Onko saatavissa mihinkään malliin eteen.
Avensikseen kynäjouset
36
326
Vastaukset
- Anonyymi
vaikka olisi saatavilla niin miksi pitää auto pilata niillä?
- Anonyymi
Olet tyhmä, coiloverit parantavat ajo-ominaisuuksia ja tarjoavat säätöön monipuolisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tyhmä, coiloverit parantavat ajo-ominaisuuksia ja tarjoavat säätöön monipuolisuutta.
Olet väärässä, en ole tyhmä.
Itse jätän auton ostamatta jos siihen on vaihdettu tuollaisia osia, syystä että:
-kun näiden osien vaihto tulee eteen, todennäköisyys sille, että löydät käypäisen osan vanhan tilalle, on aika huono, joten joudut vaihtamaan KAIKKI osat, kustannus sen mukainen
-ajo-ominaisuudet ehkä "paranee" johonkin rata-ajoon, mutta tavalliseen ajoon, autosta tulee liian kova ja pompottava
-99,999 prosenttia avensiksen omistajista, tai minkään muun perheauton omistajista, ei tule koskaan tarvitsemaan moisia säätöjä
Jos nuo osat olisivat niin hyviä että ne olisi kaikille tarpeellisia, ne olisi sinne alustaan asennettu jo tehtaalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, en ole tyhmä.
Itse jätän auton ostamatta jos siihen on vaihdettu tuollaisia osia, syystä että:
-kun näiden osien vaihto tulee eteen, todennäköisyys sille, että löydät käypäisen osan vanhan tilalle, on aika huono, joten joudut vaihtamaan KAIKKI osat, kustannus sen mukainen
-ajo-ominaisuudet ehkä "paranee" johonkin rata-ajoon, mutta tavalliseen ajoon, autosta tulee liian kova ja pompottava
-99,999 prosenttia avensiksen omistajista, tai minkään muun perheauton omistajista, ei tule koskaan tarvitsemaan moisia säätöjä
Jos nuo osat olisivat niin hyviä että ne olisi kaikille tarpeellisia, ne olisi sinne alustaan asennettu jo tehtaalla.ITKE, VIESTIT POISTETAAN.
- Anonyymi
Liekö vuodenaika syynä henkiseen huonovointisuuteesi vai onko kyse laajemmasta ilmiöstä.
Koita jaksella. Mitä nopeammin haet apua, sen nopeammin olosi helpottaa. Tsemppiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, en ole tyhmä.
Itse jätän auton ostamatta jos siihen on vaihdettu tuollaisia osia, syystä että:
-kun näiden osien vaihto tulee eteen, todennäköisyys sille, että löydät käypäisen osan vanhan tilalle, on aika huono, joten joudut vaihtamaan KAIKKI osat, kustannus sen mukainen
-ajo-ominaisuudet ehkä "paranee" johonkin rata-ajoon, mutta tavalliseen ajoon, autosta tulee liian kova ja pompottava
-99,999 prosenttia avensiksen omistajista, tai minkään muun perheauton omistajista, ei tule koskaan tarvitsemaan moisia säätöjä
Jos nuo osat olisivat niin hyviä että ne olisi kaikille tarpeellisia, ne olisi sinne alustaan asennettu jo tehtaalla.Jouset ja iskarit vaihdetaan aina pareittain. Et taida edes ymmärtää asiaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouset ja iskarit vaihdetaan aina pareittain. Et taida edes ymmärtää asiaa...
Juu, jos jousi menee edestä poikki, vaihdan kummankin etujousen.
Jos noista teinipoikien madallussarjoista menee poikki etujousi, vaihdan eteen sekä jousen että iskunvaimentimen, sen lisäksi vaihdan myös taakse jousen ja iskunvaimentimen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos jousi menee edestä poikki, vaihdan kummankin etujousen.
Jos noista teinipoikien madallussarjoista menee poikki etujousi, vaihdan eteen sekä jousen että iskunvaimentimen, sen lisäksi vaihdan myös taakse jousen ja iskunvaimentimen.Paskasuolessa pääsee myös karvanoppa-amit loistamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos jousi menee edestä poikki, vaihdan kummankin etujousen.
Jos noista teinipoikien madallussarjoista menee poikki etujousi, vaihdan eteen sekä jousen että iskunvaimentimen, sen lisäksi vaihdan myös taakse jousen ja iskunvaimentimen."Jos noista teinipoikien madallussarjoista menee poikki etujousi, vaihdan eteen sekä jousen että iskunvaimentimen, sen lisäksi vaihdan myös taakse jousen ja iskunvaimentimen."
Vaihdat sekä jousen että iskunvaimentimen?
Mikäs se niitä iskuja vaimentaakaan? Ajatteleppa ite!
Ettei vain se jousi?
Se jousihan muuttaa ne iskut heilahduksiksi. Ja sen heilahduksen / ne heilahdukset vaimentaa heilahduksenvaimentimet.
Oliko suurikin yllätys? Vai ymmärsitkö alkuunkaan edes koko ilmiötä ja sen tekniikkaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos noista teinipoikien madallussarjoista menee poikki etujousi, vaihdan eteen sekä jousen että iskunvaimentimen, sen lisäksi vaihdan myös taakse jousen ja iskunvaimentimen."
Vaihdat sekä jousen että iskunvaimentimen?
Mikäs se niitä iskuja vaimentaakaan? Ajatteleppa ite!
Ettei vain se jousi?
Se jousihan muuttaa ne iskut heilahduksiksi. Ja sen heilahduksen / ne heilahdukset vaimentaa heilahduksenvaimentimet.
Oliko suurikin yllätys? Vai ymmärsitkö alkuunkaan edes koko ilmiötä ja sen tekniikkaa?Juu, se koko paketti menee vaihtoon kun ei noihin alustasarjoihin tuppaa löytämään korvaavia osia.
