Tässä sitä nähdään, miten siinä käy kun sitä ”Säävarmaa” sähköverkostoa rakennetaan vain kohteisiin mihin sitä on helppo kaivaa/rakentaa, eli teitten varsille ja pelloille. Sitten nostetaan kustannusten perusteella siirtomaksuja!
Metsätaipaleethan ne pitäisi ensimmäisenä maakaapeloida. On silmänlumetta rakentaa puistomuuntamo, josta lähtee sitten maakaapelit hetken matkaa, mutta hupsista, nousevatkin sitten jälleen vanhoihin ilmajohtoverkostoihin johonkin kuusiryteikköihin, jossa tuulenkaadot aiheuttavat jatkuvasti sähkökatkoksia.
Em. on omakohtaisia kokemuksia ja nytkin on mökki sähköttä linjalle kaatuneitten puitten takia. Linjalla rampattu vikojen takia tänä vuonna jo useamman kerran. Viime kerralla katkesi pylväs ja taas on sähköt poikki ja puita linjalla.
"Säävarma sähköverkostoko"?
Anonyymi-ap
4
289
Vastaukset
- Anonyymi
Länsirannan sähkö on ollut edullisempaa kuin idässä johtuen virran viennistä maan poveen. Konsta se on siinäkin.
- Anonyymi
On se jännä homma, miten tämä munkinhokija-sekoilija saa terrorisoida jokaista keskusteluja, ja välittömästi häntä arvostelevat kommentit kuitenkin poistetaan?
Eikö nyt olisi ylläpidonkin aika hylätä kaikki nuo helvetin munkkikeskustelut? - Anonyymi
Se oli kyllä järjetön temppu myydä kunnalliset sähkölaitokset uusien omistajiensa rahanteko- lue ryöstö-välineeksi.
Seuraavaksi varmasti myydään sitten kunnallinen vesihuoltokin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068