Tässä sitä nähdään, miten siinä käy kun sitä ”Säävarmaa” sähköverkostoa rakennetaan vain kohteisiin mihin sitä on helppo kaivaa/rakentaa, eli teitten varsille ja pelloille. Sitten nostetaan kustannusten perusteella siirtomaksuja!
Metsätaipaleethan ne pitäisi ensimmäisenä maakaapeloida. On silmänlumetta rakentaa puistomuuntamo, josta lähtee sitten maakaapelit hetken matkaa, mutta hupsista, nousevatkin sitten jälleen vanhoihin ilmajohtoverkostoihin johonkin kuusiryteikköihin, jossa tuulenkaadot aiheuttavat jatkuvasti sähkökatkoksia.
Em. on omakohtaisia kokemuksia ja nytkin on mökki sähköttä linjalle kaatuneitten puitten takia. Linjalla rampattu vikojen takia tänä vuonna jo useamman kerran. Viime kerralla katkesi pylväs ja taas on sähköt poikki ja puita linjalla.
"Säävarma sähköverkostoko"?
Anonyymi-ap
4
383
Vastaukset 4
- Anonyymi
Länsirannan sähkö on ollut edullisempaa kuin idässä johtuen virran viennistä maan poveen. Konsta se on siinäkin.
- Anonyymi
On se jännä homma, miten tämä munkinhokija-sekoilija saa terrorisoida jokaista keskusteluja, ja välittömästi häntä arvostelevat kommentit kuitenkin poistetaan?
Eikö nyt olisi ylläpidonkin aika hylätä kaikki nuo helvetin munkkikeskustelut? - Anonyymi
Se oli kyllä järjetön temppu myydä kunnalliset sähkölaitokset uusien omistajiensa rahanteko- lue ryöstö-välineeksi.
Seuraavaksi varmasti myydään sitten kunnallinen vesihuoltokin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475