Kyllä on vartijoiden taso laskenut S-Marketissa.
Nuoriso parveilee joka puolella ja yleinen turvattomuus rehottaa. Se näkyy varmaan jo asiakasmäärien laskunakin?
Nyt kun kauppa uudistuu ja muuttuu Prismaksi olisi aika tehdä uudesta kaupasta turvallinen, niin sisältä kun ulkopuoleltakin. Nuoriso pois parveilemasta kuten juopporemmitkin.
Vartijan pitää lisäksi olla vartijan näköinen, kokoinen ja oloinen. Sellainen jonka pelkkä olemus herättää kunnioitusta. Nyt näin ei ole.
Oikeita vartijoita tulevaan Prismaan, kiitos!
50
1084
Vastaukset
- Anonyymi
Erite-Mummo saa mesota miten haluaa. Ihme mummo
- Anonyymi
Mokasit.
Se en ollut minä kuule, hei!
- Anonyymi
Erite-Mummo määrää ja laatua pukkaa.
- Anonyymi
Jos vartijat tulevat orimattilan vartiointi liikkeen kautta niin eipä ole kehumista
- Anonyymi
Moi :)
Voi sanoa että oli vähän hankala keksiä että mihin kohtaan mä nyt tän laitan. Luin silti juuri uutisen jossa mm.:
"Käräjäoikeus katsoi, että *** loukkasi miehen yksityiselämää julkaisemalla tämän nimen, valokuvan ja tuomiota koskevia tietoja Kansalainen.fi-verkkosivustolla vuonna 2023.
Syyttäjä oli alun perin nostanut asiassa syytteen yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta, mutta peruutti syytteet kaksi päivää ennen pääkäsittelyä. Käräjäoikeus kuitenkin määräsi *** maksamaan korvauksia ja poistamaan artikkelin verkosta.
Julkisuudessa toimimattoman henkilön yksityisyyden suoja on julkisuudessa toimivien henkilöiden suojaa vahvempi. Rikoksesta tuomituillakin on lähtökohtaisesti sama oikeus yksityisyyteen kuin henkilöillä, joita ei ole rikoksista tuomittu, todetaan käräjäoikeuden perusteluissa."
"Käräjäoikeuden ratkaisussa korostettiin, että vaikka tiedot ovat olleet lain perusteella julkisia, se ei tarkoita, että ne olisivat vapaasti eri yhteyksissä julkaistavissa."
Tämä sai minut ajattelemaan kaikenlaista... hyvin paljon kaikenlaista. Ehkä oleellisin kysymys on toi VARTIJOIDEN levittämä tieto, eikö se sitten ole julkista? Hienous tässä kaikessa on etten ole edes tehnyt mitään rikosta, mutta kuten moni muukin hokee, niin rikollisilla on parempi oikeusturva kuin uhreilla.
Mutta hei... poistelkaa te teinejä pois julkisilta paikoita. Ne saattaa sitten löytyä myöhemmin jostain laavuilta ja muilta ulkoilupaikoilta, joita kuulemma hajotetaan ja sitten sinne pitää hommata vartijointi.
Ps. Taas oli joku rikos ja poliisi pyysi kansalaisten riistakamerakuvia. Tää on kiehtovaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi :)
Voi sanoa että oli vähän hankala keksiä että mihin kohtaan mä nyt tän laitan. Luin silti juuri uutisen jossa mm.:
"Käräjäoikeus katsoi, että *** loukkasi miehen yksityiselämää julkaisemalla tämän nimen, valokuvan ja tuomiota koskevia tietoja Kansalainen.fi-verkkosivustolla vuonna 2023.
Syyttäjä oli alun perin nostanut asiassa syytteen yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta, mutta peruutti syytteet kaksi päivää ennen pääkäsittelyä. Käräjäoikeus kuitenkin määräsi *** maksamaan korvauksia ja poistamaan artikkelin verkosta.
Julkisuudessa toimimattoman henkilön yksityisyyden suoja on julkisuudessa toimivien henkilöiden suojaa vahvempi. Rikoksesta tuomituillakin on lähtökohtaisesti sama oikeus yksityisyyteen kuin henkilöillä, joita ei ole rikoksista tuomittu, todetaan käräjäoikeuden perusteluissa."
"Käräjäoikeuden ratkaisussa korostettiin, että vaikka tiedot ovat olleet lain perusteella julkisia, se ei tarkoita, että ne olisivat vapaasti eri yhteyksissä julkaistavissa."
Tämä sai minut ajattelemaan kaikenlaista... hyvin paljon kaikenlaista. Ehkä oleellisin kysymys on toi VARTIJOIDEN levittämä tieto, eikö se sitten ole julkista? Hienous tässä kaikessa on etten ole edes tehnyt mitään rikosta, mutta kuten moni muukin hokee, niin rikollisilla on parempi oikeusturva kuin uhreilla.
Mutta hei... poistelkaa te teinejä pois julkisilta paikoita. Ne saattaa sitten löytyä myöhemmin jostain laavuilta ja muilta ulkoilupaikoilta, joita kuulemma hajotetaan ja sitten sinne pitää hommata vartijointi.
Ps. Taas oli joku rikos ja poliisi pyysi kansalaisten riistakamerakuvia. Tää on kiehtovaa!...Mä muuten en ole koskaan laittanut kuvaani nettiin ja olin tällainen jo siellä jossain vuonna 2005. Valmistuin paikallisesta lukiosta nimittäin vuonna 2005 ja muistan järkyttyneeni kerran huvikseni googlettaessani nimeäni että minun kuvani löytyi sieltä!! Erkko-lukio oli julkaisut kaikki luokkakuvansa ja alla oli nimilista oppilaista. En olisi sallitut tätä. Vihasin myös kun nimeni julkaistiin valmistuneissa.
Mä AINA vihasin tota enkä ole koskaan itsestäni kuvaa laittanut. Ikinä.
Mä olen jopa äääääääääääääärimmäisen eristäytynyt ihminen, joka ei ole puhunut kun perheenjäsentensä kanssa ja niistäkin lähinnä vain äitini. On siis ollut jo vuosiKYMMENIÄ erikoista seurata tätä toimintaa, kun minusta levitellään kaikenlaista, vaikka se on ilmiselvän laitonta.
Sitten... vasta tässä vuosina 2021 ja 2022 mä aloin tehdä noita valituksia eri paikkoihin. Ja niitä julkaistiin? Sitä mä olen paljon ihmetellyt että MITEN ne tuli esim. random teinien korviin, koska ne sitten kiusasia minua niistä. Outoa eikö?
