Postilaatikoihin tuodaan kaikenlaisia "Tunteisiin" vetoavia eurojen keräyskirjeitä,
eri vuoden aikoina. Joulunaikana nämä yleensä tehostuu.
Onko näin ettei yhteiskunta,jota sanotaan "Hyvinvointi yhteiskunaksi" .Kansalaiset joutuvat tällaisten keräyskohteiden maksajaksi.
Laski tuossa,tulleiden keräyksien euroarvo,oli 280€ vuositasolla,ilman "Nenäpäivä"keräystä.Näyttää siltä että yli -65 vuotiaat eläkeläiset ovat näitä
eniten saaneita keräys maksajia. Joulupatojen keräyspisteiden lisäksi.
Voisko nämä yli -65 vuotiaat eläkeläiset,mitenkään jättää keräyksistä pois.?
Postine Tuo!
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinkertainen neuvoni on, että älä koskaan anna rahaa mihinkään keräykseen. Olen itse maksanut työelämässä ollessani paljon veroja, joilla rahoitetaan yhteiskunnan toimintaa ja mm. erilaisia järjestöjä. Eläkeläisenäkin maksan veroja. Jos johonkin jotain rahaa haluaa antaa, niin vain todella pieni summa ja mielellään sellaiseen toimintaan, joka ei saa yhteisistä verovaroista avustuksia. Pakko pitää tiukasti omista rahoistaan kiinni tällaisena aikana.
- Anonyymi
Jokainen itse valitsee, pakkoa ei ole.
- Anonyymi
totta mutta ihmisen mieli on niin herkkä kaikelle että toisen tuska on se joka varsinkin näin pyhinä avaa lompakon...toki taitolaji osittain kunnioitan sitäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589