Niin, inspiraatiota ja intoa on kirjoittaa. Mutta vaikea tuota kirjoittaa kun ei sormet tartu näppäimiin.
Haluaisin kirjoittaa sotatarinan. Mutta sitten kun luonnostelin tarinan karmit vihkoon, ja kirjoitin ensimmäisen liuskan, niin tuli olo että tämähän on kuin copypaste Väinö Linnan Tuntemattomasta sotilaasta.
Sitten toinen asia, sota-asiantuntiat hiiohoi! Mitä eroa on joukkueella ja puolijoukkueella, onko puolijoukkue siis vain puolet joukkueesta? Kun tämmöiset olisi aika olennaisia sotatarinaan...
Mistä voisin kirjoittaa?
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoita aiheesta, jonka tunnet. Jos et tiedä mitään sotimisesta on melko turha kirjoittaa siitä.
- Anonyymi
Kyllä minä jokseenkin tiedän mitä sotiminen on. Mutta ilmeisesti koko homma kaatuu siihen etten tiedä mikä on puolijoukkue, google eikä mikään muukaan auta, ja että lähin sukulaiseni joka edes eli sota-aikana (synt. 1943) kuoli 2021, ja lähimmät sotaan osallistuneet kuolivat 1980 ja 1983.
- Anonyymi
Joukkueessa on (aselajista ym. riippuen) 20 - 40 henkilöä. Joukkue jakautuu ryhmiin, joita joukkueessa on tavallisesti 3 - 6.
Tuolta löytyy sodan ajan tietoutta asiasta:
https://reservilainen.fi/tuntemattomasta-sotilaasta-tuttu-konekivaarikomppania-oli-iso-kokoonpano/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289