No... kun te jo julkaisitte kaiken... niin SITTEN MINÄKIN. Ja te tän siis aiheutitte enkä tule koskaan ottamaan mitään vastuuta tästä. Minä eli TÄYSIN eristäytynyttä elämää. Mä olen siis paljon enemmän salattu kuin joku putkimies tuolla, huoltomiehestä nyt puhumattakaan! Minä en ole koskaan kenenkään kotiin tullut eikä mulla ole sinne mitään asiaa. Kenenkään ei tarvitse minua tietää. Kaupoilla ei edes ole oikeutta tietää.
Eli hienonpa sopan keititte itsellenne. Mä siis olin aivan maan alla, mä liikuinkin vain öisin, pimeässä. Miksi te minut väkisin kaivoitte esiin ja onko teillä nyt kiva olla. Mä vain sanon että KUN mä nyt tässä olen ilmi, niin h*lvettiäkö mä ENÄÄÄÄÄÄ mistään välitän? Luulitko sä idi**tti oikeasti että mä välitän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä muuten en ole koskaan laittanut kuvaani nettiin ja olin tällainen jo siellä jossain vuonna 2005. Valmistuin paikallisesta lukiosta nimittäin vuonna 2005 ja muistan järkyttyneeni kerran huvikseni googlettaessani nimeäni että minun kuvani löytyi sieltä!! Erkko-lukio oli julkaisut kaikki luokkakuvansa ja alla oli nimilista oppilaista. En olisi sallitut tätä. Vihasin myös kun nimeni julkaistiin valmistuneissa.
Mä olen jopa äääääääääääääärimmäisen eristäytynyt ihminen, joka ei ole puhunut kun perheenjäsentensä kanssa ja niistäkin lähinnä vain äitini. On siis ollut jo vuosiKYMMENIÄ erikoista seurata tätä toimintaa, kun minusta levitellään kaikenlaista, vaikka se on ilmiselvän laitonta.
Sitten... vasta tässä vuosina 2021 ja 2022 mä aloin tehdä noita valituksia eri paikkoihin. Ja niitä julkaistiin? Sitä mä olen paljon ihmetellyt että MITEN ne tuli esim. random teinien korviin, koska ne sitten kiusasia minua niistä. Outoa eikö?
No... kun te jo julkaisitte kaiken... niin SITTEN MINÄKIN. Ja te tän siis aiheutitte enkä tule koskaan ottamaan mitään vastuuta tästä. Minä eli TÄYSIN eristäytynyttä elämää. Mä olen siis paljon enemmän salattu kuin joku putkimies tuolla, huoltomiehestä nyt puhumattakaan! Minä en ole koskaan kenenkään kotiin tullut eikä mulla ole sinne mitään asiaa. Kenenkään ei tarvitse minua tietää. Kaupoilla ei edes ole oikeutta tietää.
Eli hienonpa sopan keititte itsellenne. Mä siis olin aivan maan alla, mä liikuinkin vain öisin, pimeässä. Miksi te minut väkisin kaivoitte esiin ja onko teillä nyt kiva olla. Mä vain sanon että KUN mä nyt tässä olen ilmi, niin h*lvettiäkö mä ENÄÄÄÄÄÄ mistään välitän? Luulitko sä idi**tti oikeasti että mä välitän?...Saa Vipe-h*orakin ihmetellä tekojaan. Mä en muuten tule KOSKAAN lopettamaan. Siinä on se pieni mahdollisuus että olisit asian selvittänyt laillisesti, koska meillä kuitenkin on oikeusjärjestelmä, mutta sä et sitten sitä halunnut. Taitaa olla jo vanhentunutkin? En ole niin katsonut. Mulle on riittänyt tietää että olen liian vanha saamaan oikeutta niistä pedofilia jutuista.
Isäni on muuten pedofiili. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Saa Vipe-h*orakin ihmetellä tekojaan. Mä en muuten tule KOSKAAN lopettamaan. Siinä on se pieni mahdollisuus että olisit asian selvittänyt laillisesti, koska meillä kuitenkin on oikeusjärjestelmä, mutta sä et sitten sitä halunnut. Taitaa olla jo vanhentunutkin? En ole niin katsonut. Mulle on riittänyt tietää että olen liian vanha saamaan oikeutta niistä pedofilia jutuista.
Isäni on muuten pedofiili...."Mulla on kuva kun sä kaivat sitä?" ok? Se on muuten laiton. Vedätkö k*teen sitä katsellen vai miksi sä tulet mulle siitä sönköttämään?
Mulle loputtomasti vihjaillaan ja uhkaillaan ja mä olen jo alunperinkin sanonut ettei ole mitään salattavaa. Syy miksi mun pedofilia taustaani ei ole julkaistu, on MUN VANHEMPIEN oikeusturva, ei minun. Ei minua pysty silläkään kiristää. Te k*sette vain omiin muroihinne jatkuvasti. Hiekkalinna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."Mulla on kuva kun sä kaivat sitä?" ok? Se on muuten laiton. Vedätkö k*teen sitä katsellen vai miksi sä tulet mulle siitä sönköttämään?
Mulle loputtomasti vihjaillaan ja uhkaillaan ja mä olen jo alunperinkin sanonut ettei ole mitään salattavaa. Syy miksi mun pedofilia taustaani ei ole julkaistu, on MUN VANHEMPIEN oikeusturva, ei minun. Ei minua pysty silläkään kiristää. Te k*sette vain omiin muroihinne jatkuvasti. Hiekkalinna...Eli kun te ette tajua ja nyt vuosikymmenen jo putkee ootte VIHJAILLEET, vaikkei täällä ole edes mitään salaisuutta ja uhkailette tyhjällä, niin selvennän:
Se on sama kuin olisin vessassa. Ok. Sä tulet sinne ja sä...? Sä uhkailet muo sillä että sä tiedät että olen vessassa. Kun sä siinä kuitenkin oudosti möllötän häiriten mun vessakäymistä, niin mä niinku ARVASIN että sä tiedät.
Sitä en ymmärrä MIKSI sä sillä minua uhkailet ja luulitko että muka lopettaisin käymästä vessassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Eli kun te ette tajua ja nyt vuosikymmenen jo putkee ootte VIHJAILLEET, vaikkei täällä ole edes mitään salaisuutta ja uhkailette tyhjällä, niin selvennän:
Se on sama kuin olisin vessassa. Ok. Sä tulet sinne ja sä...? Sä uhkailet muo sillä että sä tiedät että olen vessassa. Kun sä siinä kuitenkin oudosti möllötän häiriten mun vessakäymistä, niin mä niinku ARVASIN että sä tiedät.
