Mitä palveluja tämä yritys tuottaa ja kenelle?
SumiSome yritys
20
1612
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se tee yrityksille mainoksia sosiaaliseen mediaan, tai ainakin niin olen käsittänyt.
- Anonyymi
Sama firma ilmeisesti joka on ma ja Pe temu palvelut ja muina päivinä sumipaja tms
- Anonyymi
Se hökäle ei osaa korjata pyöriä ei osaa voijella suksia…mutta hökälehtää se osaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hökäle ei osaa korjata pyöriä ei osaa voijella suksia…mutta hökälehtää se osaa…
…ja se kun on omasta mielestään osaava tietää kaiken ja kaikesta…
Eikä mistään tiijä mitään…yrittämisestä etenki …tottahan se on että konkurssi ”opettaa”.. yrittäjäksi tai ei….
Ei petala isä eikä äiti…Täälähän pärjää vain yritys jossa isä ja äiti betala…
Osaavat olla koppavia valmiin rahasäkin päällä…Ei oo elämä vielä kouluttanu… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…ja se kun on omasta mielestään osaava tietää kaiken ja kaikesta…
Eikä mistään tiijä mitään…yrittämisestä etenki …tottahan se on että konkurssi ”opettaa”.. yrittäjäksi tai ei….
Ei petala isä eikä äiti…Täälähän pärjää vain yritys jossa isä ja äiti betala…
Osaavat olla koppavia valmiin rahasäkin päällä…Ei oo elämä vielä kouluttanu…Joo. Näin on. Ja siihen niin yli-imelä ja ylimielisyys .
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Näin on. Ja siihen niin yli-imelä ja ylimielisyys .
Narsissi!!
- Anonyymi
Tuommoista ei kyllä löytynyt ytj:stä.
- Anonyymi
Olen myös perustamassa yritystä Suomussalmella ensi vuonna. Kulttuuri alan yritys kyseessä. Yrityksen nimi on Nousu ja Tuho Ky. Seuratkaa uutisointia paikallislehdestä.
- Anonyymi
Kuten niiden muutkin. Konkurssi kypsä.
- Anonyymi
😜😜😜😜💪
- Anonyymi
Mitä sinä täällä kyselet, kysy ao. Yritykseltä.
- Anonyymi
Taitaa olla nykyään sumisomeriitta.
- Anonyymi
Tai joku sen tapainen.
- Anonyymi
Olen perustamassa firmaa nimeltä AsennusYritys.Nimi kertoo jo sen että liikoja ei luvata.
- Anonyymi
Ootte te kateellisia määkijöitä!!
- Anonyymi
Määkin perustan yrityksen! Määä, mää...🐑🐑🐑
- Anonyymi00019UUSI
Joko miljoonat tienattu?
Kertokaapa fiksut mikäs se tämä Atima A Atima liike on? Ex kenkänurkan vieressä?- Anonyymi00021UUSI
Hei, samaa olen miettinyt. Kertokaapa joku, jos on tietoa.
- Anonyymi00022UUSI
Atima – Aika
Atima – Aika, myynnissä on pääasiassa uusia tai vähän käytettyjä vaatteita. Lisäksi tarjolla on paikallisten käsityöläisten valmistamia käsitöitä.
Kiannonkatu 6:n tiloja voi käyttää pienimuotoisiin kokoontumisiin, ja niitä voi vuokrata pariksi tunniksi tai koko päiväksi.
Atima tarjoaa myös mahdollisuuden opiskella vieraita kieliä (englantia ja saksaa) keskustelupohjaisen oppimisen kautta.
Tarjolla on myös opastettuja kierroksia: Atimasta on helppo lähteä esimerkiksi Ämmänsaaren keskustan kävelykierroksille. Kierroksia on saatavilla suomeksi, englanniksi ja saksaksi.
Visit Suomussalmi.fi - Anonyymi00023UUSI
Hieno homma!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111431Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463974Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163177Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1452490Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin992211Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001824Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3091087Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18885Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143795- 56772