Mitä palveluja tämä yritys tuottaa ja kenelle?
SumiSome yritys
27
2439
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se tee yrityksille mainoksia sosiaaliseen mediaan, tai ainakin niin olen käsittänyt.
- Anonyymi
Sama firma ilmeisesti joka on ma ja Pe temu palvelut ja muina päivinä sumipaja tms
- Anonyymi
Se hökäle ei osaa korjata pyöriä ei osaa voijella suksia…mutta hökälehtää se osaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hökäle ei osaa korjata pyöriä ei osaa voijella suksia…mutta hökälehtää se osaa…
…ja se kun on omasta mielestään osaava tietää kaiken ja kaikesta…
Eikä mistään tiijä mitään…yrittämisestä etenki …tottahan se on että konkurssi ”opettaa”.. yrittäjäksi tai ei….
Ei petala isä eikä äiti…Täälähän pärjää vain yritys jossa isä ja äiti betala…
Osaavat olla koppavia valmiin rahasäkin päällä…Ei oo elämä vielä kouluttanu… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…ja se kun on omasta mielestään osaava tietää kaiken ja kaikesta…
Eikä mistään tiijä mitään…yrittämisestä etenki …tottahan se on että konkurssi ”opettaa”.. yrittäjäksi tai ei….
Ei petala isä eikä äiti…Täälähän pärjää vain yritys jossa isä ja äiti betala…
Osaavat olla koppavia valmiin rahasäkin päällä…Ei oo elämä vielä kouluttanu…Joo. Näin on. Ja siihen niin yli-imelä ja ylimielisyys .
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Näin on. Ja siihen niin yli-imelä ja ylimielisyys .
Narsissi!!
- Anonyymi
Tuommoista ei kyllä löytynyt ytj:stä.
- Anonyymi
Olen myös perustamassa yritystä Suomussalmella ensi vuonna. Kulttuuri alan yritys kyseessä. Yrityksen nimi on Nousu ja Tuho Ky. Seuratkaa uutisointia paikallislehdestä.
- Anonyymi
Kuten niiden muutkin. Konkurssi kypsä.
- Anonyymi
😜😜😜😜💪
- Anonyymi
Mitä sinä täällä kyselet, kysy ao. Yritykseltä.
- Anonyymi
Taitaa olla nykyään sumisomeriitta.
- Anonyymi
Tai joku sen tapainen.
- Anonyymi
Olen perustamassa firmaa nimeltä AsennusYritys.Nimi kertoo jo sen että liikoja ei luvata.
- Anonyymi
Ootte te kateellisia määkijöitä!!
- Anonyymi
Määkin perustan yrityksen! Määä, mää...🐑🐑🐑
- Anonyymi00019
Joko miljoonat tienattu?
Kertokaapa fiksut mikäs se tämä Atima A Atima liike on? Ex kenkänurkan vieressä?- Anonyymi00021
Hei, samaa olen miettinyt. Kertokaapa joku, jos on tietoa.
- Anonyymi00022
Atima – Aika
Atima – Aika, myynnissä on pääasiassa uusia tai vähän käytettyjä vaatteita. Lisäksi tarjolla on paikallisten käsityöläisten valmistamia käsitöitä.
Kiannonkatu 6:n tiloja voi käyttää pienimuotoisiin kokoontumisiin, ja niitä voi vuokrata pariksi tunniksi tai koko päiväksi.
Atima tarjoaa myös mahdollisuuden opiskella vieraita kieliä (englantia ja saksaa) keskustelupohjaisen oppimisen kautta.
Tarjolla on myös opastettuja kierroksia: Atimasta on helppo lähteä esimerkiksi Ämmänsaaren keskustan kävelykierroksille. Kierroksia on saatavilla suomeksi, englanniksi ja saksaksi.
Visit Suomussalmi.fi - Anonyymi00023
Hieno homma!
- Anonyymi00024
Ota selvää!
Kuka se kissan hännän jne.....? - Anonyymi00025
Aivan eli tämmönen sekaliike. Mikä on tämä omistaja?
- Anonyymi00026
Häpiend palveluita ainakin
- Anonyymi00027
Mikä on häpiend? Onko tällä omistajalla kaikki kunnossa
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
K.V.G
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tulin naamalle 👍
- Anonyymi00030
Mikä on K.V.G? Minua ei kiinnosta mikään muu kuin se että kuka tätä Jonninjoutavaa liitettä pitää? Mikä sen liikkeen tarkoitus oikein on?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.871519- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63951
- 42797
- 47772
- 113726