Alkuun demokratiaa pidettiin Kommunistisena, eikä se ole mihinkään kaikilta hävinnyt,ymmärtämättömilyäkääm !?
Nyt lännessä pidetään demokratian hautajaisia,Ukrainasta eronneiden ja Palestiinalaisten Itsenäisyyden oasalta !?
Suomi on tässä leikissä jo 11 vuotta, ja ainakin siihen palanut kymmeniä miljardeja ja näin estetty Suomen kansan hyvinvointia !?
Kommunismi ja senpelko, muutti läänen demokratian alkuun, rotujen arvomaailmakin !?
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko Yhdysvaltain mustien syrjintä ja hyväksikäyttö muuttunut ja Kommunistien vaino,sähkötuoli teloituksin ja Kuningas valtioiden raakuudet siirtomaaherroina !?
- Anonyymi
Sarja-avaajan tavanomaista hölynpölyä.
Demokratia on aina ollut nimenomaan kommunismin vastakohta.
Ja on edelleen. - Anonyymi
Aihe vaatisi laajempaa tarkastelua; verrattaessa kommunismia demokratiaan, molemmat pitäisi ensin käsitellä erikseen perinpohjaisesti.
Kommunismin pelko on kyllä olemassa meillä ja muualla, vaikka monikaan ei tunne sen ideologian perusteita.
Demokratiasta taas puhutaan suurena ja kauniina tapana hallita ja jakaa hyötyä yhteiskunnassa, mutta harva maa toteuttaa sitä aidosti.
Näennäisdemokratia harjoitetaan meilläkin tällä hetkellä, ja siihen myös pyritään.
Jos äänestysprosentti on 60 prosentin luokkaa, siinä jää jo 40 prosentin ääni kuulematta.
Ja kun hallitus muodostetaan minimissään 51 prosentin äänille, päätökset tekee vähemmistöhallitus, elikkä n. 30 prosenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810