Sitä en ymmärrä MIKSI sä sillä minua uhkailet ja luulitko että muka lopettaisin käymästä vessassa?...Tää on ollut outoa aina siitä lähtien kun palasin 2017. Tää vois olla niin että kaikki suunnitelmat oli jo tehty ja joska homma on järjestäytynyttä, niin data on LEVITETTY joka paikkaan. Jotta jostain saadaan muokattua FAKTA, se täytyy olla hyvin järeissä kohdissa. Se siis on jo ns. "kiveen hakattu". Oliko perustuskivi muuten? No, sitten kaikki menee täydellisesti ja sitten... vasta sitten (!!!) aletaan kiristää, muttei olekaan mitään millä kiristää. Mä siis huomasin sen, mutten ekoina vuosina siihen keskittynyt, mutta minua jatkuvasti ja maanisesti painostettiin rikkomaan lakia. Ehkä käännekohta on se (joko 2019 tai 2020) läppärikorjaus, jolloin se yritti painostaa minua muuttamaan sitä konetta laittomaksi. En tietenkään suostunut ja JOS... jos te olisitte koskaan minusta mitään tietäneet, niin te olisitten tietäneet etten sitä tee. Nää silti yritti. Läppärikorjaaja yritti saada minua tekemään tietokoneesta laitonta. En suostunut.
Mä niiiiin uskon että se syksyn 2019 Harakanp*rseen "Siperia opettaa" uhkaus oli juurikin sen lopputulosta etten koskaan rikkonut lakia. Se on jo syksy 2019, kun muutin tammikuussa 2016 ettekä te olleet saaneet minua rikkomaan lakia ;P Joo mä kaivelin... ja musta on jopa surkuhupaisaa että SIITÄ mulle sitten uhkaillaan. Mä tulen ilolla käsittelemään tän asian vaikka korkeimmassa hallinto-oikeudessa missä lie. Se että te viittaatte/vihjailette just jostain tuollaisesta, kertoo ettei teillä ole mitään, ei kerrassaan mitään, mitään, mitään, mitään. Ja SIKSI mä ymmärrän miksi se Harakanp*rse oli niin raivoissaan.
Ja... asiat voisi antaa olla, mutta te ette ole voineet. Mä olen jo monin kertaisestikin ihan kaiken selventänyt ja aina vaan te jatkatte eli te ette sitten näköjään voi enää perääntyä. Niinhän siitä Prismastakin sanottiin. Tuli just viime päivät käytyä taas läpi vanhoja Prisma-ketjuja ja onhan se nyt rajua keskustelua. Ei ne ole normaaleja kommentteja. Ne on hyvin kaukana normaalista. Niistä huokuu se ettei heillä ole mitään muuta mahdollisuutta, ne tekee KAIKEN sen eteen. "Ei voi perääntyä" tyyppisiä kommentteja, joissa ei ole mitään kosketuspintaa todelliseen elämään. Ihmettelee ihan että puhutaanko siellä edes Prismasta? Häh? Aika vakava tunnelma on siellä keskusteluissa ollut. Ja... siellä huokuu sitä samaa kuin tässä minun vainoamisessa. Auttaisi myös varmaan jos mulle edes sanottaisiin että missä muka oli se vika. ILMISELVÄSTI yhtään missään mitä minä olen tehnyt tai olen, se vika ei ole. Vaikka kaikki on jo vaihdettu, niin yhä vaino jatkuu ja ne tulee kotiini, vaikka olen täällä täysin eristäytynyt... kuten olin ennenkin ja vuosiKYMMENIÄ eläen täysin muusta maailmasta eristäytynyttä elämää. Ja te tulette silti mun kotiini minua vainoamaan??? wow.
Minä?
Miksi minä?
Ja kun se ilmiselvästi ei ole yhtään MITÄÄN mitä olisin tehnyt?
Minä?
Minut vain poistetaan. No, mitä mä olen? No, mä olen pedofilian uhri enkä oikeastaan yhtään mitään muuta. Ei se ollut se ainoa trauma, mutta traumatisoiduin siis jo lapsena niin pahasti että se oli sitten siinä :/ Ei mulla muuta ole ollut.
Mä en ole mitään muuta kuin traumatisoitunut. Mä olen tässä kaikenlaista käynyt läpi ja testaillut niin vimmatusti tää viimeisimmät vuodet eikä mikään ole selkeyttänyt tätä tilannetta. Mitään ei selkeästikään ole tehtävissä. Ja se on jännää se.
Kun mä keksin muuttaa takaisin kotikaupunkiini, mä nauroin koska tiesin että jollain tulee menemään kahvit väärään kurkkuun. Ja jollain meni.
Mä tiedän.
Ja kun mä vain putosin niihin ongelmiin, niin se oli jo suunniteltu ENNEN kuin muutin. Ihan niin kuin minäkin suunnitteli KUN keksin muuttaa. Niillä oli suunnitelma ja kaikki oli jo rakennettu. Kaikki oli valmiina ja siihen ne mun mielestä hajosi. Niillä oli todellakin kaikki... jo... valmiina. Mähän en siellä vielä edes ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tää on ollut outoa aina siitä lähtien kun palasin 2017. Tää vois olla niin että kaikki suunnitelmat oli jo tehty ja joska homma on järjestäytynyttä, niin data on LEVITETTY joka paikkaan. Jotta jostain saadaan muokattua FAKTA, se täytyy olla hyvin järeissä kohdissa. Se siis on jo ns. "kiveen hakattu". Oliko perustuskivi muuten? No, sitten kaikki menee täydellisesti ja sitten... vasta sitten (!!!) aletaan kiristää, muttei olekaan mitään millä kiristää. Mä siis huomasin sen, mutten ekoina vuosina siihen keskittynyt, mutta minua jatkuvasti ja maanisesti painostettiin rikkomaan lakia. Ehkä käännekohta on se (joko 2019 tai 2020) läppärikorjaus, jolloin se yritti painostaa minua muuttamaan sitä konetta laittomaksi. En tietenkään suostunut ja JOS... jos te olisitte koskaan minusta mitään tietäneet, niin te olisitten tietäneet etten sitä tee. Nää silti yritti. Läppärikorjaaja yritti saada minua tekemään tietokoneesta laitonta. En suostunut.
