Suomalainen naisvanki vs. pattayan opas.

Anonyymi-ap

Kuuntelin tässä tarinaa suomalaisesta naisvangista, heillä näyttää olevan paljon yhteistä oppaiden kanssa, heitä yhdistää kouluttamattomuus, ja köyhyys, sekä seksuaalinen hyväksikäyttö, vieläkään tämä 2010 ei ole vastannut kysymykseeni minä on tämän oppaan osaamisen arvonnousu kun hän on pattayalla oppaana seitsemän vuotta, että joku paikallinen maksaisi hänelle 2-3x palkkaa hänen osaamistasoonsa nähden, ennen pattayan vuosien turneeta.

Lisäksi tämä 2010 voisi hieman tarkentaa mitkä nämä ammattimahdollisuudet on jossa on mahdollista pärjätä muutaman vuoden peruskoulutuksella, harvat oppaat alkavat kuitenkaan rosvoiksi, kun thaimaan vankilaolosuhteet on karmeat, kaukana ihmisarvosta.

8

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin etsiä riitakaveria keskustelupalstalta?

• Anonyymi
        UUSI

Voi sinua eihän tässä ole kysymys riidan haastamisesta laiffila ja 2010 osaavat sen paljon minua paremmin, minä vain haluaisin tietää kun 2010 on kovasti kehunut oppaiden ammatin valintaa, ja sitä että kun he palaavat seitsemän vuoden kuluttua kotiseudulleen, mikä on se pattayalla opittu ammattitaito, mistä paikallinen yrittäjä on valmis maksamaan 2-3 x palkka, jota muuten 35.000 bahtia, 2010 pitää kuten sanoin pienenä palkkana, vaikka todellisuudessa google gemini kertoo että vuonna 2024 thaimaan keskipalkka oli 13.000 - 15.000 bahtia kuukaudessa...

Näistä jutuista herää vain sellainen huomio että tämä 2010 puhuu suuta suuremmalla, onhan hän alipaineistanut avoviemäreitä ja nostanut useita vuosia osakaslainaa, jopa suuria määriä, niin että maksaa veroja kun jaksaa, 100.000 euroa vuodessa rapiat, on hänestä suuri määrä, ja onhan se sitä jos thaikku opas tienaa tuosta 10 prosenttia, verot maksaen...
        By NumBall 64v. Vantaa (kotona vaimon kanssa, tosin vaimo vielä nukkuu, minä en kuten huomaat)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua eihän tässä ole kysymys riidan haastamisesta laiffila ja 2010 osaavat sen paljon minua paremmin, minä vain haluaisin tietää kun 2010 on kovasti kehunut oppaiden ammatin valintaa, ja sitä että kun he palaavat seitsemän vuoden kuluttua kotiseudulleen, mikä on se pattayalla opittu ammattitaito, mistä paikallinen yrittäjä on valmis maksamaan 2-3 x palkka, jota muuten 35.000 bahtia, 2010 pitää kuten sanoin pienenä palkkana, vaikka todellisuudessa google gemini kertoo että vuonna 2024 thaimaan keskipalkka oli 13.000 - 15.000 bahtia kuukaudessa...

Näistä jutuista herää vain sellainen huomio että tämä 2010 puhuu suuta suuremmalla, onhan hän alipaineistanut avoviemäreitä ja nostanut useita vuosia osakaslainaa, jopa suuria määriä, niin että maksaa veroja kun jaksaa, 100.000 euroa vuodessa rapiat, on hänestä suuri määrä, ja onhan se sitä jos thaikku opas tienaa tuosta 10 prosenttia, verot maksaen...
        By NumBall 64v. Vantaa (kotona vaimon kanssa, tosin vaimo vielä nukkuu, minä en kuten huomaat)

Varmaan kohta kerrot että olen kateellinen ja katkera, jollekin ne vain oikein ymmärrä miksi minun pitäisi olla kateellinen tai katkera jollekin, joka on sotkenut raha-asiansa kuvittelee että niin toimivat kaikki,

2010 realiteerit taloudesta on aika heikolla pohjalla, voin taas vakuuttaa että Thaimaasta suomeen muuttaminen maksoin paljon enemmän kuin suomesta thaimaahan muuttaminen, pelkästään vaatteisiin meni tuhansia euroja, minulla on vielä se ongelma että vaikea löytää istuvia isoja kokoja, mutta kesävaatteita toin thaimaasta pari laukullista, talvi vaatteet ostin täältä, suomessa on aika vähän minun kokoisia joten kirppareilta en löydä itselleni mitään, edes kenkiä, näihin palaa tuhansia, tuhansia, kolme takkia, samoin kengät ja maiharit, ne sain edullisesti varustekasta, 50 euroa kuin uudet, uutena vastaavat maksavat vajaa 400 euroa. Siinä vajaa neljän tonnin eläke kuluu hyvin nopeasti, mutta luottokortin saldo taitaa olla 300 euron vaiheilla, pankkitilit alkaa olla käytetty... rahaa on mennyt helvetisti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kohta kerrot että olen kateellinen ja katkera, jollekin ne vain oikein ymmärrä miksi minun pitäisi olla kateellinen tai katkera jollekin, joka on sotkenut raha-asiansa kuvittelee että niin toimivat kaikki,

