Elvis oli lääkeriippuvainen

pahasti

Hollywoodin aikanaan Elvis alkoi käyttää piristäviä lääkkeitä että jaksoi painaa yötä päivää

Lääkeriippuvuus paheni vuosien myötä ja lopulta lääkkeet tappoivat Elviksen 42 vuotiaana

Tästä opimme että väsymys kannattaa aina levätä pois eikä yrittää poistaa huumeilla

30

2824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elvis fani!

Elvishän käytti lääkkeitä jonkin aikaa mutta terveys petti kokonaan Elviksellä kun hän oli vasta 42 vuotias. Elvis kuoli lääkkeisiin..Hänen veressä oli ollut 12 eri lääke ainetta! Mun sivut jossa on elviksestä tietoa hiema...

http://kotisivu.dnainternet.fi/aaron/

• Black pearl

Niinhän hänen ainakin väitetään käyttäneen. Kaippa Elvis sitten käytti. Ja JOS Elvis nyt edes kuoli 1977 (en kyllä usko sitä edelleenkään) niin syynä varmasti oli nuo lääkkeet. Ja lääkkeet väärin käytettynä on sama asia kuin huumeet, tulipa vaan tässä mieleen, koska monet yli-fanaattiset Elvis-fanit hyökkäävät tässä asiassa Beatlesia vastaan, kska he käyttivät huumeita. he sentään osasivat lopettaa ajoissa eivätkä ainakaan niihin kuolleet, jos nyt Elviskään edes kuoli. Toivottavasti ei kuollut.

• Elvis presley
        Black pearl kirjoitti:

Niinhän hänen ainakin väitetään käyttäneen. Kaippa Elvis sitten käytti. Ja JOS Elvis nyt edes kuoli 1977 (en kyllä usko sitä edelleenkään) niin syynä varmasti oli nuo lääkkeet. Ja lääkkeet väärin käytettynä on sama asia kuin huumeet, tulipa vaan tässä mieleen, koska monet yli-fanaattiset Elvis-fanit hyökkäävät tässä asiassa Beatlesia vastaan, kska he käyttivät huumeita. he sentään osasivat lopettaa ajoissa eivätkä ainakaan niihin kuolleet, jos nyt Elviskään edes kuoli. Toivottavasti ei kuollut.

No kuoli se kuningas valitettavasti....Itsellä on musa video Elviksen keikasta...2kuukautta ennen kuolemaa kuvattu se....Hiki pukkaa päältä sillä ja vähä on sekavan oloinen..Menee sillä hieman sanatkin sekaisin siinä!! Elvis oli jo siinä vaiheessa heikossa kunnossa... !!!

• to hell with pop
        Elvis presley kirjoitti:

No kuoli se kuningas valitettavasti....Itsellä on musa video Elviksen keikasta...2kuukautta ennen kuolemaa kuvattu se....Hiki pukkaa päältä sillä ja vähä on sekavan oloinen..Menee sillä hieman sanatkin sekaisin siinä!! Elvis oli jo siinä vaiheessa heikossa kunnossa... !!!

minulta löytyy Elviksen viimeinen keikka mutta melko huono laatuisena.

• Sama kaite!!
        to hell with pop kirjoitti:

minulta löytyy Elviksen viimeinen keikka mutta melko huono laatuisena.

No se sama varmaan on mullakin koneella..latasin dc:llä' sen!!! Aika huonolaatuinen video mutta saa selvän just!!! Siinä alussa se tyttö jututtaa sitä siellä huoneessa,,ennen esintymistä...Sitten antaa jonkin palkinnon kaite...Sitten menee Elvis esintymään!!!!!!

• Joe sen sanoi..
        Black pearl kirjoitti:

Niin Joe Espositohan todisti taas kerran Elviksen elävän!!!

Viimeinen kommentti: "Olen kuolemaani saakka uskollinen Elvikselle".

hienoa... eikä Elvis käyttänyt huumeita... Se käytti unilääkeitä diagnosoituun sairauteen ja unilääkkeitä ja piristeitä jaksaakseen vetää 150 keikka kuukaudessa Vegasissa!!!

Eikä noihin kaikkiin Mafiosoihin kannata luottaa.. West ihan p****!!!

• Black pearl
        Elvis presley kirjoitti:

Uskon ja tiedän että Elvis oli "lopun lähestyessä" suoraan sanottuna aika paskassa kunnossa. Mutta miten todistaa että Elvis on kuollut kun kuolintodistuskin ym. eivät voi pitää paikkaansa summassa laitettuine lukuineen? Mutta miten todistaa sitten että Elvis ei kuollutkaan silloin vaan paljon myöhemmin (tai sitten on vieläkin elossa)?

