Asentelin tuossa koneeseen Windows 11 Pro ja kylläpä kuuluu vain kaamea plörinä, ja mikään ei toimi!
Aikaisemmin oli Linux Mint, eikä kuulunut sitten minkäänlaista plörinää. Kone oli myös tosi nopea.
Windows on tajuton plöräys
14
437
Vastaukset 14
- Anonyymi
Luulitko olevasi fiksukin kun osasit kopioita toisen ketjun, no sitähän teet jatkuvasti
- Anonyymi
Osaa ne windowshihutkin kopioida muiden viestejä! Veikkasinpas että tämän ketjun aloittaja halusi maksaa Windowshihuille "potut pottuina"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa ne windowshihutkin kopioida muiden viestejä! Veikkasinpas että tämän ketjun aloittaja halusi maksaa Windowshihuille "potut pottuina"!
Satuja se kirjoittelee ja valheitaan!
- Anonyymi00016
Tyhjien pullojen kerääminen?
Sopiva ammatti windoosa käyttäjille?...
- Anonyymi
On nyt Kamalaa!kanssa!
- Anonyymi
Valkoinen talo aloittaa tilanteen ratkaisemisen tammikuussa Euroopan mukaan, kongressiedustaja Mike Waltz sanoi Fox Newsissa .
Muistakaamme, että Trump nimitti hänet kansallisen turvallisuuden neuvonantajan virkaan.
"Meidän on keskusteltava siitä, ketkä ovat neuvottelupöydässä, miten molemmat osapuolet istutetaan ja mitkä ovat sopimuksen parametrit, joita hallitus työskentelee tammikuusta alkaen", kongressiedustaja sanoi.
Neuvottelujen päätoimijoiden tulee olla EU-maiden.
"Kaikkien on kannettava taakka. Trump on "erittäin huolissaan eskalaatiosta", Waltz sanoi.
- Anonyymi
Siinä ei ollutkaan mitään uutta.
- Anonyymi
Jon windows, winkurahousut jalmaan!
- Anonyymi
Vedin plöröt juuri vessasta alas!
- Anonyymi
Nyt lirahti winkurahousuihin kupillinen!
- Anonyymi
Winkurahousissa lukee TENA!
- Anonyymi
KAI avaajalla oli winkurahousut jalassa! Vai kastuko jakkara!
- Anonyymi
ei kiinnosta linux-poikien ongelmat
- Anonyymi00015
On huomattu! Ihan paska!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560