Tällaiseksi se on mennyt

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20123366

Metsästäjien oma toiminta on aiheuttanut tämän että muut kansalaiset vihaa metsästäjien toimintaa vaikka jotkut seurat yrittävät kun toimia oikein. Ihmisiltä ei enää heru hyväksyntää ja ymmärrystä.
Olisi jo aika metsästäjien kääntää kelkka ja alkaa toimimaan ensinnäkin lakien mukaan, toiseksi huomioon ottamaan muut ihmiset ja heidän omaisuus (talot, kesämökit, tontit, rauhoitetut metsät sekä tarvittaessa luonnon rauha)
Tuolla luonnonrauhalla tarkoitan sitä että jos perhe on kesämökillään viettämässä lämmintä viikonloppua niin ei mennä aivan siihen 150m päähän sorsia paukuttamaan jne.
Lisäksi saisi loppua tai ainakin vähentyä nuo "luulin teereksi" -tapaukset.
Malttia liipasinsormen käyttöön ja varma saaliin tunnistus eikä luuleminen ja taustan varmistus ennen kuin ammutaan.

89

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, sattumoisin 90% kansasta hyväksyy metsästyksen, joten te ideologiset vihervasurivastustajat olette edelleen vähemmistössä ja se sama öyhösakki ei edes tajua varoa jos koirat hirvineen on juosseet tien viereen. No, toivottavasti olette se porukka joka sitten makaa hirven alla puristuksissa, niin saatatte oppia arvostamaan muutakin kuin sitä kuuluisaa "minä itteä".

• Väität siis, että 90% kansalaisista on vajakkeja.

• Anonyymi

Minä en vastusta metsästystä mutta vastustan laitonta metsästystä ja ylipäätään metsästysrikoksia.
        Olen työskennellyt ikäni työssä jossa ennalta ehkäisyyn rikoksia ja tuli muutama rikollinen napattua kiinnikin.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Väität siis, että 90% kansalaisista on vajakkeja.

Paremminkin 90% kansasta omaa vielä edes kohtuullisen maalaisjärjen mikä teiltä vajaan 10% vihreiden ja vasemmiston metsästyksen vastustajilta puuttuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Paremminkin 90% kansasta omaa vielä edes kohtuullisen maalaisjärjen mikä teiltä vajaan 10% vihreiden ja vasemmiston metsästyksen vastustajilta puuttuu.

Niinhän se itsekin vajakki kuvittelee ja luulee.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Niinhän se itsekin vajakki kuvittelee ja luulee.

Ja mikähän on peruste sivistymättömään kommenttiisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mikähän on peruste sivistymättömään kommenttiisi?

Jo tuo 90% paljastaa typeryytesi. Sehän tarkoittaa lählnnä sitä, että aivoistasi vähintään 90% on surkastunut. Todennäköisesti paljon enemmän. Toitotat tuommosta vajakin keksimää lukua päivästä toiseen niinkuin jokin märyautomaatti.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en vastusta metsästystä mutta vastustan laitonta metsästystä ja ylipäätään metsästysrikoksia.
        Olen työskennellyt ikäni työssä jossa ennalta ehkäisyyn rikoksia ja tuli muutama rikollinen napattua kiinnikin.

Minähän vastustan lähinnä typeryyttä ja hysteeristä petopelkoa. Ja metsästäjällä nyt sattuu olemaan juuri nämä ominaisuudet tosi voimakkaana.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Minähän vastustan lähinnä typeryyttä ja hysteeristä petopelkoa. Ja metsästäjällä nyt sattuu olemaan juuri nämä ominaisuudet tosi voimakkaana.

Ja se on hyvä, ettei hermo pijä tiukasa paikasa. Tulta munille ku pelottaa.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Ehkä siihen joillakin on syynä pelko koiran menettämisestä, sen kyllä hyväksyn mutta koirattomien metsästäjien susipelkoa en ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä siihen joillakin on syynä pelko koiran menettämisestä, sen kyllä hyväksyn mutta koirattomien metsästäjien susipelkoa en ymmärrä.

Kaikkihan ne on samanlaisia märisijöitä. Ja aina sitä muutama metsästyskoira joutaakin susien raatelemaksi. Itsehän isäntineen leikkivät metsän kuningasta ahneuksissaan ja tappamisen himossaan. Oikeita kuninkaita ovat karhut ja sudet.