Mä niiiiin uskon että se syksyn 2019 Harakanp*rseen "Siperia opettaa" uhkaus oli juurikin sen lopputulosta etten koskaan rikkonut lakia. Se on jo syksy 2019, kun muutin tammikuussa 2016 ettekä te olleet saaneet minua rikkomaan lakia ;P Joo mä kaivelin... ja musta on jopa surkuhupaisaa että SIITÄ mulle sitten uhkaillaan. Mä tulen ilolla käsittelemään tän asian vaikka korkeimmassa hallinto-oikeudessa missä lie. Se että te viittaatte/vihjailette just jostain tuollaisesta, kertoo ettei teillä ole mitään, ei kerrassaan mitään, mitään, mitään, mitään. Ja SIKSI mä ymmärrän miksi se Harakanp*rse oli niin raivoissaan.
Ja... asiat voisi antaa olla, mutta te ette ole voineet. Mä olen jo monin kertaisestikin ihan kaiken selventänyt ja aina vaan te jatkatte eli te ette sitten näköjään voi enää perääntyä. Niinhän siitä Prismastakin sanottiin. Tuli just viime päivät käytyä taas läpi vanhoja Prisma-ketjuja ja onhan se nyt rajua keskustelua. Ei ne ole normaaleja kommentteja. Ne on hyvin kaukana normaalista. Niistä huokuu se ettei heillä ole mitään muuta mahdollisuutta, ne tekee KAIKEN sen eteen. "Ei voi perääntyä" tyyppisiä kommentteja, joissa ei ole mitään kosketuspintaa todelliseen elämään. Ihmettelee ihan että puhutaanko siellä edes Prismasta? Häh? Aika vakava tunnelma on siellä keskusteluissa ollut. Ja... siellä huokuu sitä samaa kuin tässä minun vainoamisessa. Auttaisi myös varmaan jos mulle edes sanottaisiin että missä muka oli se vika. ILMISELVÄSTI yhtään missään mitä minä olen tehnyt tai olen, se vika ei ole. Vaikka kaikki on jo vaihdettu, niin yhä vaino jatkuu ja ne tulee kotiini, vaikka olen täällä täysin eristäytynyt... kuten olin ennenkin ja vuosiKYMMENIÄ eläen täysin muusta maailmasta eristäytynyttä elämää. Ja te tulette silti mun kotiini minua vainoamaan??? wow.
Minä?
Miksi minä?
Ja kun se ilmiselvästi ei ole yhtään MITÄÄN mitä olisin tehnyt?
Minä?
Minut vain poistetaan. No, mitä mä olen? No, mä olen pedofilian uhri enkä oikeastaan yhtään mitään muuta. Ei se ollut se ainoa trauma, mutta traumatisoiduin siis jo lapsena niin pahasti että se oli sitten siinä :/ Ei mulla muuta ole ollut.
Mä en ole mitään muuta kuin traumatisoitunut. Mä olen tässä kaikenlaista käynyt läpi ja testaillut niin vimmatusti tää viimeisimmät vuodet eikä mikään ole selkeyttänyt tätä tilannetta. Mitään ei selkeästikään ole tehtävissä. Ja se on jännää se.
Kun mä keksin muuttaa takaisin kotikaupunkiini, mä nauroin koska tiesin että jollain tulee menemään kahvit väärään kurkkuun. Ja jollain meni.
Mä tiedän.
Ja kun mä vain putosin niihin ongelmiin, niin se oli jo suunniteltu ENNEN kuin muutin. Ihan niin kuin minäkin suunnitteli KUN keksin muuttaa. Niillä oli suunnitelma ja kaikki oli jo rakennettu. Kaikki oli valmiina ja siihen ne mun mielestä hajosi. Niillä oli todellakin kaikki... jo... valmiina. Mähän en siellä vielä edes ollut."palasin 2017. "
...Palasin tammikuussa 2016. En 2017. Syyskuussa 2015 mä sen keksin että muutan takaisin. Se tipahti kuin salama kirkkaalta taivaalta ja tätä olen paljon ihmetellyt että MIKSI. Mä en ollut kertaakaan sitä ennen sitä ajatellut: Juuri siksi sitä nauroin idean keksittyäni, että se oli vain niin sairaan älytön idea että juuri siksi sitä piti kokeilla :DDD
Mä aina siihen asti yritin vain mahdollisimman kauas, pois pois pois. Kai se oli se epätoivo siinä Liipolassa, kun tajusin esim. just kaupan vainon takia julkistenpaikankammoni (hirveän pitkä sana muuten!) paheni ja elämässäni tuntui tulleen seinä vastaan. Niin koki myös mun hoitohenkilökunta ja ilmeisesti jotenkin sitten näissä tunnelmissa mä sen keksin eli "Jos en voi mennä eteenpäin, niin lähden sitten taakse päin!" Täysin järjetön idea, mutta mä sitten sen toteutin :DD Ja tässä mä nyt sitten olen <3 Takaisin.
Kun asiat on kuitenkin olleet rehellisesti sanoen villimpää kuin oletin (en ikinä uskonut että poliisi järkkäilisi mulle raiskauksia vai mikä h*lvetti se oli??!), niin sitä on pitkin matkaa epäillyt itseään ja ideaani. En nimittäin ole koskaan muistanut tai ymmärtänyt sitä että MIKSI... se idea tuli. Ehkä joku ehdotti mulle sitä? Ehkä just edellisellä terapiakerralla se on sanonut jotain jotenkin sivulauseessa ja se on sitten jäänyt pyörimään mielessäni. En aidosti tiedä. Varmaa on että se idea tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta enkä ollut koskaan sitä ennen miettinytkään asiaa ja sitten kun sen isea tuli, niin lähdin sitä heti toteuttamaan. Mä siis muutin käytöstäni radikaalisti. Sellainen on aina huolestuttavaa ihmisen kehityksessä.
Mun idea silti toimii, mutta voitanko mä mitään, se on sitten eri asia. Piru on silti yhä tappamatta. Yhä. Ja sehän siinä mun ideassa olikin. Mä en tule IKINÄ paranemaan, koska en pääse eroon perheestäni. Sen lonkerot tulee ihan kaikkialle mun perässä. Ja mä tulin tänne sitten vielä syvemmälle sinne, kun sen lonkerot jo minut jokatapauksessa tavoitti ihan minne tahansa menin. (Ps. h*ora "No ehkä me sitten lähdetään kaikki")
Ja yhä sen lonkerot kurottelee. Yhä. Enhän mä ole niihin päässyt käsiksi. En sen enempää kuin ennenkään. Olinhan mä jo "kaikille" kertonut että isäni on pedofilli ja se on seksuaalisesti hyväksikäyttänyt minua. Mulla on lukuisa määrä kavereita, joille sen olen kertonut, mä kerroin sen random opettajalle ja tietenkin hoitohenkilökunnalle. Olen mä sen sinne tänne kertonut jos siis silloin aikoinaan. En siis ole niin yllättynyt, kun ei ulostuloni ole nytkään kauheasti mitään aiheuttaneet. Mutta mä tässä selvittelen että MINNE mun viestejä menee ja kuka niitä käsittelee. Mä selvittelen että minne ne häviää ja kuka niitä hävittää.
