole nöyryytetty liiviostoksilla. Eihän tavarataloissa ole edes ketään katsomassa, siellä kopissa ihan itseksensä häärää. Liivikaupassako? Ei kai, loppuisi asiakkaat?
- Anonyymi
Itselläni oli nuorena pienet rinnat.
Vähitellen ole joutunut ostamaan aina vain isompaa kuppikokoa.
Nyt ongelmana on löytää liivit, jotka ei painaisi etupuolelta kainalon ja olkaimen väliltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697