• SudenYstävä kirjoitti:

Kaikkihan ne on samanlaisia märisijöitä. Ja aina sitä muutama metsästyskoira joutaakin susien raatelemaksi. Itsehän isäntineen leikkivät metsän kuningasta ahneuksissaan ja tappamisen himossaan. Oikeita kuninkaita ovat karhut ja sudet.

Tuommosille koirarakeillehan metsässä juoksu ja ajattaminen on pelkkää huvia. Kotona odottaa lämmin peti ja kuppi täynnä kuivamuonaa. Pöhöttyneellä isännällä on jo viinapullokädessään.
        Annetaanhan vaan suden raadella mitä kynsiinsä saa. Poroa, lammasta, koiraa....jne...

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Jo tuo 90% paljastaa typeryytesi. Sehän tarkoittaa lählnnä sitä, että aivoistasi vähintään 90% on surkastunut. Todennäköisesti paljon enemmän. Toitotat tuommosta vajakin keksimää lukua päivästä toiseen niinkuin jokin märyautomaatti.

Eli jos susihyysäri tekee näennäistutkimuksen kysyen omiltaan pitäisikö kaikki metsästys kieltää se on yhtäkuin "koko kansa" on sitämieltä?
        On eri asia tehdä puolueeton kyselytutkimus kuin nykytapojen mukaan ideologinen näennäistutkimus.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Mihin tutkimukseen tuo "pelko" väitteesi perustuu? Kuitenkin maaseudulla elävät elävät sovussa luonnon kanssa, kun taas te kaupunkihyyssärit olette tutkitustikin eniten luonnosta vieraantuneita, mutta valitatte maaseudun asioista eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin pohjustat väitteesi "koirattomien metsästäjien susipelosta"?

• Anonyymi

Ja kaikki vihervasurit autoilevat juuri hirviaikana?

• Anonyymi

Toivottavasti hirvi polkis sinut suohoon säilyis luonossa rauha👍👍👍

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus otin metsästys seuralta maat pois koska pienriista metsästäjiä syrjittiin ilman mitään syytä tai ei ainakaan kerrottu kielettiin pienriistan metsästys mutta hirven metsästys sallittiin joten antaa olla koko paska metsästys seuran

• Anonyymi

Monesko kerta taas, kun vuosien mittaan olet "ottanut maasi pois"? 😂
        Yhtä monta kertaa olet siis myös antanut "maasi" käyttöön, kun olet ottanut poiskin. 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Yhtä monta kertaa olet siis myös antanut "maasi" käyttöön, kun olet ottanut poiskin. 😉

Heh heh.....mitähän tämä raasu taas sekoilee? Varmaan sudet niin pelottaa kun päntiönään näkee harhoja? Noh, Susianalyysi tarjoaa apua tuohon ongelmaan.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Heh heh.....mitähän tämä raasu taas sekoilee? Varmaan sudet niin pelottaa kun päntiönään näkee harhoja? Noh, Susianalyysi tarjoaa apua tuohon ongelmaan.

Hyvä kun myönnät puskahuutelusi. xD

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun myönnät puskahuutelusi. xD

Heh heh.....siinähän se vasta varsinainen, rekkaamaton puskamärisijä taas volisee. Rekkaa itsellesi vaikka apina-nimimerkki, jos se ei ole jo varattu.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Heh heh.....siinähän se vasta varsinainen, rekkaamaton puskamärisijä taas volisee. Rekkaa itsellesi vaikka apina-nimimerkki, jos se ei ole jo varattu.

No itse en näe tarpeelliseksi rekkautua trollatakseni kuten sinä teet, vaan käyn asia keskustelua kaikkien muiden poislukien teidät metsästyksen vastustajat ja muun vastaavan roskasakin. Toisekseen on säälittävää, että tapanasi on yleensä trollata metsästyspalstaa nimimerkittä, mutta vastustajissa sitten uliset näitä oksennuksiasi nimimerkillä. xD

• Anonyymi kirjoitti:

No itse en näe tarpeelliseksi rekkautua trollatakseni kuten sinä teet, vaan käyn asia keskustelua kaikkien muiden poislukien teidät metsästyksen vastustajat ja muun vastaavan roskasakin. Toisekseen on säälittävää, että tapanasi on yleensä trollata metsästyspalstaa nimimerkittä, mutta vastustajissa sitten uliset näitä oksennuksiasi nimimerkillä. xD

Heh heh....niinhän sitä hysteerikko kuvittelee kaikenlaista. Näet minun kirjoituksia joka puolella kuten suden jälkiäkin. Pää on pelosta sekaisin.