Mä en tajua miksi te uhkailette minua. Ei mulla ole mitään menetettävää. Enkä edes voi haastaa oikeuteen, kun ne on jo vanhentuneet. Miksi te uhittelette mulle? Sitä mä ihmettelen. Ei täällä ole mitään salaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"palasin 2017. "
...Palasin tammikuussa 2016. En 2017. Syyskuussa 2015 mä sen keksin että muutan takaisin. Se tipahti kuin salama kirkkaalta taivaalta ja tätä olen paljon ihmetellyt että MIKSI. Mä en ollut kertaakaan sitä ennen sitä ajatellut: Juuri siksi sitä nauroin idean keksittyäni, että se oli vain niin sairaan älytön idea että juuri siksi sitä piti kokeilla :DDD
Mä aina siihen asti yritin vain mahdollisimman kauas, pois pois pois. Kai se oli se epätoivo siinä Liipolassa, kun tajusin esim. just kaupan vainon takia julkistenpaikankammoni (hirveän pitkä sana muuten!) paheni ja elämässäni tuntui tulleen seinä vastaan. Niin koki myös mun hoitohenkilökunta ja ilmeisesti jotenkin sitten näissä tunnelmissa mä sen keksin eli "Jos en voi mennä eteenpäin, niin lähden sitten taakse päin!" Täysin järjetön idea, mutta mä sitten sen toteutin :DD Ja tässä mä nyt sitten olen <3 Takaisin.
Kun asiat on kuitenkin olleet rehellisesti sanoen villimpää kuin oletin (en ikinä uskonut että poliisi järkkäilisi mulle raiskauksia vai mikä h*lvetti se oli??!), niin sitä on pitkin matkaa epäillyt itseään ja ideaani. En nimittäin ole koskaan muistanut tai ymmärtänyt sitä että MIKSI... se idea tuli. Ehkä joku ehdotti mulle sitä? Ehkä just edellisellä terapiakerralla se on sanonut jotain jotenkin sivulauseessa ja se on sitten jäänyt pyörimään mielessäni. En aidosti tiedä. Varmaa on että se idea tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta enkä ollut koskaan sitä ennen miettinytkään asiaa ja sitten kun sen isea tuli, niin lähdin sitä heti toteuttamaan. Mä siis muutin käytöstäni radikaalisti. Sellainen on aina huolestuttavaa ihmisen kehityksessä.
Mun idea silti toimii, mutta voitanko mä mitään, se on sitten eri asia. Piru on silti yhä tappamatta. Yhä. Ja sehän siinä mun ideassa olikin. Mä en tule IKINÄ paranemaan, koska en pääse eroon perheestäni. Sen lonkerot tulee ihan kaikkialle mun perässä. Ja mä tulin tänne sitten vielä syvemmälle sinne, kun sen lonkerot jo minut jokatapauksessa tavoitti ihan minne tahansa menin. (Ps. h*ora "No ehkä me sitten lähdetään kaikki")
Ja yhä sen lonkerot kurottelee. Yhä. Enhän mä ole niihin päässyt käsiksi. En sen enempää kuin ennenkään. Olinhan mä jo "kaikille" kertonut että isäni on pedofilli ja se on seksuaalisesti hyväksikäyttänyt minua. Mulla on lukuisa määrä kavereita, joille sen olen kertonut, mä kerroin sen random opettajalle ja tietenkin hoitohenkilökunnalle. Olen mä sen sinne tänne kertonut jos siis silloin aikoinaan. En siis ole niin yllättynyt, kun ei ulostuloni ole nytkään kauheasti mitään aiheuttaneet. Mutta mä tässä selvittelen että MINNE mun viestejä menee ja kuka niitä käsittelee. Mä selvittelen että minne ne häviää ja kuka niitä hävittää.
Mä en tajua miksi te uhkailette minua. Ei mulla ole mitään menetettävää. Enkä edes voi haastaa oikeuteen, kun ne on jo vanhentuneet. Miksi te uhittelette mulle? Sitä mä ihmettelen. Ei täällä ole mitään salaisuutta....Mä viel tajuan tuollaisia että kun mä laitan asiakaspalautteisiin selvityksiä näistä Orimattilan tapahtumista ja kerron olevani pedofilian uhri, niin sen jälkeen se paketti ei tulekaan tai sitä on vandqalisoitu. Joo. Onhan tuossa yhteys.
En silti lainkaan tajua sitä että miksi mun lattiatermostaatti hajotettiin. Sitä mä en tajua ollenkaan. Se oli viime maaliskuussa ilman mitään järkevää syytä. Olihan siinä Prisma tullut, mutta miten sekään nyt mihinkään vaikuttaa? Sama kauppa kuin ennenkin, samat h*orat siellä, just ne samat, jotka jo HÄÄTI minut sieltä pois.
Ja sit ku se O&T vielä yritti ja yritti jotain vihjata. Miksei v*mmainen SANO!!! Miksi te vain änkytätte. Ei siinä silmiin tuijottelu kuule auta, idi**tti. PUHU!!! Käytä sanoja, puhu ja sano mikä sun ongelma on.
Teille kaikille ei myöskään voi olla ongelma että mä paljastan pedofiilja ja siellä on ollut sellaista sakkia, joka ei s.e.l.k.e.ä.s.t.i.k.ä.ä.n. tiedä kuka mä olen. Ihan harhaisia ajatuksia heillä ja huomaa että heillä annetaan moisia olla. Tarkoitan sitä että minä kyllä laitan asiani ihan oikein sinne kauppaan, mutta sitten sen pohjalta tulee vainoa, joka liittyy selkeästi siihen MUTTEI ole sen viestini mukainen. Eli jää mielikuva että siellä on kerrotty vain osia siitä mun viestistä tai ei viestiä ollenkaan ja vain väitetty asioita. Asiat on selkeästi kerrottu väärin. Ja se nyt järkevintä olisikin, kun on mahdotonta uskoa että te kaikki haluaisitte vainota pedofilian uhria. - Anonyymi00031
Anonyymi kirjoitti:
...Mä muuten en ole koskaan laittanut kuvaani nettiin ja olin tällainen jo siellä jossain vuonna 2005. Valmistuin paikallisesta lukiosta nimittäin vuonna 2005 ja muistan järkyttyneeni kerran huvikseni googlettaessani nimeäni että minun kuvani löytyi sieltä!! Erkko-lukio oli julkaisut kaikki luokkakuvansa ja alla oli nimilista oppilaista. En olisi sallitut tätä. Vihasin myös kun nimeni julkaistiin valmistuneissa.
