Kanukkipelaaja rakastui suomalaiseen nakkikastikkeeseen käydessään Suomessa.
Suomalainen ruoka on mahtavaa
14
260
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt joku NatoJenkki ihastu hernerokkaan; Tämmöistä salaista asetta heillä ei olekkaan.
- Anonyymi
Nakkikastike on mahtavaa!
- Anonyymi
Mikä peli on kanukki?
- Anonyymi
Kannattaa varmaan googlata. Ei ole varmaan siellä maaseudulla vielä puhekielessä...
- Anonyymi
Kanadalainen henkilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan googlata. Ei ole varmaan siellä maaseudulla vielä puhekielessä...
mikä on tuo kanukkipelaajan peli eli kanukki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on tuo kanukkipelaajan peli eli kanukki?
Jalkapallopelaajan ja tennispelaajan laji on selvä, mutta kanukkipelaajan ei.
- Anonyymi
Ei taida olla ainakaan veikkauksen peli.
- Anonyymi
ostin irlantilaisen pihvi,
oli muuten mahtava,
ostan toisenkin...- Anonyymi
Ai ai,
Varo salmonellaa... - Anonyymi
juup,
olen varovainen,
kariniemen kanojen kanssa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juup,
olen varovainen,
kariniemen kanojen kanssa...Jaa, onhan se perjantai ja korkki auki.... Älä juo liikaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juup,
olen varovainen,
kariniemen kanojen kanssa...Syytä ollakin, hesalainen firma.
- Anonyymi
Tämä kandalainen lätkäpelaaja tykkäsi kovasti suomalaisesta kotiruuasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551786Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111164Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56874
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9787Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775- 46755