• SudenYstävä kirjoitti:

Heh heh....niinhän sitä hysteerikko kuvittelee kaikenlaista. Näet minun kirjoituksia joka puolella kuten suden jälkiäkin. Pää on pelosta sekaisin.

Onhan täällä joitain muitakin fiksuja kuin minä.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Onhan täällä joitain muitakin fiksuja kuin minä.

Itseltäsihän sinä parhaimmat vastaukset saat. xD

• Anonyymi kirjoitti:

Itseltäsihän sinä parhaimmat vastaukset saat. xD

Heh heh.....tyhjän räksyttäjä tuhlaa kaikki voimavaransa pelkästään siihen, kun lerppahuulet pyöreänä miettii kuka on kirjoittanut mitäkin. Itse asiasta ei puhu mitään. Minä en tyhjää mieti. Minun kirjoitukseni ovat aina täyttä tavaraa ja aiheeseen liittyvää asiasisältöä. Lisäksi perustelen aina hyvin tarkasti kirjoitukseni ja väitteeni. Minulle on yhdentekevää, millä nimmarilla kuka tahansa kirjoittaa. Asiasisältö ratkaisee ja tällä alueella minä olen hyvin vahvoilla. Minun ei tarvi puskista märistä niin kuin sinun.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Heh heh.....tyhjän räksyttäjä tuhlaa kaikki voimavaransa pelkästään siihen, kun lerppahuulet pyöreänä miettii kuka on kirjoittanut mitäkin. Itse asiasta ei puhu mitään. Minä en tyhjää mieti. Minun kirjoitukseni ovat aina täyttä tavaraa ja aiheeseen liittyvää asiasisältöä. Lisäksi perustelen aina hyvin tarkasti kirjoitukseni ja väitteeni. Minulle on yhdentekevää, millä nimmarilla kuka tahansa kirjoittaa. Asiasisältö ratkaisee ja tällä alueella minä olen hyvin vahvoilla. Minun ei tarvi puskista märistä niin kuin sinun.

On silti kumma että nämä puskahuutelusi ja rekatut oksennuksesi tulevat samasta ip-osoitteesta. xD

• Anonyymi kirjoitti:

On silti kumma että nämä puskahuutelusi ja rekatut oksennuksesi tulevat samasta ip-osoitteesta. xD

Sinun ip-osoite näyttää olevan märytunturilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheee onpa fiksusti päätelty🤣🤣

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Sinun ip-osoite näyttää olevan märytunturilla.

Niin, onhan se jännä että et saa metsästys vastaisiin öyhötyksiisi komppausta muuta kuin itseltäsi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana nähdä kuinka sulla mener kaikki metsästystä kielteiset aiheet ihon alle ja mitä väittäämäsi tulee se on täyttä sinun mielikuvitusta😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lujille ottaa kun kerroin että maat otin pois metsästys seuralta ja ihan sen takia sinun kusipäisten olemuksen takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lujille ottaa kun kerroin että maat otin pois metsästys seuralta ja ihan sen takia sinun kusipäisten olemuksen takia

Ei mikään ota lujille, kun tunnen trollaamisesi vuosien ajalta ja mitä enemmän yrität selitellä asiaa sitä enemmän todistat metsästyksen vastustamisesi ja valehtelusi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ota lujille, kun tunnen trollaamisesi vuosien ajalta ja mitä enemmän yrität selitellä asiaa sitä enemmän todistat metsästyksen vastustamisesi ja valehtelusi. 😂

Nyt olet niin hakoteillä väittämiesi kanssa ensinkin annappa osoite mihin voisin lähettää sulle maiden irtisanomisen metsästys seurasta näin todistan sulle kuinka hupi ukko olet väittämisien kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö pysty parempaan ihanaa nähdä kuinka helvetin tyhmä olet 🦍

• Anonyymi

METSÄSTÄJÄNÄ sanoisin sen, etteivät kunnon metsästäjät toimi laittomasti. Eikä tämä dx palstahäirikkö edusta meitä metsästäjiä, vaikka uhkailee ja valehtelee ip osoitteista väittäen useitten kirjoitusten lähteneen samasta osoitteesta. Olemme kolmen kaverin kanssa testanneet tämän dx trollin ja hän väitti juuri tuota sontaansa. Toki osa toimii rikollisesti ja näitten paljastuminen se vasta palstahäirikköä häiritseekin. Liekö jäänyt itse jostain kiinni, kun vihaa rehellisyyttä.

