Supo tiedottaa

Anonyymi-ap

Putin kuollut salamurhassa.

Juuri saamamme tiedusteluraporti mukaan Putin on vangittu ja teloitettu Sunnuntaina.

T: Tiltu

Seuraamme tilannetta ja tiedotamme pian lisää.

16

425

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se olikin niinistö.

• Anonyymi

Penan sivuloil on lisää vinnäkkilöit,käyhä kahtomassa 😉

• Anonyymi

Tänää se Putin oli miun takana sittarin kassajonossa. Venäläistä meetwurstia ja oltetmannia laitto hihnalle.

• Anonyymi

perunoita oli muutekseen kanssa hällä. Rosamundaa.

• Anonyymi

Pena on Messias

• Anonyymi

Laajalle levinneen tiedon mukaan, kyseessä on Peskovin masinoima vallankaappaus.

T. Tiltu

• Anonyymi

Peskov oli Putinin kanssa sittarissa ja kaappas lihamestarin syleilyyn ja anto poskisuudelman. Et se siun Tiltu tarvii meille valehdella ko myö nähhää kaik omin silmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peskov oli Putinin kanssa sittarissa ja kaappas lihamestarin syleilyyn ja anto poskisuudelman. Et se siun Tiltu tarvii meille valehdella ko myö nähhää kaik omin silmin.

Olet väärässä, Putin nähty viimeisen kerran julkisesti Lokakuun 28. päivä, tämän jälkeen vangittu ja teloitettu kuulustelun jälkeen 17.11 .

Tiedotamme pian lisää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä, Putin nähty viimeisen kerran julkisesti Lokakuun 28. päivä, tämän jälkeen vangittu ja teloitettu kuulustelun jälkeen 17.11 .

Tiedotamme pian lisää...

En ole. Putin ja Peskov oli 2107 mallin Ladalla liikenteessä. Punainen. Sie Tiltu lopeta se sienien kanssa pelaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Putin ja Peskov oli 2107 mallin Ladalla liikenteessä. Punainen. Sie Tiltu lopeta se sienien kanssa pelaaminen.

Ilmeisesti olivat liikenteessä Peskovin Ladalla, koska joissain kuvissa Putinilla oli farmarimallin nappisilmä Lada ja pikkanen peräkärry sen jatkeena. Tai mistä sen tietää, hänkin on varmasti jo vaurastunut sen verran että lompsassa oli painetta hommata Ladan 7 yli 9 malli. Onhan hän pyyteettömästi puurtanut töitä useamman vuosikymmenen suuren ja mahtavan eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olivat liikenteessä Peskovin Ladalla, koska joissain kuvissa Putinilla oli farmarimallin nappisilmä Lada ja pikkanen peräkärry sen jatkeena. Tai mistä sen tietää, hänkin on varmasti jo vaurastunut sen verran että lompsassa oli painetta hommata Ladan 7 yli 9 malli. Onhan hän pyyteettömästi puurtanut töitä useamman vuosikymmenen suuren ja mahtavan eteen.

Joo Peskovin Ladalla olivat. Kaveri oli myöhemmin nähnyt heitä Motonetissä. Putinilla oli sylissään männänpalautusjouset ja kampikammion kattovalo. Peskov oli ostanu öljyt ja ilmanputsarin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No mikäs tuossa, tapetaan vaan loputkin.

• Anonyymi

Siinä asiassa piru ei pidä kiirettä, kun tietää kuitenkin saavansa.

• Anonyymi

Täältä ei saa muuta kun kurjuutta ja kuolemaa.

• Anonyymi

Kimmo Kiljunen kutsuttu hautajaisiin, jotka salaisesti kremllissä pidetään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1412
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1140
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      554
    8. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    9. 44
      534
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe