Eli pitäisi lopettaa Wikipedia-tili koska en aio enää muokata sen sivuja mutta miten sen tilin voisi lopettaa? Pitääkö laittaa viestiä jonnekin ja jos niin minne ja miten? Vai onko jollain sivulla namiska jota klikkaamalla saa poistettua tietonsa sieltä?
Miten lopettaa Wikipedia-tili?
5
335
Vastaukset
- Anonyymi
Julkaiset jotain niin järkyttävää höpöä sinne, että ne potkii ulos. Ei se ole mikään Suomi24, missä kollimaattorit voi kirjotella viinoissa läpiä päähän..
- Anonyymi
Perus työajanseurantajärjestelmä kyseessä - henkilöitä ei voi poistaa, vaan heidät merkataan näkymättömiin. Mitään ei koskaan poisteta, koska olet vastuussa kirjoituksistasi.
- Anonyymi
Onneksi en ole kirjoittanut mitään asiatonta tai laitonta joten minua ei tarvitse laittaa vastuuseen mistään, olen ainoastaan kirjoittanut digitaalisista tv-kanavista ja niistäkin vain faktatietoa joka on tarkistettavissa muualta. Mutta kun menetin kiinnostukseni kirjoittaa ko. mediaan niin ajattelin että saisivat poistaa minut sieltä.
Miten se muuten käy yksiin sen eu-direktiivin kanssa että "tule unohdetuksi" kun muilla alustoilla asiakkaan pitää saada tulla poistetuksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en ole kirjoittanut mitään asiatonta tai laitonta joten minua ei tarvitse laittaa vastuuseen mistään, olen ainoastaan kirjoittanut digitaalisista tv-kanavista ja niistäkin vain faktatietoa joka on tarkistettavissa muualta. Mutta kun menetin kiinnostukseni kirjoittaa ko. mediaan niin ajattelin että saisivat poistaa minut sieltä.
Miten se muuten käy yksiin sen eu-direktiivin kanssa että "tule unohdetuksi" kun muilla alustoilla asiakkaan pitää saada tulla poistetuksi?Siten, että vastuukysymykset painavat enemmän: Jos julkaiset jotain nimelläsi, olet vastuussa. Pitää siis alunperinkin kirjoittaa nimettömänä, jotta voi tulla unohdetuksi!
- Anonyymi
Olen itse ollut Wikipediassa eri tileillä jo vuosien ajan. Nyt olen harkinnut vakavasti lopettamista. Ongelmahan on se, että Wikipedia-tiliä ei sieltä pysty poistamaan. En ole siellä kirjoittanut koskaan mitään mitään asiatonta ja aina asiallista tekstiä olen sinne kirjoittanut, jatkuvasti saan jotain huomautuksia esim. ei ole merkitty lähteitä, jotain hiton mitä lie nollamuokkauksia lässyn lässyn... ja jostain turhasta olen saanut estoja. Ylläpidon "politikointi" ja nykyinen tiukka ilmapiiri ei myöskään innosta minua jatkamaan siellä kirjoittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556