on lopetettava. Vanhoja toisensa kerhoon valitsemia, ei naisia, jokaisella oma tehtävä, voidaan puhua sotilaallinen hierarkia.
Keski ikä 80- vuoden lähettyvillä, hyvin erottuvat jengiliivit, ajelevat kalliilla autolla, eivät palkkatyössä. Rahaa kerätään kadun tallaajilta mainoksin ja lipevin puhein.
Lions club jämsä
20
633
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki rotari läskit vastuuseen teoistaan.
- Anonyymi
Pikemminkin "Whores Club"
- Anonyymi
Luulevat vielä olevansa jotain
- Anonyymi
Vaan sinä et senkään vertaa reppana
- Anonyymi
Aloittaja oikeassa. Yrittävät pitää kasassa "herrakerhoa", kuten se Helsingin Suomalainen Klubi. Naisia ei jäseniksi hyväksytä. Ja vuosi on 2024.
- Anonyymi
Toki bentso toki toki tokiiii
- Anonyymi
Kyllä ässä marketissa oli mukana myös nuori nainen. Onkohan nyt höpöti höpöä mukana. Itse ainakin lahjoitin vähävaraisille jouluiloa
- Anonyymi
Hän oli Tet harjoittelija.
- Anonyymi
Taisi roposi mennä Lions Club Jämsälle! ehkä pieni siivu minne kerättiin.
- Anonyymi
no tärkeintä kun voi kylällä sanoa että kuuluu oikein leijoniin !! 🤣🤣🙃
- Anonyymi
Munkin purijat voisi perustaa oman clubinsa. Nimihän voisi olla: "Pullataikinan päälliköt"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin purijat voisi perustaa oman clubinsa. Nimihän voisi olla: "Pullataikinan päälliköt"
letkun imiä kilahti,toki vain hiukan JN toki vain hiukan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko yrittää selittää, mitä seuraavilla sanoilla tarkoitat: "Imiä kilahti": Tämä ilmaus on minulle täysin uusi. Voisitko kuvailla tarkemmin, mitä tapahtumaa tai tunnetta sillä tarkoitat? "toki vain hiukan": Tätä lausetta toistat kaksi kertaa. Mitä yrität korostaa tällä toistolla? Oletko epävarma jostakin? Ehkä voisit myös yrittää muotoilla lauseesi toisin, jotta ymmärtäisin sen paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko yrittää selittää, mitä seuraavilla sanoilla tarkoitat: "Imiä kilahti": Tämä ilmaus on minulle täysin uusi. Voisitko kuvailla tarkemmin, mitä tapahtumaa tai tunnetta sillä tarkoitat? "toki vain hiukan": Tätä lausetta toistat kaksi kertaa. Mitä yrität korostaa tällä toistolla? Oletko epävarma jostakin? Ehkä voisit myös yrittää muotoilla lauseesi toisin, jotta ymmärtäisin sen paremmin.
ei tarvi selitellä,kyllä Suomen paras motokuski tietää kenestä on kyse😳
- Anonyymi
sekin on jo jotain🤫😳🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sekin on jo jotain🤫😳🤫
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
Sun äitis mustaan aukkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ja mitä tarkoittaa sana imiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis mustaan aukkoon
se olis todella ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ja mitä tarkoittaa sana imiä?
siinähän sun päiväs kuluu rattoisasti ,kun mietit sitä....eix niiiiiii......
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118