Eli hienonpa sopan keititte itsellenne. Mä siis olin aivan maan alla, mä liikuinkin vain öisin, pimeässä. Miksi te minut väkisin kaivoitte esiin ja onko teillä nyt kiva olla. Mä vain sanon että KUN mä nyt tässä olen ilmi, niin h*lvettiäkö mä ENÄÄÄÄÄÄ mistään välitän? Luulitko sä idi**tti oikeasti että mä välitän?"Mä olen jopa äääääääääääääärimmäisen eristäytynyt ihminen"
...Mietitään tilanne että te riisutte naisen ja heitätte sen kadulle. Kukaan ei päästä naista enää takaisin sisälle tai anna sille vaatteita.
Mitä te teette? Te teette rikosilmoituksen hänestä kulkemassa alasti julkisella paikalla, "paheksuttavaa käytöstä" ja otatte kuvia tästä "hullusta" ja levitätte joka puolelle nettiin.
No... teitä ehkä yllättää ettei tämä nainen tule ikinä saamaan mitään tuomiota tästä ja KAIKKI teidän julkaisut on laittomia. Mitään ei koskaan saanut julkaista eikä tämä alasti kuljeskelu ole mitään mitä naisella "olisi ollut tapana" tehdä. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
"Mä olen jopa äääääääääääääärimmäisen eristäytynyt ihminen"
...Mietitään tilanne että te riisutte naisen ja heitätte sen kadulle. Kukaan ei päästä naista enää takaisin sisälle tai anna sille vaatteita.
Mitä te teette? Te teette rikosilmoituksen hänestä kulkemassa alasti julkisella paikalla, "paheksuttavaa käytöstä" ja otatte kuvia tästä "hullusta" ja levitätte joka puolelle nettiin.
No... teitä ehkä yllättää ettei tämä nainen tule ikinä saamaan mitään tuomiota tästä ja KAIKKI teidän julkaisut on laittomia. Mitään ei koskaan saanut julkaista eikä tämä alasti kuljeskelu ole mitään mitä naisella "olisi ollut tapana" tehdä....Toisin sanoen minun nimeä, osoitetta eikä sijaintia saanut IKINÄ kertoa. Te ette myöskään tee niillä yhtään mitään ja on outoa että te JAATTE sitä, kun ei laillisesti teillä sitä edes voisi olla alunperinkään, kun en itse sitä kertonut eikä kaupat ja muut esim. huoltomiehet saa noita levittää myöskään.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
...Toisin sanoen minun nimeä, osoitetta eikä sijaintia saanut IKINÄ kertoa. Te ette myöskään tee niillä yhtään mitään ja on outoa että te JAATTE sitä, kun ei laillisesti teillä sitä edes voisi olla alunperinkään, kun en itse sitä kertonut eikä kaupat ja muut esim. huoltomiehet saa noita levittää myöskään.
...Ja se huoltomies todellakin TARKOITUKSELLA kävi aina silloin kun juuri poistuin tunniksi. Ne oli ne AINOAT tunnit kun poistuin päiväsaikaan kodistani. Miten h* se onnistuu edes kerran kuussa ja siis aina juuri mun sossun tapaamisen aikaan käydä?
Ei, ei se ollut vahinko. En päästä ketään kotiini vahtimatta ja te TEITTE noi tilanteet.
Kuten vartija, joka selkeästi itsekin tietää että ahdistelu on RIKOS, niin se jää siihen ovensuuhun, vaikkei siinä koskaan edes olla, JOTTA jouduisin ahtautua siitä hänen ohitseen. Isäni teki tuota aina ahdistellakseen minua, joten ei toi mennyt läpi. Sä tiedät rikkovasi lakia, muttet tajunnut että niin tiesin minäkin!!! Jos suo ei kerran haittaisi se että sä rikot lakia, niin et sä olisi sitä NOIN tehnyt.
Yhtään sattumaa ei todellakaan ole tapahtunut. Elän äärimmäisen tiukasti, joten noin on kaikki olleet teiltä järjestettyjä, joten ei, ei ne olleet laillisia. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
...Ja se huoltomies todellakin TARKOITUKSELLA kävi aina silloin kun juuri poistuin tunniksi. Ne oli ne AINOAT tunnit kun poistuin päiväsaikaan kodistani. Miten h* se onnistuu edes kerran kuussa ja siis aina juuri mun sossun tapaamisen aikaan käydä?
Ei, ei se ollut vahinko. En päästä ketään kotiini vahtimatta ja te TEITTE noi tilanteet.
Kuten vartija, joka selkeästi itsekin tietää että ahdistelu on RIKOS, niin se jää siihen ovensuuhun, vaikkei siinä koskaan edes olla, JOTTA jouduisin ahtautua siitä hänen ohitseen. Isäni teki tuota aina ahdistellakseen minua, joten ei toi mennyt läpi. Sä tiedät rikkovasi lakia, muttet tajunnut että niin tiesin minäkin!!! Jos suo ei kerran haittaisi se että sä rikot lakia, niin et sä olisi sitä NOIN tehnyt.
Yhtään sattumaa ei todellakaan ole tapahtunut. Elän äärimmäisen tiukasti, joten noin on kaikki olleet teiltä järjestettyjä, joten ei, ei ne olleet laillisia....Aika pitkälle te ootte vieneet tuota p*skaa. Jo alunperinkin kaikki mitä teitte oli laitonta ja sitten te PERUSTELETTE kaiken myöhemmän näillä teidän omilla laittomuuksillanne.
Minä en tehnyt mitään väärää. Te olette aina minua vainonneet ilman että olen väärin tehnyt. Se ei oikeuta teiltä mitään, vaan nimenomaan tarkoittaa sitä että te vainoatte minua. Miten h* te voitte 20 vuotta simputtaa yhtä ja samaa tyyppiä ilman että siellä koskaan edes oli mitään? Mikä v* epäily? MISTÄ? Ja miten te kehtaatte jatkaa tuota 20 vuotta ilman että olen mitään näpistänyt tai ollut häiriöksi?
