otsikko kertoo kaiken...
Derbin valmistusmaa?
12
7414
Vastaukset
- Sitä ruvettiin
Poistelee viestejä, eikös se tehdä kiinassa, niikuin kaikki muutkin mopot
- forttikuski
en kyl ymmärrä... poistelee??? äijä on kännis :)
- forttikuski
espanja.... sehän lukee mopossakin
- derbi mies
Derbi tehdään espanjassa. kyllä se nyt pitäis tietää.
- vaan italiassa
mulla derbissä lukee made in italy(renkaat on thaimaasta :) . ja derbin myyjä sanoi et se on italialainen. voi toki olla että derbi tekee moponsa espanjassa tai sillä on espanjassa tehtaita
- monkeymann-88
vaan italiassa kirjoitti:
mulla derbissä lukee made in italy(renkaat on thaimaasta :) . ja derbin myyjä sanoi et se on italialainen. voi toki olla että derbi tekee moponsa espanjassa tai sillä on espanjassa tehtaita
Mun mielestä se tehään espanjassa kun sieltä sitä myydään. En tiä sit onko sulla joku piraati :D mut enivei, on se aina mankia, peeveetä ja muita vanhoja mopoja parempi.
- espanjassa
monkeymann-88 kirjoitti:
Mun mielestä se tehään espanjassa kun sieltä sitä myydään. En tiä sit onko sulla joku piraati :D mut enivei, on se aina mankia, peeveetä ja muita vanhoja mopoja parempi.
espanjassa
- ...
monkeymann-88 kirjoitti:
Myydäänhän sitä suomessakin eikä se silti suomalainen ole.
- kili
derbit tehään espanijassa
- kariorrila
jostain muistan joskus kuulleeni että se olisi saksalainen? no, yhtä kaikki se on sähkövikanen paska..
- adwryujghk
Oot väärässä, ihan epsanjasta se on. Ja muuten ei derbi ole ainut sähkövikainen merkki, monessa muussakin mopomerkissä on digitaalinopeusmittareissa ym. sähkövikaa, esim. mittari näyttää 200km/h paikallaan ja matkamittari näyttää 99 999km vaikka mopolla olisi ajettu 1 345km. Kokemuksesta tiedän, että derbin sähkövioista lähes 99% on joko palanut sulake, huono johdon liitoskohta tai sitten vika on niissä mopojonne ledivilkkujen maalarinteippi johtoliitoksissa.
- jing.janki.lunki
Pohjois Koreaa veikkaisin, on nääs niin korree peli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1021755- 671525
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221048- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45949- 91924
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120921Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836