Kyllä on vartijoiden taso laskenut S-Marketissa.
Nuoriso parveilee joka puolella ja yleinen turvattomuus rehottaa. Se näkyy varmaan jo asiakasmäärien laskunakin?
Nyt kun kauppa uudistuu ja muuttuu Prismaksi olisi aika tehdä uudesta kaupasta turvallinen, niin sisältä kun ulkopuoleltakin. Nuoriso pois parveilemasta kuten juopporemmitkin.
Vartijan pitää lisäksi olla vartijan näköinen, kokoinen ja oloinen. Sellainen jonka pelkkä olemus herättää kunnioitusta. Nyt näin ei ole.
Oikeita vartijoita tulevaan Prismaan, kiitos!
12
461
Vastaukset
- Anonyymi
Erite-Mummo saa mesota miten haluaa. Ihme mummo
- Anonyymi
Mokasit.
Se en ollut minä kuule, hei!
- Anonyymi
Erite-Mummo määrää ja laatua pukkaa.
- Anonyymi
Jos vartijat tulevat orimattilan vartiointi liikkeen kautta niin eipä ole kehumista
- Anonyymi
Ville hoitais senkin tontin! Ville senattoriksi sanoo meidän perhe!
- Anonyymi
Hyvä ajatus jota kannatan.
- Anonyymi
Jos tää on se Ville Ar.... n niin ei varmaan hoitaisi. Täysin tyhjä arpa koko tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tää on se Ville Ar.... n niin ei varmaan hoitaisi. Täysin tyhjä arpa koko tyyppi
Tämä on jytky Ville. Siis entinen jytky.
- Anonyymi
Iso lauma skinejä oli S-Marketin edustalla. Kyllä mie pelekäsin.
- Anonyymi
Viestisi on erikoinen. No mutta kun koin että ainakin jotenkin tarkoitit sen omien viestieni vastineeksi, niin...
Muistutan että olen siis levoton ihan pysyvästi ja aika muuttumattomanakin eli en edes kidutettuna mitenkään hirveästi muutu :) Huomaan että siellä helkillä olevat luulevat liikoja ;) Mä ymmärrän, mä olen hyvä tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi on erikoinen. No mutta kun koin että ainakin jotenkin tarkoitit sen omien viestieni vastineeksi, niin...
Muistutan että olen siis levoton ihan pysyvästi ja aika muuttumattomanakin eli en edes kidutettuna mitenkään hirveästi muutu :) Huomaan että siellä helkillä olevat luulevat liikoja ;) Mä ymmärrän, mä olen hyvä tässä....Helkät eli herkät :DD
Ehkä ne kulkuset siellä sai minut jotenkin miettimään helisemistä.
No, mutta miehet on miehiä ja ihan biologiakin ohjaa niitä luulemaan omiaan. Aina ne yrittää päästä pukille. Tästä tunnettu ilmiö on se että nainen on humalassa tai jopa sammunut ja näinhän siinä aina käy että se raiskataan, kun miehille se on vain kutsusignaali ja osa näistä ei osaa olla sitä signaalia tottelematta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!882018- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481405- 1461348
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481292Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441234Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261084Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25983- 39975