2010 realiteerit taloudesta on aika heikolla pohjalla, voin taas vakuuttaa että Thaimaasta suomeen muuttaminen maksoin paljon enemmän kuin suomesta thaimaahan muuttaminen, pelkästään vaatteisiin meni tuhansia euroja, minulla on vielä se ongelma että vaikea löytää istuvia isoja kokoja, mutta kesävaatteita toin thaimaasta pari laukullista, talvi vaatteet ostin täältä, suomessa on aika vähän minun kokoisia joten kirppareilta en löydä itselleni mitään, edes kenkiä, näihin palaa tuhansia, tuhansia, kolme takkia, samoin kengät ja maiharit, ne sain edullisesti varustekasta, 50 euroa kuin uudet, uutena vastaavat maksavat vajaa 400 euroa. Siinä vajaa neljän tonnin eläke kuluu hyvin nopeasti, mutta luottokortin saldo taitaa olla 300 euron vaiheilla, pankkitilit alkaa olla käytetty... rahaa on mennyt helvetisti.

Isoja henkisiä ongelmia ja yksinäinen olet ainakin, teet aloituksen ja sitten keskustelet itsesi kanssa metrinmittaisilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Isoja henkisiä ongelmia ja yksinäinen olet ainakin, teet aloituksen ja sitten keskustelet itsesi kanssa metrinmittaisilla.

Kiitos diagnoosista mutta sinun kanssa kuvittelin keskustelevani, kukaan asiantuntija ei ole koskaan todennut mitään isoista tai pienistä ongelmista, enkä oikein koe olevani edes yksinäinen, mutta totta en tarvitse populaa kokoajan ympärilleni...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varusteka? Kannattaisi tavata siitä Varustelekan kyltistä ne pari unohtamaasi kirjainta, pösilö.

• Anonyymi
      UUSI

"pelkästään vaatteisiin meni tuhansia euroja" https://aijaa.com/EazpPi
      Vähintään tuhansia euroja, kun ottaa huomioon aktiivisen ja sporttisen elämäntapasi.

Heitän arviolta mitä kaikkea olet joutunut hankkimaan.

Suomeen sopivat kampaukset herrasväelle 280 euroa. Ihovoiteet kuivalle ja atooppiselle iholle 140 e.

Hiihtovälineiden uusiminen 900 e, Burton- lumilauta 700 e, Hiihto- ja lasketteluasut molemmille 1400 e, ulkoiluasut 1000 e. Talvikengät 2 paria molemmille 800 e.

Keilailu- ja sulkapallokengät sekä urheilupaitoja 600 e. Kashmir- villaiset villapaidat ja lämpimät aluspöksyt ulkoiluun 500 e. Rennot streetwear asusteet urbaaniin shoppailuun 1500 e.

Lämpötrendikkäät fleece- hupparit leudoille keleille nuorekkaaseen autoiluun ja lounasmestoihin. Helly Hansen- purjehdusasut molemmille kenkineen, 2000 euroa.

Norolan merinovillainen pilkkijän tuubihuivi ja pilkkiasu 300 e ja ahventa alkaa nousemaan Vantaanjoesta. Lämpölegginsit vaimolle koti-iltojen tunnelmiin 50 euroa.

Lumikengät ja retkeilyasut 1000 euroa, termospullot ja Rukka- reput 200 euroa.
      Uima-asut uimahalliin ja Jumbon Flamingoon 300 euroa.

Rouvalle jakkupuku liikeneuvotteluihin ja taloyhtiön kokouksiin 800 euroa, asuun sopiva käsilaukku 500 euroa. Herralle bisnestilaisuuksiin klassisesti leikattu, hyvin istuva ja laadukkaasta materiaalista valmistettu tumma puku 2000 euroa.

Illallisasut molemmille 1500 euroa (sis silkkisen nenäliinan) Rouvan cocktail- mekko jatkoille hyvin antavalla reisihalkiolla 400 euroa. Herralle Oscar de la Rentan šaketti 2200 euroa.

Lintujen bongaukseen Haltin maastokuvioiset lämpimät kevät- asut, 800 euroa.
      Maastokuvioiset hatut aidolla linnunsulalla 180 euroa. Kuntosalille trikoot molemmille 500 euroa.

Kyllähän noihin rahaa palaa. Nopeasti jos lasken yhteen niin 19 970 euroa paloi teillä rahaa noihin perusvaatteisiin. Ostitko vielä Skoda- ajohanskat ja lippahatun?

2010

• Anonyymi
      UUSI

Mutta älä huolehdi, älä valvo
      Rahat on loppu, mutta rahat on loppu,
      mutta myydään Skooda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      123
      3388
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      78
      1758
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1541
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      51
      1293
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1165
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      96
      1110
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1049
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      885
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      867
    Aihe