Hei olen 45v kahden lapsen äiti lapset ovat 16 & 14 ja olemme menossa tässä vuoden vaihteessa Kanarian saarille. Olen hiukan huolissaan siitä että lapset käyvät ostamassa alkoholi pitoisia juomia kaupasta jos saavat mahdollisuuden. Tästä syystä esitänkin kysymyksen että minkä ikäisille siellä myydään alkoholia ja kannattaako lapset pitää lähellä koko ajan kun käyvät kaupassa?
voiko ala ikäisenä ostaa alkoholia kanarian saarilta
2
244
Vastaukset
- Anonyymi
Tota noin. Alkoholin saatavuus tuskin on ongelma lapsille. Ja kannabiksen myyjätkin huomaavat kyllä herranterttusi, joten senkään hankinta ei ole vaikeaa. Tämähän on se nykynuorten suosikki .
Kaipaatko miesseuraa?
Sitä sinun on liki mahdotonta sattuneesta syystä sieltä löytää, ainakaan Inglesistä. Minä voisin lähteä sinulle kaveriksi.- Anonyymi
En kaipaa kaltaisesi pervon seuraa kiitos. Kaltaisesi iljetykseksi ovat pahinta mitä tiedän. Sitäpaitsi olen nykyään kallellani naisiin päin, joten inglesi n minulle turvallinen ja paras paikka lomailla. Eipähän tarvitse tuollaisia pervoja katsella. Lapsista pidän kyllä huolen j varoituksen takia en heitä päästä silmistäni. Vai vielä lapsillekin tarjoat huumeita. Kuka oikein luulet olevasi ja ketä yrität luuseri hämätä noilla jutuilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237286Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935943Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093977- 1293932
- 1631763
- 581608
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311510- 381321
- 281301
- 451292