on lopetettava. Vanhoja toisensa kerhoon valitsemia, ei naisia, jokaisella oma tehtävä, voidaan puhua sotilaallinen hierarkia.
Keski ikä 80- vuoden lähettyvillä, hyvin erottuvat jengiliivit, ajelevat kalliilla autolla, eivät palkkatyössä. Rahaa kerätään kadun tallaajilta mainoksin ja lipevin puhein.
Lions club jämsä
20
600
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki rotari läskit vastuuseen teoistaan.
- Anonyymi
Pikemminkin "Whores Club"
- Anonyymi
Luulevat vielä olevansa jotain
- Anonyymi
Vaan sinä et senkään vertaa reppana
- Anonyymi
Aloittaja oikeassa. Yrittävät pitää kasassa "herrakerhoa", kuten se Helsingin Suomalainen Klubi. Naisia ei jäseniksi hyväksytä. Ja vuosi on 2024.
- Anonyymi
Toki bentso toki toki tokiiii
- Anonyymi
Kyllä ässä marketissa oli mukana myös nuori nainen. Onkohan nyt höpöti höpöä mukana. Itse ainakin lahjoitin vähävaraisille jouluiloa
- Anonyymi
Hän oli Tet harjoittelija.
- Anonyymi
Taisi roposi mennä Lions Club Jämsälle! ehkä pieni siivu minne kerättiin.
- Anonyymi
no tärkeintä kun voi kylällä sanoa että kuuluu oikein leijoniin !! 🤣🤣🙃
- Anonyymi
Munkin purijat voisi perustaa oman clubinsa. Nimihän voisi olla: "Pullataikinan päälliköt"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin purijat voisi perustaa oman clubinsa. Nimihän voisi olla: "Pullataikinan päälliköt"
letkun imiä kilahti,toki vain hiukan JN toki vain hiukan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko yrittää selittää, mitä seuraavilla sanoilla tarkoitat: "Imiä kilahti": Tämä ilmaus on minulle täysin uusi. Voisitko kuvailla tarkemmin, mitä tapahtumaa tai tunnetta sillä tarkoitat? "toki vain hiukan": Tätä lausetta toistat kaksi kertaa. Mitä yrität korostaa tällä toistolla? Oletko epävarma jostakin? Ehkä voisit myös yrittää muotoilla lauseesi toisin, jotta ymmärtäisin sen paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko yrittää selittää, mitä seuraavilla sanoilla tarkoitat: "Imiä kilahti": Tämä ilmaus on minulle täysin uusi. Voisitko kuvailla tarkemmin, mitä tapahtumaa tai tunnetta sillä tarkoitat? "toki vain hiukan": Tätä lausetta toistat kaksi kertaa. Mitä yrität korostaa tällä toistolla? Oletko epävarma jostakin? Ehkä voisit myös yrittää muotoilla lauseesi toisin, jotta ymmärtäisin sen paremmin.
ei tarvi selitellä,kyllä Suomen paras motokuski tietää kenestä on kyse😳
- Anonyymi
sekin on jo jotain🤫😳🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sekin on jo jotain🤫😳🤫
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
Sun äitis mustaan aukkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ja mitä tarkoittaa sana imiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis mustaan aukkoon
se olis todella ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ja mitä tarkoittaa sana imiä?
siinähän sun päiväs kuluu rattoisasti ,kun mietit sitä....eix niiiiiii......
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718