• Black pearl
        Joe sen sanoi.. kirjoitti:

Niin Joe Espositohan todisti taas kerran Elviksen elävän!!!

Viimeinen kommentti: "Olen kuolemaani saakka uskollinen Elvikselle".

hienoa... eikä Elvis käyttänyt huumeita... Se käytti unilääkeitä diagnosoituun sairauteen ja unilääkkeitä ja piristeitä jaksaakseen vetää 150 keikka kuukaudessa Vegasissa!!!

Eikä noihin kaikkiin Mafiosoihin kannata luottaa.. West ihan p****!!!

Joe Esopsitohan nyt on aikaisemminkin päästellyt suustaan niin montaa eri versiota Elviksen "kuolemasta" että ihan pyörryttää. Elvis ei käyttänyt huumeita, sehän jo tiedetään, mutta lääkkeitä käytti, ja jos ajatellaan, suuret annostukset lääkkeitä ovat oikeastaan huumeiden veroisia. Eli tavallaan Elvis käytti mutta ei kuitenkaan käyttänyt.
        Memphismafia on tosiaan vähän mitä on. Liekö voi puoliakaan niiden puheista uskoa?

• Chin G.
        Black pearl kirjoitti:

Joe Esopsitohan nyt on aikaisemminkin päästellyt suustaan niin montaa eri versiota Elviksen "kuolemasta" että ihan pyörryttää. Elvis ei käyttänyt huumeita, sehän jo tiedetään, mutta lääkkeitä käytti, ja jos ajatellaan, suuret annostukset lääkkeitä ovat oikeastaan huumeiden veroisia. Eli tavallaan Elvis käytti mutta ei kuitenkaan käyttänyt.
        Memphismafia on tosiaan vähän mitä on. Liekö voi puoliakaan niiden puheista uskoa?

oot hyvä tyyppi!!!
        ja tiedät Eikasta!

• eli huumeita
        Black pearl kirjoitti:

kyllähän monet lääkkeet luokitellaan huumeiksi toisissa maissa ja toisissa ei

• mister mutta
        Black pearl kirjoitti:

joo lääkkeitä elvis siis käytti se on selvää kai..
        mutta ei kai sitä kukaan muu voi tietää kuin elvis itse että käyttikö hän ehkä mahdollisesti myös huumeita..ette te sitä voi 100% varmasti tietää

• Black pearl
        mister mutta kirjoitti:

joo lääkkeitä elvis siis käytti se on selvää kai..
        mutta ei kai sitä kukaan muu voi tietää kuin elvis itse että käyttikö hän ehkä mahdollisesti myös huumeita..ette te sitä voi 100% varmasti tietää

Elvikseltä itseltään pitäisi tiedustella asiaa jos haluaa 100 % tarkan vastauksen...

• Black pearl
        Chin G. kirjoitti:

oot hyvä tyyppi!!!
        ja tiedät Eikasta!

Hah, hyvä tyyppi tai ei..onneksi et sentään sanonut että "hyvä jätkä"...

• Chin G.
        Black pearl kirjoitti:

Hah, hyvä tyyppi tai ei..onneksi et sentään sanonut että "hyvä jätkä"...

Mä aina mielessäni profiloin kaikki ja oon saanu sen mielikuvan kirjoituksistasi ym. että olisit Nainen/tyttö!! Pitääkö paikkansa??

Elvis ei käyttänyt huumeita, tokikin kaikki on mahdollista kuten vaikka, että Mao elää, mutta kuten sanottu Elvis oli puhdas pulmunen muihin nykypäivien rokkareihin verrattuna.

Itseasiassa kaikkihan lähti niinkuin Elviksestä ja periaattees tuo "huumeiden käyttökin" on Elviksen ansiota!!! Tokikin Elvis veti vaan Buranaa, ym.

• mister mutta
        Chin G. kirjoitti:

Mä aina mielessäni profiloin kaikki ja oon saanu sen mielikuvan kirjoituksistasi ym. että olisit Nainen/tyttö!! Pitääkö paikkansa??

Elvis ei käyttänyt huumeita, tokikin kaikki on mahdollista kuten vaikka, että Mao elää, mutta kuten sanottu Elvis oli puhdas pulmunen muihin nykypäivien rokkareihin verrattuna.