• Ja taas puskahuutelet ja vastasit itsellesi. xD

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Ja taas puskahuutelet ja vastasit itsellesi. xD

Kuka nyt vastas? Oliko tuo oikea SudenYstävä?
        Mitä tämä on? Mulla menee pää sekasi. Minunhan se piti tuo kirjoittaa. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nyt vastas? Oliko tuo oikea SudenYstävä?
        Mitä tämä on? Mulla menee pää sekasi. Minunhan se piti tuo kirjoittaa. xD

Jotenkin 🤔 mennyt sekaisin nyt nämä nimimerkit🤔🤔🤫. xD

• Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin 🤔 mennyt sekaisin nyt nämä nimimerkit🤔🤔🤫. xD

Heh heh.....siinähän sulle pähkäiltävää. Pitäiskö nukkua välillä puskakyttä.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Heh heh.....siinähän sulle pähkäiltävää. Pitäiskö nukkua välillä puskakyttä.

Niin niin, mutta oletko itse dx, vai xd...Hmmm..... Ainakin vihaat rehellistä metsästystä? Kuka sinut päästi lepositeistä?

• Anonyymi

• Anonyymi

Noniin palstan muka metsästäjänä esiintyvä metsästyksen vastustaja hakee jälleen tulitukea palstan ikuisuustrollilta ja ikimetsästäjävihaa potevalta susihyyssäriltä. 😂
        Ja vielä yrität uskotella "metsästäneesi seitsemällä vuosikymmenellä". Mutta onhan se hellyttävää, että olet saanut tätä kautta uskollisia metsästyksen vastaisia ystäviä ikuisuus marinaasi metsästyksestä ja metsästäjien mustamaalaamiseen käytävään trollaamis kampanjaasi. 🤗😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin palstan muka metsästäjänä esiintyvä metsästyksen vastustaja hakee jälleen tulitukea palstan ikuisuustrollilta ja ikimetsästäjävihaa potevalta susihyyssäriltä. 😂
        Ja vielä yrität uskotella "metsästäneesi seitsemällä vuosikymmenellä". Mutta onhan se hellyttävää, että olet saanut tätä kautta uskollisia metsästyksen vastaisia ystäviä ikuisuus marinaasi metsästyksestä ja metsästäjien mustamaalaamiseen käytävään trollaamis kampanjaasi. 🤗😂😂

Epäilen tätä metsästyksen suurta puolustajaa salametsätäjäksi otta niin kovia kieroksia aiheesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen tätä metsästyksen suurta puolustajaa salametsätäjäksi otta niin kovia kieroksia aiheesta

Kaikkia metsästäjiähän te metsästyksen vastustajat salametsästäjiksi uskottelette sehän tämä teidän metsästys palstan trollauksen yksi tarkoitus onkin. 😂 Turhaan siis vain minua syytät, kun tarkoituksesi on mustamaalata koko 300 000 metsästäjää. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia metsästäjiähän te metsästyksen vastustajat salametsästäjiksi uskottelette sehän tämä teidän metsästys palstan trollauksen yksi tarkoitus onkin. 😂 Turhaan siis vain minua syytät, kun tarkoituksesi on mustamaalata koko 300 000 metsästäjää. 🤭

Ei ei ja ei, ainoastaan sinut mustamaalataan. Sinä olet metsästäjien keskuudessa syöpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois mukava tavata tämä metsästyksen puolustaja nähtäis onko mies vain akka😀😀😀

Varmaan joku nörtti pimpelipom mies🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei ja ei, ainoastaan sinut mustamaalataan. Sinä olet metsästäjien keskuudessa syöpä.

