Meinaan se aatto? Jatkuuko juhlat yhä, vai alkaako normaali viikonloppu?
Toivottavasti olitte ihmisiksi niinkuin minäkin mikäli oikein muistan......
Mites se meni?
11
924
Vastaukset
- hupstuija
Aatto-ilta ihan kaikessa rauhassa,
yksin, lukien.
Oli eka juhannus tällä tavoin,
nautin että sai vain olla
ilman mitään tekemisen pakkoa. - (.)Y(.)
saunasta ja hyvästä grilliruuasta.. ;))
Pari olutta ja jälkkäriks mansikoita.. ;)) Nam..
Iik, kävin tänään uimassa, ves oll kylmee!.. ;)))
Mikkä juhlat?.. :DDDD
Ainahan mie, oon ihmisiks.. ;))
Taisit, ottaa enemmänkin?...
Ja, nyt sitten sataa.. :((- keskiyonkehraaja
Muutaman olusen, ja hyvää grilliruokaa se minäkin vaan.Ei tällä iällä enää isommin jaksaiskaan juhlia.Ihanan lämmin kesäilta ystävien seurassa...
- (.)Y(.)
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Muutaman olusen, ja hyvää grilliruokaa se minäkin vaan.Ei tällä iällä enää isommin jaksaiskaan juhlia.Ihanan lämmin kesäilta ystävien seurassa...
Ettet siekään, tolkuttumasti nautiskellut.. ;)))
Eilen olikin, tosi hieno ilma.. :)))
tavalla kuin ennenkin. Kävin puolen tunnin kierroksen kahdessa juhlapaikassa. Toisessa oli tanssit ja oluen myyntiä. 5 tuttua näin, kolmea jututin. Toisella juhlapaikalla oli ihan tyhjää, ei ristin sielua.
Kotona juhlin hernekeitolla. Ihan kattilassa lämmitetyllä, ei suoraan purkista kuten tavallisesti.
Siinä se sinkun juhannusaaton ohjelma oli.- sinkku55
ollessa meni hyvin:)))))Mulle tämä on ihan normaali viikonloppu...
enää jatku juhlinta, vaikka eipä tuo niin raisua tänäkään juhannuksena ollut..sitä tulee vanhaksi ja viisaaksi..:))
- Marion.T
tanssilavalla makkaraa ja lettuja syömässä ja kokko katsomassa, ja sitten kiireesti kotiin, kaksi keskikaljaa ja siinä se oli :))
Ilma oli aivan upea, mutta tänä aamuna sitten heräsin kunnon vesisateseen, ja tein koko päivän koneella rästiin jääneitä hommiani - että ei jatku juhannus enää :)) Aivan upea sää, ja aamupäivällä kunnon reipas lenkki.
Iltapäivällä mökille, jossa väkeä enemmänkin.
Innostuin jopa vissiin vähän liikaa vesileikkeihin n. 10 vuotiaan sukulaistyttöni kanssa, hivenen kuumeinen olo tänään.
Osa lähti lavatansseihin, osa (mä myös) jäin "hoilaamaan" kotikaraokea. Se on joskus hauskaa; kun on niin heinotunteista väkeäkin, että kehuvat vain ;))- Felixman
hyvin meni ja vielä paremmin tuli pois...
Tällä hetkellä vastakappale puuttuu? - sani
Felixman kirjoitti:
hyvin meni ja vielä paremmin tuli pois...
Tällä hetkellä vastakappale puuttuu?että hep hep ;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612