Itseasiassa kaikkihan lähti niinkuin Elviksestä ja periaattees tuo "huumeiden käyttökin" on Elviksen ansiota!!! Tokikin Elvis veti vaan Buranaa, ym.

miten sinä voit noin varmasti sanoa että mitä kamaa elvis kiskoi...?
        tuskinpa sitä tietää kukaan muu kuin herra itse ja ehkä sen lähipiiri!
        en siis väitä että elvis olisi huumeita käyttänyt koska en voi sitä tietää..enkä edes usko siihen, mutta eihän sitä voi kukaan tietää..

niin ja muuten mulla on ollu aina sellanen mielikuva black pearlista että se on poika/mies..:)

• Chin G.
        mister mutta kirjoitti:

en siis väitä että elvis olisi huumeita käyttänyt koska en voi sitä tietää..enkä edes usko siihen, mutta eihän sitä voi kukaan tietää..

niin ja muuten mulla on ollu aina sellanen mielikuva black pearlista että se on poika/mies..:)

Totta, me emme tiedä sitä. Itse asiassa kaikki on mahdollista, käytätkö sinä Dopingia? En tiedä?

Mutta ainakaan hovi ei tiedä Elviksen käyttäneen huumeita, kerran taisi kokeilla LSD:tä, mutta se kuului DEA-ruutineihin. Elvishän olisi halunnut soluttautujaksi, mutta johan erkkikin sen tajuaa ettei se olisi mahdollista!

• Black pearl
        Chin G. kirjoitti:

Joo, olen tyttö, mutta se tuskin vaikuttaa tähän asiaan millään lailla?
        Elvis oli tosiaan aikamoinen enkeli jos vertaisi vaikkapa Robbie Williamsiin...hänkin oli (tai on) aika pahis, käytti huumeita ja on nykyään AA-kerhossa.

Unilääkkeitä Elvis ainakin käytti, olikohan siinä mukana peräti mielialalääkkeitäkin...?

• Black pearl
        mister mutta kirjoitti:

ONNEKSI en ole mies :)
        Ainakin mitä Elviksen vaimo eli siis Pricilla on puhunut Elviksen lääkkeistä, niitä oli kuulemma paljon ja Elvis oli joskus pakottanut Pricillankin niitä käyttämään...mutta toisaalta, Pricilla on jälleen eräs niistä, jotka vääntävät n.100 eri versiota Elviksen kuolemasta ja väittävät jokaista oikeaksi.

• Chin G.
        Black pearl kirjoitti:

Joo, olen tyttö, mutta se tuskin vaikuttaa tähän asiaan millään lailla?
        Elvis oli tosiaan aikamoinen enkeli jos vertaisi vaikkapa Robbie Williamsiin...hänkin oli (tai on) aika pahis, käytti huumeita ja on nykyään AA-kerhossa.

Unilääkkeitä Elvis ainakin käytti, olikohan siinä mukana peräti mielialalääkkeitäkin...?

Anteeksi jos sait väärän käsityksen! Se oli ihan vilpitön kysymys ja mieluummin Naisen kanssa puhun!!!

Priscilla kusettaa kaikkia!!

• mister mutta
        Chin G. kirjoitti:

Totta, me emme tiedä sitä. Itse asiassa kaikki on mahdollista, käytätkö sinä Dopingia? En tiedä?

Mutta ainakaan hovi ei tiedä Elviksen käyttäneen huumeita, kerran taisi kokeilla LSD:tä, mutta se kuului DEA-ruutineihin. Elvishän olisi halunnut soluttautujaksi, mutta johan erkkikin sen tajuaa ettei se olisi mahdollista!

en minä väitä että elvis olisi käyttänyt huumeita mutta ei sitä kukaan voi kuule tietää..
        vaikka olet ehkä lukenut kaiken elviksestä ja luulet tietäväsi kaiken sen yksityiselämästä niin todellisuudessa tiedät melko vähän!!
        enkä nyt siis väitä että itse tietäisin paremmin mutta sanonpa vaan että turha tulla tänne mesoamaan että ei elvis käyttänyt huumeita koska mistä helvetistä sinä sen tiedät!!

jaa että käytänkö dopingia..?
        sitähän sinä et voi tietää

• Chin G.
        mister mutta kirjoitti:

en minä väitä että elvis olisi käyttänyt huumeita mutta ei sitä kukaan voi kuule tietää..
        vaikka olet ehkä lukenut kaiken elviksestä ja luulet tietäväsi kaiken sen yksityiselämästä niin todellisuudessa tiedät melko vähän!!
        enkä nyt siis väitä että itse tietäisin paremmin mutta sanonpa vaan että turha tulla tänne mesoamaan että ei elvis käyttänyt huumeita koska mistä helvetistä sinä sen tiedät!!

jaa että käytänkö dopingia..?
        sitähän sinä et voi tietää

Mistäs sinä tiedät mitä minä tiedän? Mistä tiedät, vaikken vaikka tuntisi Elvistä?

