Hei olen 45v kahden lapsen äiti lapset ovat 16 & 14 ja olemme menossa tässä vuoden vaihteessa Kanarian saarille. Olen hiukan huolissaan siitä että lapset käyvät ostamassa alkoholi pitoisia juomia kaupasta jos saavat mahdollisuuden. Tästä syystä esitänkin kysymyksen että minkä ikäisille siellä myydään alkoholia ja kannattaako lapset pitää lähellä koko ajan kun käyvät kaupassa?
voiko ala ikäisenä ostaa alkoholia kanarian saarilta
2
302
Vastaukset
- Anonyymi
Tota noin. Alkoholin saatavuus tuskin on ongelma lapsille. Ja kannabiksen myyjätkin huomaavat kyllä herranterttusi, joten senkään hankinta ei ole vaikeaa. Tämähän on se nykynuorten suosikki .
Kaipaatko miesseuraa?
Sitä sinun on liki mahdotonta sattuneesta syystä sieltä löytää, ainakaan Inglesistä. Minä voisin lähteä sinulle kaveriksi.- Anonyymi
En kaipaa kaltaisesi pervon seuraa kiitos. Kaltaisesi iljetykseksi ovat pahinta mitä tiedän. Sitäpaitsi olen nykyään kallellani naisiin päin, joten inglesi n minulle turvallinen ja paras paikka lomailla. Eipähän tarvitse tuollaisia pervoja katsella. Lapsista pidän kyllä huolen j varoituksen takia en heitä päästä silmistäni. Vai vielä lapsillekin tarjoat huumeita. Kuka oikein luulet olevasi ja ketä yrität luuseri hämätä noilla jutuilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1042617Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011667- 671515
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221028- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119896Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813