Oi, no minähän olen oikein otettu, että olet 20 vuotta elämästäsi käyttänyt vain minun mustamaalaamiseen. Sehän tarkoittaa, että olen merkittävä henkilö kun elämäsi on sekaisin vain takiani. xD
        Ei se ole näemmä metsästyksen vastustajalla helppoa. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, no minähän olen oikein otettu, että olet 20 vuotta elämästäsi käyttänyt vain minun mustamaalaamiseen. Sehän tarkoittaa, että olen merkittävä henkilö kun elämäsi on sekaisin vain takiani. xD

Et näy ymmärtävän, kuinka vahingoitat meitä oikean ja rehellisen metsästyksen harrastajia ja maalitat juuri sitä metsästäjäporukkaa, joka ei pilaa mainettamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä metsästyksen vastujilla on helppoa miten salametsästäjillä kop kop kuka on oven takana😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet henkisesti sairasihminen sulle on vain totta mitä sinä sanot tai ajattelet muut puhuu potaskaa 😫😫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla hyvää seuraa muille ihmisille😀😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näy ymmärtävän, kuinka vahingoitat meitä oikean ja rehellisen metsästyksen harrastajia ja maalitat juuri sitä metsästäjäporukkaa, joka ei pilaa mainettamme.

Metsästyksen vastustajan logiikkaa eli jos ei tue metsästyksen vastaista öyhötystäsi, niin on yhtäkuin vahingoittaa metsästäjiä. xD
        Ei asiaa muuta, vaikka kuinka kävisit keskustelua itsesi kanssa. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästyksen vastustajan logiikkaa eli jos ei tue metsästyksen vastaista öyhötystäsi, niin on yhtäkuin vahingoittaa metsästäjiä. xD
        Ei asiaa muuta, vaikka kuinka kävisit keskustelua itsesi kanssa. xD

Oot hupi ukko 😀😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot hupi ukko 😀😀😀

Lähettäppä osoite niin näytän montako kertaa olen ottanut maat pois metesästys seuralta näin todistan sinun olleen pahasti väärässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähettäppä osoite niin näytän montako kertaa olen ottanut maat pois metesästys seuralta näin todistan sinun olleen pahasti väärässä

Pöpien kanssa ei kuule kannata väitellä! Tuo dx trollina tunnettu tyyppi on kaikkia vastaan ja ei kestä totuutta. Luulee tosiaankin olevan muitten yläpuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöpien kanssa ei kuule kannata väitellä! Tuo dx trollina tunnettu tyyppi on kaikkia vastaan ja ei kestä totuutta. Luulee tosiaankin olevan muitten yläpuolella.

Eihän tuo osoitetta minulta edes kysellyt, joten metsästyksen vastainen henkilöhyökkäyksesi ei taaskaan toiminut kuten ei muulloinkaan. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo osoitetta minulta edes kysellyt, joten metsästyksen vastainen henkilöhyökkäyksesi ei taaskaan toiminut kuten ei muulloinkaan. 😂

Eikö se sinun pitänyt se osoitteesi antaa? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna sinä ensin osoitteesi mihin voin sitten lähettää osoitteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se sinun pitänyt se osoitteesi antaa? 🤣

Et sitä minulta edes kysynyt. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kommentisi kertoo kuinka pöpi oot et ymmärrä yksinkertaista pyyntöä osoitteesi voit pistää tähän palstalle ole hyvä onko kanttia herra suurmetsästäjä

• Anonyymi

Mitä metsästyksen vastustaja kenenkään osoitteella tekee? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hömelö tulee sulle kylään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hömelö tulee sulle kylään!

Vastustajat pössytelkööt omien hippikavereidensa kanssa helsinkiyksiössään. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä todistaa olet täysin munaton kop kop joko ryömit sänkyn alle piiloon joten totean paska housu olet varo outoja hippejä jota varmasti alat näkemään lähistöllä🥶🥶🥶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä istut peruna kellarissa piilossa se onkin luksus elämää varo hippejä ja muita oudon näköisiä otuksia😹😹😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin keskustelemaan 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä todistaa olet täysin munaton kop kop joko ryömit sänkyn alle piiloon joten totean paska housu olet varo outoja hippejä jota varmasti alat näkemään lähistöllä🥶🥶🥶

Kannattaa opetella edes äidinkielen perusteet kuten edellisessäkin öyhötyksessäsi, että niistä saisi edes auttavasti selvää kuten näissäkin perättäisissä metsästys vastaisissa itkuissasi ylempänä. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa opetella edes äidinkielen perusteet kuten edellisessäkin öyhötyksessäsi, että niistä saisi edes auttavasti selvää kuten näissäkin perättäisissä metsästys vastaisissa itkuissasi ylempänä. 😂