Kyllä homma vain on niin, että Elvis EI käyttänyt, jos käytti kaikki kuului DEA:n tehtäviin!

• mister mutta
        Chin G. kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät mitä minä tiedän? Mistä tiedät, vaikken vaikka tuntisi Elvistä?

Kyllä homma vain on niin, että Elvis EI käyttänyt, jos käytti kaikki kuului DEA:n tehtäviin!

no sitten varmaan voinkin kysyä sinulta että tunsitko elviksen?tuskinpa..
        voit väittää mitä vaan mutta sata prosenttista tietoa sulla ei oo

• Black pearl
        mister mutta kirjoitti:

no sitten varmaan voinkin kysyä sinulta että tunsitko elviksen?tuskinpa..
        voit väittää mitä vaan mutta sata prosenttista tietoa sulla ei oo

Kukaan meistä EI voi tietää 100 %:sesti käyttikö Elvis huumeita vai ei...loppujen lopuksi voi olla niin, että Elvis on ainoa joka asian tietää.

• Anonyymi
        Sama kaite!! kirjoitti:

No se sama varmaan on mullakin koneella..latasin dc:llä' sen!!! Aika huonolaatuinen video mutta saa selvän just!!! Siinä alussa se tyttö jututtaa sitä siellä huoneessa,,ennen esintymistä...Sitten antaa jonkin palkinnon kaite...Sitten menee Elvis esintymään!!!!!!

Se palkinto oli Moody Bluen albumin kultalevy

• ElvisPresley

Eipä tuo tekstisi niin provosoiva ole, mutta kyllä miehellä oli melkoiset paineet. En viitsi listata ketä kaikkia on kuollu jos johonkin, itsemurhia, viinaa ja lääkkeitä, huumeita...
      En laskisi mitään painoarvoa Elviksen kohdalla tuolle vaan sille millainen artisti tämä oli ja ennekaikkea mahtava persoona.

• Black pearl

Elvis on toki unohtumaton ja tärkeä rock'n'roll:in ja muunkin musiikin kehityksessä. Mahtava persoona? No, aika äkkipikainen hän ainakin oli, oli kuulemma heittänyt vaimoaan tuolillakin joskus vihaisena. Mutta omalle luonteelleen on vaikeaa tehdä mitään. Itse en henkikökohtaisesti tunne Elvistä joten on vähän vaikeaa sanoa mitään hänen persoonastaan...uskon kuitenkin että Elvis oli hyvä jätkä.

• Chin G.
        Black pearl kirjoitti:

Elvis on toki unohtumaton ja tärkeä rock'n'roll:in ja muunkin musiikin kehityksessä. Mahtava persoona? No, aika äkkipikainen hän ainakin oli, oli kuulemma heittänyt vaimoaan tuolillakin joskus vihaisena. Mutta omalle luonteelleen on vaikeaa tehdä mitään. Itse en henkikökohtaisesti tunne Elvistä joten on vähän vaikeaa sanoa mitään hänen persoonastaan...uskon kuitenkin että Elvis oli hyvä jätkä.

"No, aika äkkipikainen hän ainakin oli, oli kuulemma heittänyt vaimoaan tuolillakin joskus vihaisena."

Tuo on taas tuota legendaarista "asiantuntijoiden" tietotoimiston tietoja!!

Varmaan kuulta joltain Huru-Hebiltä... Elvis ei kyllä tuota tehnyt, vaikken miestä muuten henk.koht tunnekaan

• Black pearl
        Chin G. kirjoitti:

"No, aika äkkipikainen hän ainakin oli, oli kuulemma heittänyt vaimoaan tuolillakin joskus vihaisena."

Tuo on taas tuota legendaarista "asiantuntijoiden" tietotoimiston tietoja!!

Varmaan kuulta joltain Huru-Hebiltä... Elvis ei kyllä tuota tehnyt, vaikken miestä muuten henk.koht tunnekaan

Jep, myönnetään, tuo SAATTAA olla täyttä paskaa koko juttu, mutta Pricilla (jälleen kerran helkkarin luotettava lähde) on niin sanonut elämänkerrassaan.
        Tuli vaan mieleen että mihin juttuihin Elviksestä oikein voi luottaa?