Ja kuten huoltomiehet, jotka on tulleet kotiini puhumaan minulle isästäni... niin... kai te nyt ymmärrätte että ISÄNI ei täällä asu eikä hänellä ole MITÄÄN laillista oikeutta tänne eikä edes tietää sitä missä asun. Ei teillä ole oikeutta hänelle kertoa MITÄÄN.
Isäni? ISÄNI?
Tajuatteko ettei MITÄÄN tästä olisi koskaan tapahtunut ellette te olisi RIKKONEET LAKIA. Ei ole minun velvollisuuteni todistaa teitä vääräksi ja miten h* MINÄ... olisin mitenkään voinut olla syyllinen tai mitenkään estää sitä että huoltomies tulee kotiini ja alkaa jauhaa jotain p*skaa isästäni. Isäni juttujen perusteella te sitten tulette eri tavoin tekemään minulle väkivaltaa? No... ehkä teillä on syynne. ja VÄKIVALTAA se on eikä teidän tai isäni mielipiteellä siitä ole mitään merkitystä. Mitään tästä ei olisi tapahtunut, jos olisitten noudattaneet lakia. Minä en tästä mitään ole aiheuttanut ja jos todella MINUN tekemiseni olisi asiat tehneet, niin ne eivät koskaan olisi menneet näin, koska omat tekemiseni tai sanomiseni eivät koskaan olisi mitään tällaista aiheuttaneet.
Et teillä on SELKEÄSTI ollut tosi jännää rupatella ISÄNI kanssa, mutta sen verran pitää (laki vaatii) olla sen verran järkeä ettei ala toisen oikeuksiin kajoamaan vain random kolmannen ihmisen juttujen perusteella. Ei se lakikaan kato välitä siitä että KENELTÄ sä ne juorusi kuulit. Ei sillä ole merkitystä, koska lakia ei siltikään saa rikkoa. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
...Aika pitkälle te ootte vieneet tuota p*skaa. Jo alunperinkin kaikki mitä teitte oli laitonta ja sitten te PERUSTELETTE kaiken myöhemmän näillä teidän omilla laittomuuksillanne.
Minä en tehnyt mitään väärää. Te olette aina minua vainonneet ilman että olen väärin tehnyt. Se ei oikeuta teiltä mitään, vaan nimenomaan tarkoittaa sitä että te vainoatte minua. Miten h* te voitte 20 vuotta simputtaa yhtä ja samaa tyyppiä ilman että siellä koskaan edes oli mitään? Mikä v* epäily? MISTÄ? Ja miten te kehtaatte jatkaa tuota 20 vuotta ilman että olen mitään näpistänyt tai ollut häiriöksi?
Ja kuten huoltomiehet, jotka on tulleet kotiini puhumaan minulle isästäni... niin... kai te nyt ymmärrätte että ISÄNI ei täällä asu eikä hänellä ole MITÄÄN laillista oikeutta tänne eikä edes tietää sitä missä asun. Ei teillä ole oikeutta hänelle kertoa MITÄÄN.
Isäni? ISÄNI?
Tajuatteko ettei MITÄÄN tästä olisi koskaan tapahtunut ellette te olisi RIKKONEET LAKIA. Ei ole minun velvollisuuteni todistaa teitä vääräksi ja miten h* MINÄ... olisin mitenkään voinut olla syyllinen tai mitenkään estää sitä että huoltomies tulee kotiini ja alkaa jauhaa jotain p*skaa isästäni. Isäni juttujen perusteella te sitten tulette eri tavoin tekemään minulle väkivaltaa? No... ehkä teillä on syynne. ja VÄKIVALTAA se on eikä teidän tai isäni mielipiteellä siitä ole mitään merkitystä. Mitään tästä ei olisi tapahtunut, jos olisitten noudattaneet lakia. Minä en tästä mitään ole aiheuttanut ja jos todella MINUN tekemiseni olisi asiat tehneet, niin ne eivät koskaan olisi menneet näin, koska omat tekemiseni tai sanomiseni eivät koskaan olisi mitään tällaista aiheuttaneet.
Et teillä on SELKEÄSTI ollut tosi jännää rupatella ISÄNI kanssa, mutta sen verran pitää (laki vaatii) olla sen verran järkeä ettei ala toisen oikeuksiin kajoamaan vain random kolmannen ihmisen juttujen perusteella. Ei se lakikaan kato välitä siitä että KENELTÄ sä ne juorusi kuulit. Ei sillä ole merkitystä, koska lakia ei siltikään saa rikkoa....Ja minä en edes halunnut 2005 nimeäni valmistuneiden joukkoon paikallislehdessä, muttei kukaan minulta siitä kysynyt. Nehän noi vain kaikki julkaisee.
Se että te julkaisette asioita, ei tarkoita että teillä oikeasti olisi mikään oikeus minusta mitään julkaista. Itse olette kaiken tuon keksineet. Minä en ikinä olisi antanut lupaa ja teidän olisi PITÄNYT kysyä lupa. No, kun tarkoituksenne onkin ollut vain levittää valheita, niin harvemmimpa sellaiseen lupaa kysytäänkään.
Ja se h*mo mietti kaksi kertaa että kenen juorujen takia käy jonkun pahoinpitelemässä. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
...Ja minä en edes halunnut 2005 nimeäni valmistuneiden joukkoon paikallislehdessä, muttei kukaan minulta siitä kysynyt. Nehän noi vain kaikki julkaisee.
Se että te julkaisette asioita, ei tarkoita että teillä oikeasti olisi mikään oikeus minusta mitään julkaista. Itse olette kaiken tuon keksineet. Minä en ikinä olisi antanut lupaa ja teidän olisi PITÄNYT kysyä lupa. No, kun tarkoituksenne onkin ollut vain levittää valheita, niin harvemmimpa sellaiseen lupaa kysytäänkään.
Ja se h*mo mietti kaksi kertaa että kenen juorujen takia käy jonkun pahoinpitelemässä....Ja yleinen TURVALLISUUS olisi 100% varma ollut parempi ilman teidän laittomuuksia. Ihan jokainen rikollinenkin varmasti olisi paljon iloisempi, jos minua ei olisi sotkettu aivan joka asiaa.
Joka paikassa te olette rikkoneet lakia. Kymmeniä ja kai jo satoja ihmisiä. Aikamoinen määrä EPÄTURVALLISTA ja ihan tyhjän takia ilman mitään järkeä tai mahdollisuutta teillä onnistua missiossanne. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
...Ja yleinen TURVALLISUUS olisi 100% varma ollut parempi ilman teidän laittomuuksia. Ihan jokainen rikollinenkin varmasti olisi paljon iloisempi, jos minua ei olisi sotkettu aivan joka asiaa.