Jaa nyt sinä olet jo äidinkielen opettaja no kun olet ikäsi asunut jossakin peräkylän perunakellarissa niin ymmärrän puutteesi eihän sinne sivistys ole koskaan tullut perille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun vika ole vammaisuutesi hyvä kun toteat sen itsekkin ymmärtämiseen tarvitaan aivot jotka sulla puuttuu😫😫😫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa nyt sinä olet jo äidinkielen opettaja no kun olet ikäsi asunut jossakin peräkylän perunakellarissa niin ymmärrän puutteesi eihän sinne sivistys ole koskaan tullut perille

Uliuliuli jatka vain itkuasi, niin sitä enemmän paljastat teidän metsästyksen vastustajien tyhmyyden ja sivistymättömyyden. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylioppilas ja nörtti Larvanto puuttui asiaan🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylioppilas ja nörtti Larvanto puuttui asiaan🤣

Liekö tiukka nuttura päässä🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uliuliuli jatka vain itkuasi, niin sitä enemmän paljastat teidän metsästyksen vastustajien tyhmyyden ja sivistymättömyyden. 😂

En minä itke vaan nauran sinun tyhmyytellesi yritähän käydä ottaa happea välillä niin vois tulla joku järkevä kommentti sinulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liekö tiukka nuttura päässä🤣🤣

Aivan vaikuttaa munattomalta😀😀😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä itke vaan nauran sinun tyhmyytellesi yritähän käydä ottaa happea välillä niin vois tulla joku järkevä kommentti sinulta

Typeryyttäsihän sinä todistat kokoajan tuolla metsästys vastaisella öyhötykselläsi. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeryyttäsihän sinä todistat kokoajan tuolla metsästys vastaisella öyhötykselläsi. 😂😂

Typeryyttäsi sinäkin Dx pelle osoitat tuolla öyhöttämiselläsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menehän metsälle välillä vai onko aseet kanissa poliisilaitoksella 😹😹😹😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerä tai ei metsästys on syvältä ennenkaikkea hirvenmetsästys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeryyttäsi sinäkin Dx pelle osoitat tuolla öyhöttämiselläsi

Kukahan täällä trollaa ja öyhöttää joihin minä vastaan idioottimaisuutesi kumoten, kun kerran tietoisesti trollaat tätä palstaa. 😂 Metsästyksen vastustaja sietäkööt sen, että saat samaa takaisin korkojen kera mitä suollat tänne. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan täällä trollaa ja öyhöttää joihin minä vastaan idioottimaisuutesi kumoten, kun kerran tietoisesti trollaat tätä palstaa. 😂 Metsästyksen vastustaja sietäkööt sen, että saat samaa takaisin korkojen kera mitä suollat tänne. 😂

Etkö vieläkään mennyt metsälle 😀😀😀😀😀😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulta tullut vieläkään järkevää kommenttia 😀😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pää ei kestä kritiikkiä metsästyksestä se todistaa sinun tyhmyyden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pää ei kestä kritiikkiä metsästyksestä se todistaa sinun tyhmyyden

Kritiikki on eri asia verrattuna sinun vuosikausien saman metsästys vastaisen jargonian toitottamiseen missä tarkoituksellisesti pyrit mustamaalaamaan metsästäjiä ja haukkumaan kaikkea metsästystä.
        Näkee, että et osaa alkeellisempiakaan keskustelutaitoja, koska kuvittelet että yksipuolinen metsästäjien mustamaalaamisesi on kritiikkiä. xD
        Kun öyhötyksistäsi jättää pskanjauhannan pois ei jäljelle jää enää mitään. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kritiikki on eri asia verrattuna sinun vuosikausien saman metsästys vastaisen jargonian toitottamiseen missä tarkoituksellisesti pyrit mustamaalaamaan metsästäjiä ja haukkumaan kaikkea metsästystä.
        Näkee, että et osaa alkeellisempiakaan keskustelutaitoja, koska kuvittelet että yksipuolinen metsästäjien mustamaalaamisesi on kritiikkiä. xD
        Kun öyhötyksistäsi jättää pskanjauhannan pois ei jäljelle jää enää mitään. xD

Et siedä metsästäjiin kohdistuvaa kritiikistä no se on sinun ongelmasi minä totean vielä metsästys on syvältä ja tämä mielipiteeni pysyy vaikka kuinka sulla ottaa kupoliin siitä huolimatta hyvää joulua ja antoisia jahti hetkiä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      33
      5108
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      268
      4952
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      55
      4446
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      68
      2422
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      26
      1798
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      20
      1767
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1532
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1470
    Aihe