Kauhukokemus Ryanairilla

Anonyymi-ap

Varasin elämäni ensimmäisen lennon Ryanairilta Milanon Malpensan lentokentältä Sisilian Cataniaan. Edellisenä päivänä sain sähköpostia että nyt pitäisi tehdä check-in tai muuten joutuu lentokentällä maksamaan 55 € virkailijan tekemästä check-inistä. Painoin check-in linkkiä ja sivulle piti syöttää käyttäjätunnus ja salasana. Ohjelma ilmoitti että tunnukset ovat virheelliset. Yritin pari kertaa uudestaan. Ei toiminu. Sitten pyysin lähettämään koodin sähköpostiini jotta voin tehdä uudet tunnukset. Menin sähköpostin puolelle odottamaan koodia joka pitäisi käyttää 10 minuutin sisällä sen saapumisesta. Odottelin tunnin ja päivitin sähköpostia muutaman minuutin välein jotta koodin saadessani pystyisin käyttämään sen tuon 10 minuutin voimassaoloaikana. Tunnin päästä pyysin uuden koodin ja sitäkään ei tullut. Sitten aloin olla jo huolissani ja lähetin Ryanairille mailia mutta kukaan ei vastannut. Chatti ei auennut. Lähetin kolmannen koodipyynnön. Ei tapahtunut mitään. Sitten yhtäkkiä noin tunnin kuluttua kolmannesta koodipyynnöstä tuli koodi mutta nyt en enää saanut auki sivua johon koodin voisi syöttää. Aloitin siis alusta taas painamalla check-in linkkiä. Nyt avautuikin aiemman käyttäjätunnusten syöttämisen sijaan sivu johon piti syöttää varausnro ja sähköposti. Kun syötin ne niin ohjelma vastasi ettei kyseistä varausta ole olemassa. Kuitenkin olin ostanut lipun suoraan Ryanairilta enkä kolmannelta osapuolelta ja Ryanair oli lähettänyt check-in mailin sähköpostiini ja mailissa luki varausnro. Olin ällikällä päähän lyöty. Tiedot jotka oli minulle lähetetyssä mailissä eli sähköpostiosoitteeni ja lennon varausnro eivät käyneetkään kun syötin ne tälle sivulle, jossa pyydettiin varausnroa ja sähköpostiani. Illalla kymmeneltä laitoin viimeisen mailin Ryanairille että voitteko kertoa onko varaustani olemassa ja kannattaako minun lähteä lentokentälle jos varausta ei ole olemassa. Ei vastausta. Tähän kaikkeen oli kulunut aikaa kuusi tuntia. Onneksi en ollut tilannut hotellia seuraavaan kohteeseen koska Ryanairin maineen tuntien olin varautunut mahdollisiin ongelmiin vaikka ajattelin että ehkä huono maine on liioittelua. No en ajattele enää. Päätin aamulla lähteä lentokentälle tietämättä onko varaustani olemassa ja jos on niin halpa lento muuttuisi erittäin paljon kalliimmaksi 55 euron check-in maksun ansiosta . Maailman suurin ihme oli kentällä kun annoin passin virkailijalle ja ajattelin ettei Ryanairin kaltainen lentoyhtiö kuuntele mitään selityksiä mutta sanoin kuitenkin, että yritin eilen tehdä check-iniä
6 tuntia. Virkailija naputti konetta, antoi maihinnousukortin ja sanoi have a nice trip eikä pyytänyt killingin killinkiä. En tiedä näkikö hän jostain epätoivoiset yhteydenottopyyntöni. Mutta joo. Vahinko oli jo tapahtunut. Never again.

4

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos 55 euroa on sinulle paljon, ei kannata matkustella.

• Anonyymi

Rahat voisi sijoittaa vaikka "Tietotekniikka tutuksi" -kurssille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahat voisi sijoittaa vaikka "Tietotekniikka tutuksi" -kurssille.

Mutta kun me kaikki ei olla niin viisaita kuin sä.

• Anonyymi

ja tekniikka on noissa systeemeissä vielä sen verran vittumainen, että jos pyytää uudelleen sähköpostilinkkiä, niin se edellinen vanhenee, vaikka ei ole edes vielä saapunut sähköpostiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3230
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1849
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1683
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1523
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      90
      1308
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1264
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1237
    Aihe