Onkos porukka sijotellut kryptoihin? Itsellä aikomus kokeilla.. Oletko onnistunut saamaan mitään tuottoa?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Itse miettinyt myös samaa...
- Anonyymi
Nyt ainakin teit ihan parhaan valinnan jo tässä vaiheessa ja kysyt vinkkiä Suolesta.
- Anonyymi
Mitäs vinkkiä minä kysyn täältä?
- Anonyymi
Kryptoja on ihan kiva tehdä, mutta henkilökohtaisesti pidän enemmän sudokuista ja sanaristikoista.
- Anonyymi
no nyt on sijoittajat asialla,toki hiukan voi sijoittaa JN toki vain hiukan ja imut päälykäisen kikkeli,toki vain lauteen alta...😳🧐😳
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi. Itse laitoin vain 200 euroa One Coin palveluun ja sain 120 kertaisena takaisin, nyt suunnittelin ottaa pankista lainaa ja sijoittaa kaikki One Coiniin.
- Anonyymi
Isot rahat liikkuu, toiset tienaa paljon ja toiset häviää vähän..
- Anonyymi
Itse en kryptoja ratko, pelkästään kuvaristikoita
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498