Suomen Venjä rasistit, jännitti kusi sukassa, Bideninkin puolesta !?
Meillä olis Perustuslain nojalla tuomittavia, mutta pelkuri oikeutena ei uskalleta panna tiilenpäitä lukemaan, vaikka laki niin sanoo !?
Massa murhauttaja Biden,päästi Kansainvälinen oikeus tuomiotta,kun raukkamainen on !?
22
160
Vastaukset
- Anonyymi
Sarja-aloittaja jatkaa valeitaan.
Biden tukee kyllä Ukrainaa.
Ainoa massamurhaaja on ihanteesi Herr Putler.
Kilpailijaksi nousee sekopäävalehtelija Trump. - Anonyymi
Ja sama suomeksi, kiitos!
- Anonyymi
Et siis ymmärrä selvää suomeakaan?
On kyllä tiedossa jo entuudestaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä tiedossa jo entuudestaan!Svauksessa ei ole päätä, eikä häntää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä tiedossa jo entuudestaan!Minä ainakin ymmärsin hyvin, millaista pastaa aloittaja puhuu, kun hän on sitä mieltä että Suomi voisi perustuslakinsa nojalla tuomita muitten valtioitten päämiehiä.
- Anonyymi
Kateus se on vastajillamme,ainoana pointtina, kuin Yhdysvalloilla aina ja salaamatta, eikä siinä pikkuruinen Suomi kauaksijää !?
- Anonyymi
Mitähän tuollakin höpinällä oikein tarkoitetaan?
Kirjoittaja ylittää taas oman sekavuutensa tason.
Jotain sentään...
- Anonyymi
Oletteko nähneet asiallisia vastauksia, ei ilmeisesti osata, kun niin korkeasti loulutettuja ovat !? Onko ne niitä Bidenin miehiä ja naisia,niin sitten en ihmettelisi mitään !?
- Anonyymi
Sarja-avaajan valeet on kumottu, eikä tyyppi pysty muuta kuin valehtelemaan lisää!
Odottiko joku muuta?
- Anonyymi
Eikö näitä Putinin trolleja saada jäljitettyä ja eliminoitua.
- Anonyymi
Ne ovat liian tyhmiä vaikuttamaan kenenkään täysijärkisen ajatuksiin.
- Anonyymi
Medialla on suuri osuus tietämättömyydestä maailman tapahtumissa.
Se julkaisee vain yksipuolisia tarinoita poliittisessa tarkoituksessa.
Mutta, onhan meillä harmaat aivosolumme!- Anonyymi
Media kertoo tosiasiat maailman tapahtumista.
Sarja-avaajan kaltaiset valehtelijat vääristelevät kaikkea.
- Anonyymi
Yhdysvallat pystyy ostamaan kaiken,vain painamalla dollareita,eihän sen yhteiskunta muuten pyörisikään,kun maaikma vain sille kumartaa !?
- Anonyymi
Yhdyvskkst on maa,joka ostmalla oikeudetkin saanut ja meidän raukkamaiset oikeuselimet sitä sparraa !?
- Anonyymi
Hölynpölyä.
Sarja-aloittaja ei osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi
Kansainvälinen oikeuskin,haluaa suojella pelkurina Bideä ja sekin on kiveen hakattu !?
- Anonyymi
Biden on demokraattisesti valittu presidentti.
Kansainvälinen oikeus voi puuttua vain sopimusten rikkomisiin.
Niitä ei Biden ole tehnyt.
Sarja-avaaja loistaa täyttä tietämättömyyttään.
- Anonyymi
Onhan Biden nykypäivän demokraatti, pitää sodat elossa ja puolueväen ruodussa !?
- Anonyymi
Ei pidä.
Biden luopuu virastaan.
Ehdokas hävisi pressanvaali
- Anonyymi
Sarja-aloittaja valehtelee, kuten aina.
Biden ei ole tehnyt rikoksia, joista voitaisiin haastaa kansainväliseen tuomioistuimeen. - Anonyymi
"Meillä olis Perustuslain nojalla tuomittavia, mutta pelkuri oikeutena ei uskalleta panna tiilenpäitä lukemaan, vaikka laki niin sanoo !?"
Esitä tosiasioin muutama tapaus!
Muutenhan valehtelet tapasi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810