• ElvisPresley
        Black pearl kirjoitti:

"Näyttelytilassa lasien takana olevat esineet kertovat Elviksen anteliaisuudesta, sydämellisyydestä ja temperamentista. Ensimmäiseksi katse kiinnittyy televisioon, jonka ruudussa ammottaa luodinreikä. Elvis rakasti aseita - tällä kertaa televisio sai maksaa esiintyjän huonosta lauluäänestä.

Lasin takana roikkuu myös punainen tandempyörä, jolla Elvis ajeli velipuolineen filmausten tauoilla studioalueella.

- Häiritsimme varmasti paljon, ja monet kuvaukset jouduttiin ottamaan uudestaan takiamme. Mutta me olimme Elviksen kanssa, kukaan ei suuttunut, Stanley kertoo.

Myös näyttelyssä esillä oleva, Elviksen kiiltävän musta Harley Davidson on Stanleylle tärkeä. Sillä pyörällä parikymppinen Stanley kaatui Elviksen kiertueen alkua edeltävänä päivänä, eikä päässyt töihin. Joka päivä Elvis soitteli sairaalaan, ja kiertueelta tultuaan maksoi pikkuveljelleen saman bonuksen, kuin kaikille kiertueella mukana olleillekin.

- Sanoin, etten halua rahoja, kun en ollut edes mukana kiertueella. "Olit sinä", Elvis sanoi. Mikään ei ollut koskaan tuntunut yhtä hyvältä, Stanley muistelee.

Stanleylle rocktähti-isoveli oli maailman luonnollisin asia. Vasta Elviksen kuoleman jälkeen hän sanoo ymmärtäneensä, kuinka karismaattisen ja sydämellisen ihmisen lähipiirissä hän on saanut elää.

Näyttelyn esineet ovat lähes kaikki Elviksen ystävilleen ja läheisilleen lahjoittamia, mittaamattoman arvokkaita muistoja pop-rock-ikonin elämästä. Jalanjäljet haalenevat, mutta jossain Elvis elää aina."

http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:7:0:0,4:7:1:1:2005-06-10,4:308022,1:0:0:0:0:

• Black pearl
        ElvisPresley kirjoitti:

"Näyttelytilassa lasien takana olevat esineet kertovat Elviksen anteliaisuudesta, sydämellisyydestä ja temperamentista. Ensimmäiseksi katse kiinnittyy televisioon, jonka ruudussa ammottaa luodinreikä. Elvis rakasti aseita - tällä kertaa televisio sai maksaa esiintyjän huonosta lauluäänestä.

Lasin takana roikkuu myös punainen tandempyörä, jolla Elvis ajeli velipuolineen filmausten tauoilla studioalueella.

- Häiritsimme varmasti paljon, ja monet kuvaukset jouduttiin ottamaan uudestaan takiamme. Mutta me olimme Elviksen kanssa, kukaan ei suuttunut, Stanley kertoo.

Myös näyttelyssä esillä oleva, Elviksen kiiltävän musta Harley Davidson on Stanleylle tärkeä. Sillä pyörällä parikymppinen Stanley kaatui Elviksen kiertueen alkua edeltävänä päivänä, eikä päässyt töihin. Joka päivä Elvis soitteli sairaalaan, ja kiertueelta tultuaan maksoi pikkuveljelleen saman bonuksen, kuin kaikille kiertueella mukana olleillekin.

- Sanoin, etten halua rahoja, kun en ollut edes mukana kiertueella. "Olit sinä", Elvis sanoi. Mikään ei ollut koskaan tuntunut yhtä hyvältä, Stanley muistelee.

Stanleylle rocktähti-isoveli oli maailman luonnollisin asia. Vasta Elviksen kuoleman jälkeen hän sanoo ymmärtäneensä, kuinka karismaattisen ja sydämellisen ihmisen lähipiirissä hän on saanut elää.

Näyttelyn esineet ovat lähes kaikki Elviksen ystävilleen ja läheisilleen lahjoittamia, mittaamattoman arvokkaita muistoja pop-rock-ikonin elämästä. Jalanjäljet haalenevat, mutta jossain Elvis elää aina."

http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:7:0:0,4:7:1:1:2005-06-10,4:308022,1:0:0:0:0:

Jos tuo on totta (vaikka Elviksestä liikkuukin niin paljon kaikenlaista paskaa), niin tuon perusteella voisi sanoa Elvistä mukavaksi, ainakin läheisilleen.
        Mutta voi telkkari-parkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3787
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1885
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1731
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1402
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      123
      1264
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      95
      1251
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      35
      1209
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      69
      1134
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      68
      1014
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      985
    Aihe