En nyt sen enempää jaksa alkaa kanssasi kinastelemaan kun en koe että sinulla olisi minulle mitään annettavaa.
Koita jaksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tyhmä, coiloverit parantavat ajo-ominaisuuksia ja tarjoavat säätöön monipuolisuutta.
Tojotassahan on voioverit jo tehtaalta!
- Anonyymi
Itse asiaan en ota kantaa, mutta kyllä Avensis on mitä paras aihio alkaa rakentaa kunnon autoa, tosin joutuu vaihtamaan kaiken tekniikan, mutta onhan se kaikkein halutuin jo ihan kauneutensa ja maineensa perusteella kilpamaailmassa ja pesää irtoaa varmasti.
- Anonyymi
Haluaisin vaihtaa 3. sukupolven Aveen 2. sukupolven Aven äärettömän kaunislinjaisen korin. Käykö suoraan vai joudunko leikkelemään ja hitsailemaan? Entä katsastus, meneeköhän heittämällä läpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin vaihtaa 3. sukupolven Aveen 2. sukupolven Aven äärettömän kaunislinjaisen korin. Käykö suoraan vai joudunko leikkelemään ja hitsailemaan? Entä katsastus, meneeköhän heittämällä läpi
Ei sulla voi juutujesi perusteella olla muita kuin leikkiautoja.
- Anonyymi
Oikeasti Corolla ja Celica.
- Anonyymi
Mitkä ihmeen kynäjouset?
- Anonyymi
tuokin asia selviää kirjoittamalla googlehakuun "kynäjousi"
- Anonyymi
Avensis on tunnettu vuotavista vaimentimen patruunoistaan.
- Anonyymi
Aveen ne sopii kuin nenä päähän.
Coilover-jousitus parantaa ajoneuvon pitoa tiellä, erityisesti kaarteissa. Tämä johtuu siitä, että jousitus pystyy paremmin pitämään kontaktin tienpinnan kanssa varmistaen, että renkaat pysyvät kosketuksissa maahan.
Ajokorkeuden säätämiseksi coilover-järjestelmän avulla voit muuttaa iskunvaimentimessa olevan kierreholkin korkeutta. Kiertämällä holkkia ylös tai alas voit säätää jousen asentoa ja siten nostaa tai laskea ajoneuvon ajokorkeutta.
Ajoneuvon paino siirtyy kaarreajon aikana, mikä voi saada sisäpyörät nousemaan irti maasta, mikä heikentää pitoa ja vakautta. Coilover-jousitus auttaa torjumaan tätä tarjoamalla jäykemmän ja reagoivamman jousituksen, joka auttaa pitämään pyörät kosketuksessa tienpinnan kanssa. Tämä parantaa pitoa ja vakautta, mikä antaa kuljettajalle mahdollisuuden säilyttää ajoneuvon paremman hallinnan mutkissa.- Anonyymi
Teinipoikien vouhotuksia.
Laita kirjoituksesi talteen ja tutustu siihen uudelleen 30 vuoden päästä. Siinä vaiheessa saatat huomata että et oikein ymmärtänyt asioista.
- Anonyymi
Maavara pienenee yleensä 30-60 mm.
- Anonyymi
Niinkö, niillä on mahdollista nostaa maavaraa aika reippaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö, niillä on mahdollista nostaa maavaraa aika reippaasti.
Kuka haluaa parantaa ajettavuutta nostamalla keulapään jousitusta???
- Anonyymi
Pitempi joustovara tuo ajoon mukavuutta, kuoppaisilla sora pätkillä.🤩
- Anonyymi
Puhut nyt ulosjoustosta et sisäänjoustosta?
- Anonyymi
Esimerkiksi kahden tuuman nostosarja lisää maavaraa ja mahdollistaa paremman jousituksen lisäämisen.
- Anonyymi
Samalla se mahdollistaa tukivarsien sellaisen asennon missä ne ei normaalisti olisi.
Ei tuossa muuten mitään mutta pyöränkulmat on vinksallaan ja puslat sellaisella rasituksella mihin niitä ei ole suunniteltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla se mahdollistaa tukivarsien sellaisen asennon missä ne ei normaalisti olisi.
Ei tuossa muuten mitään mutta pyöränkulmat on vinksallaan ja puslat sellaisella rasituksella mihin niitä ei ole suunniteltu.Hyvä peltoauto siitä tulee.
- Anonyymi
Nosta tunkilla koria 50 mm ja katso miten etupyörän asento muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nosta tunkilla koria 50 mm ja katso miten etupyörän asento muuttuu.
Muuttuu se, ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Toyotan jouset menee poikki todella pienillä kilometreillä.
- Anonyymi
D2 täyssäädettävä alustasarja katu- ja ratakäyttöön; sopivuus lähtökohtaisesti Toyota Caldina ST215 1997-2002, mutta menee soveltamalla toki myös Avensis T22 sekä muut vastaavat mallit. Ominaisuuksia muun muassa.
* 36-portainen vaimennuksen säätö, helposti säädettävissä tolpan päästä.
* Erikseen säädettävä jousen esijännitys ja ajokorkeus.
* Korkeussäätöalue yleensä noin 0-100mm.
* McPherson-malleissa tolpan paksuus 52mm, muissa 50mm.
* Teflon-pinnoitetut korkeussäädön kierteet.- Anonyymi
Eipä pappa ja mamma ilman noita pääse lidliin ostoksille avensiksella.
- Anonyymi
Hukkaan heitettyä rahaa.
- Anonyymi
Tojotiin sopii mustekynän jousi.😂
- Anonyymi
Rally vehkeisiin fellalissa on sellaiset vakiona.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854618- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607