...edes lasten kenkiin. No nyt pääsi polttamaan Suomen varoja mm Uniperissä noin 6 miljardii....
Juu ei ollu Tytillä varaa
9
219
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut sdp läiset päästivät nuo heikkolahjaiset mölyämään ja päätöksentekoon yleensäkin. Näin sekä sdp että heidän kannattajat tuhosivat itsensä. Samoin koko vihervasemmistolaisten joukko.
- Anonyymi
SDP on Suomen-SYÖPÄ - Se Pitää Poistaa ja Suomi Selviää !
- Anonyymi
Ja nyt vielä ihmetellään kun entinen pääministeri ei oikein löydä töitä?
Osaamattomuus korostuu työnhaussa!- Anonyymi
vähäpoika työllistyy vanhempiensa tapaan tukiastilalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vähäpoika työllistyy vanhempiensa tapaan tukiastilalla
Demuressukoilla lukihäiriö....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demuressukoilla lukihäiriö....
Demut on täysin taloustaidottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demut on täysin taloustaidottomia.
On. Niiden talousnero on Matias.
- Anonyymi
Demut hussaavat toisten rahat mutta pitävät kiinni tiukasti omistaan. Tämä on sossujen aste; minä hassaan kaiken mutta kadehdin toisia kun heillä on liian iso Omaisuus. Omaisuuden omistavat on saatava polvilleen et meille riittää enemmän rahaa, koska olemme köyhiä. Lapsena jouduimme katselemaan muiden onnellista elämää jota itse emme saaneet. Näin se menee.
- Anonyymi00010
Jotkut demut päästivät nuo heikkolahjaiset mölyämään ja päätöksentekoon yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584