Voiko kehitysvammainen saada leikkauksen yleisanestesiassa neulapelon vuoksi. Selkäydinpuudutus on kirurgian poliklinikan kirjeessä anestesiamuotona.
Kehitysvammaisen terveydenhoito
5
306
Vastaukset
- Anonyymi
Voi itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja pelkkä Adhd ja olen vaatinut Hus alueella nukutus jutun ennen leikkausta.
Ainakin tällä Helsingin lähellä antaa.
T. Henna Maria Koskela Espoosta - Anonyymi
Olen kehitysvammainen ja asun hoitokodissa. Muutin sinne tuktuani aikuiseksi. Ennen asuin kotona vanhempieni kanssa. Kotona olisi paljon mukavampi asua, mutta vanhempani panivat minut hoitokotiin. Minkälaisia kokemuksia muilla kehitysvammaisilla on asumisoloistaan?
- Anonyymi
Minä en pääse Adhd /Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena kehitysvamma puolella ryhmäkotiin kun Kehitysvamma lääkäri on mennyt kirjoittaa Add/Adhd tekee kehitysvamma puolella kaikki ongelmat ja Adhd korostuu eniten.
T. HENNA MARIA KOSKELA ESPOOSTA
- Anonyymi
Kotona asuminen on turvallisinta ja viihtyisintä. Omilta vanhemmilta saa apua ja heistä on seuraa.
- Anonyymi
En haluaisi koskaan joutua hoitokotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681