Kruunupyy ja uskomushoidot OVAT TULLEET KUULUISIKSI RUOTSISSA ...........
Vastaukset 12
- Anonyymi
ja hopeavesi ja mitä muuta sairasta, pitävät kuntalaisia tyhminä kun kaikki uskovat rokotevastustajia
- Anonyymi
Ja menevät Turkuun leikattaviksi !!!!!
- Anonyymi
Viruksia si poista mikään hopeavesi mitenkään koska niihin ei edes pure antibiootikka, aiinähä hopeaveittelevät luulojensa hurmassa , mutta siltikin vieu puree vailåkkamolisi hopea vettä pää täynnä
- Anonyymi
Kunnia meni, mutta maine kasvoi Ruotsissa !!!!!
- Anonyymi
PALJONKO JOUTUI RUOTSISSA MAKSAMAAN ?
- Anonyymi
Ei voi muuta kuin kysyä, että vituttaako ?
- Anonyymi
HUOMATKAA !!!Ruotsin oikeuden mukaan nainen ei saanut etuuksia oikeudelta. Siis kantelu oli aiheeton.
- Anonyymi
Eli syytön oli? Mitä te täällä siis meuhkaatte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli syytön oli? Mitä te täällä siis meuhkaatte
SE ON ITSE MEUKANNUT VUOSIA TYPERYYKSIÄÄN ! SAI ANSIONSA MUKAAN,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ON ITSE MEUKANNUT VUOSIA TYPERYYKSIÄÄN ! SAI ANSIONSA MUKAAN,
Ei ollut syytön?
- Anonyymi00012
Häpäissyt koko pitäjän.
- Anonyymi00013
Tämä aloitus saa olla? Kun meikäläinen moittii rokote kriitikoita niin heti poistetaan miksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921403Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga86995- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️83651- 50644
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 47617
- 41605
- 28574