otsikko kertoo kaiken...
Derbin valmistusmaa?
12
7435
Vastaukset
- Sitä ruvettiin
Poistelee viestejä, eikös se tehdä kiinassa, niikuin kaikki muutkin mopot
- forttikuski
en kyl ymmärrä... poistelee??? äijä on kännis :)
- forttikuski
espanja.... sehän lukee mopossakin
- derbi mies
Derbi tehdään espanjassa. kyllä se nyt pitäis tietää.
- vaan italiassa
mulla derbissä lukee made in italy(renkaat on thaimaasta :) . ja derbin myyjä sanoi et se on italialainen. voi toki olla että derbi tekee moponsa espanjassa tai sillä on espanjassa tehtaita
- monkeymann-88
vaan italiassa kirjoitti:
mulla derbissä lukee made in italy(renkaat on thaimaasta :) . ja derbin myyjä sanoi et se on italialainen. voi toki olla että derbi tekee moponsa espanjassa tai sillä on espanjassa tehtaita
Mun mielestä se tehään espanjassa kun sieltä sitä myydään. En tiä sit onko sulla joku piraati :D mut enivei, on se aina mankia, peeveetä ja muita vanhoja mopoja parempi.
- espanjassa
monkeymann-88 kirjoitti:
Mun mielestä se tehään espanjassa kun sieltä sitä myydään. En tiä sit onko sulla joku piraati :D mut enivei, on se aina mankia, peeveetä ja muita vanhoja mopoja parempi.
espanjassa
- ...
monkeymann-88 kirjoitti:
Myydäänhän sitä suomessakin eikä se silti suomalainen ole.
- kili
derbit tehään espanijassa
- kariorrila
jostain muistan joskus kuulleeni että se olisi saksalainen? no, yhtä kaikki se on sähkövikanen paska..
- adwryujghk
Oot väärässä, ihan epsanjasta se on. Ja muuten ei derbi ole ainut sähkövikainen merkki, monessa muussakin mopomerkissä on digitaalinopeusmittareissa ym. sähkövikaa, esim. mittari näyttää 200km/h paikallaan ja matkamittari näyttää 99 999km vaikka mopolla olisi ajettu 1 345km. Kokemuksesta tiedän, että derbin sähkövioista lähes 99% on joko palanut sulake, huono johdon liitoskohta tai sitten vika on niissä mopojonne ledivilkkujen maalarinteippi johtoliitoksissa.
- jing.janki.lunki
Pohjois Koreaa veikkaisin, on nääs niin korree peli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1331401Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 37481
- 45476
- 52455