Diplomi-insinööri Päivi Korpivaara ei tehnyt valitusta Hippos- hallista, vaan siksi että asian valmistelun laillisuus tulisi tutkituksi.
Katsokaas, luikuriherrat saattavat joskus hämätä pientä veronmaksajaa ja yksinkertaista, poliittisesti valittua valtuutettua.
Hipposhallista ei ole valitettu
20
232
Vastaukset
- Anonyymi
Luojan tähden sentään taas tämä saman tuuban jauhaja
- Anonyymi
Ainakaan mediatietojen mukaa Luoja ei ole ottanut kantaa asiaan. Ymmärrämme, että sinun mielestäsi pitäisi kirjoittaa vain peräaukoista, mutta se ei sovi tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan mediatietojen mukaa Luoja ei ole ottanut kantaa asiaan. Ymmärrämme, että sinun mielestäsi pitäisi kirjoittaa vain peräaukoista, mutta se ei sovi tänne.
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki lobotomia
Tairkoitatko lumihankea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen Luojan tuuba kuin Vielma
- Anonyymi
Pitäisihän jokaisen tavan ihmisen, poislukien yksinkertaiset urheilijat, tajuta että valitus ei koske itse rakennusta, vaan oletettua kusetusta.
- Anonyymi
Sun äitiäs aasi
- Anonyymi
Taitaa olla muuta kuin oletettua, jokseenkin kaikki kunnan rakentamiset 5-10 kertaa ylihintaisia, osa paljon enempikin.
- Anonyymi
Selitä nyt esim. Seppäsen kaltaiselle, että ettei sopimuksia saa tehdä laittomasti kulisseissa kertomatta siitä maksajille.
- Anonyymi
Sulle ei tartte kun ÄO nolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei tartte kun ÄO nolla
Sulle on erityistapaus. Sulle on valtuustossa.
- Anonyymi
Seppästä harmitaa kun ei pääse nylkemään veronmaksajia
- Anonyymi
Onks toi Seppänen L-positiivinen?
- Anonyymi
Ei, mutta HIV-positiivinen kyllä.
- Anonyymi
Sukua Oulun seudulla?
- Anonyymi
Tulleeko sinne hippokselle hevospuomitkin?
- Anonyymi
Jokaisen penkkirivin eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisen penkkirivin eteen.
Puomit ovat välttämättömät, koska ruunalauma mylvii kiihkoissaan.
- Anonyymi
Vielä ehtisivät lopettaa koko hankkeen. Kalliiksi tulee kun rakennetaan ottamatta selville onko tarvetta edes.
- Anonyymi
Tarvetta ei ole ainakaan noin isolle liikahallille:) Tunnelma latistuu isossa hallissa entisestään.
Suuret on uhkakuvat. Voi vaan miettiä JOS ja JOS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579