Joka paikassa te olette rikkoneet lakia. Kymmeniä ja kai jo satoja ihmisiä. Aikamoinen määrä EPÄTURVALLISTA ja ihan tyhjän takia ilman mitään järkeä tai mahdollisuutta teillä onnistua missiossanne."Kymmeniä ja kai jo satoja ihmisiä."
...Ja ne aivan KAIKKI tapaukset tullaan selvittämään, koska en todellakaan jätä historiaani yhtään virheitä. Ja koska TE ITSE tämän teitte julkisesti eli maalititte ja levititte valheita minusta, niin kaikki valheittenne korjaaminen on myös julkista. Kaikki teidän valheet osoitetaan julkisesti ja näytetään että KUKA valehteli.
Minä olen yhä täysin yksityishenkilö eikä se oikeuta teidän mihinkään että minulta POISTETTIIN YKSITYISYYS, koska en sitä itse tehnyt enkä itse koskaan halunnut. Kaikki ongelmatkin - ihan kaikki - selvittelin asiakaspalautteissa ja muutoin piilossa, mutta te jatkuvasti levititte kaikkea. Miksi?
Ja kun Vipe todellakin VALEHTELEE ihan p*skaa siellä minusta, niin ei ihan ole nyt sitten sellainen tilanne missä Virpi-v*tun-h*ora-Nättiaholla voisi olla oikeutta harmitella sitä, jos hänestä kerrotaan TOTUUKSIA. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
"Kymmeniä ja kai jo satoja ihmisiä."
...Ja ne aivan KAIKKI tapaukset tullaan selvittämään, koska en todellakaan jätä historiaani yhtään virheitä. Ja koska TE ITSE tämän teitte julkisesti eli maalititte ja levititte valheita minusta, niin kaikki valheittenne korjaaminen on myös julkista. Kaikki teidän valheet osoitetaan julkisesti ja näytetään että KUKA valehteli.
Minä olen yhä täysin yksityishenkilö eikä se oikeuta teidän mihinkään että minulta POISTETTIIN YKSITYISYYS, koska en sitä itse tehnyt enkä itse koskaan halunnut. Kaikki ongelmatkin - ihan kaikki - selvittelin asiakaspalautteissa ja muutoin piilossa, mutta te jatkuvasti levititte kaikkea. Miksi?
Ja kun Vipe todellakin VALEHTELEE ihan p*skaa siellä minusta, niin ei ihan ole nyt sitten sellainen tilanne missä Virpi-v*tun-h*ora-Nättiaholla voisi olla oikeutta harmitella sitä, jos hänestä kerrotaan TOTUUKSIA....Ihan umpih*mol*tka se kyllä ja luulee että MINUSTA voisi jotain tuollaista valehdella! Ei sille kyllä näkynyt mun historiat siellä. Huh huh!! Ei ole ikinä ollut tapana valehdella. IKINÄ. Ja l*tka sinne valehtelee että olisin myös käyttäytynyt huonosti? MINÄ???
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
...Ihan umpih*mol*tka se kyllä ja luulee että MINUSTA voisi jotain tuollaista valehdella! Ei sille kyllä näkynyt mun historiat siellä. Huh huh!! Ei ole ikinä ollut tapana valehdella. IKINÄ. Ja l*tka sinne valehtelee että olisin myös käyttäytynyt huonosti? MINÄ???
...Nyt h*ora valehteli ihan väärästä ihmisestä!!
Ja ootko kuullut mun kiroavan ja räyhäävän jollekin? Ootko? No, kelle huusin ja mikä mahtoi olla aiheena, kuuntelitko sitä?
Tuliko sulle sellainen olo että mä muka olisin aina hiljaa? Ja v*tut! En muuten ole, kun toinen tekee p*skaa mulle. Kyllä mä olen siitä aina sanonut. Ja kun ei ole asia edennyt, niin se varmaan johtuu teistä ja korruptiosta eikä mitenkään minusta. Kyllä mä niistä lukion opettajistakin valitin rehtorille, muttei teillä ole todellakaan ollut tapana puuttua näihin EPÄKOHTIIN...
Ja kun homma on ollut tällaista niin kauan kuin muistan, niin on aina ollut ihan v* vitsi että teillä olisi muka laillinen syy vihata minua jostain. LOOOOOL - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
...Nyt h*ora valehteli ihan väärästä ihmisestä!!
Ja ootko kuullut mun kiroavan ja räyhäävän jollekin? Ootko? No, kelle huusin ja mikä mahtoi olla aiheena, kuuntelitko sitä?
Tuliko sulle sellainen olo että mä muka olisin aina hiljaa? Ja v*tut! En muuten ole, kun toinen tekee p*skaa mulle. Kyllä mä olen siitä aina sanonut. Ja kun ei ole asia edennyt, niin se varmaan johtuu teistä ja korruptiosta eikä mitenkään minusta. Kyllä mä niistä lukion opettajistakin valitin rehtorille, muttei teillä ole todellakaan ollut tapana puuttua näihin EPÄKOHTIIN...
Ja kun homma on ollut tällaista niin kauan kuin muistan, niin on aina ollut ihan v* vitsi että teillä olisi muka laillinen syy vihata minua jostain. LOOOOOL...Ja Vipe voi TODELLAKIn huomata sen että kun POLIISI tai muu viranomainen rikkoo lakia ja lavastaa minua rikokseen, niin mä EN... tule ikinä luovuttamaan. Et kirjoita l*tka sä se sinne teidän laittomaan rekisteriin niin ei tule lisää näitä noloja virheitä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
...Ja Vipe voi TODELLAKIn huomata sen että kun POLIISI tai muu viranomainen rikkoo lakia ja lavastaa minua rikokseen, niin mä EN... tule ikinä luovuttamaan. Et kirjoita l*tka sä se sinne teidän laittomaan rekisteriin niin ei tule lisää näitä noloja virheitä.
...Isäni oli nuorena sotilaspoliisi ja selkeästikään se ei sitten SITÄ teille kertonut ettei mun kanssa kannata pelleillä. Sitä mä tässä just olen ihmetelly, kun kyllä mun perhe nyt on minun luonteeni tiennyt ja tällainen olen ollut jo lapsesta asti. Mun jo varhain jätettiin asioiden ulkopuolelle, kun mä aina "puhuin liikaa". Mulle ei sitten ikinä kerrota MITÄÄN.
Näin mä olen aivan koko elämäni elänyt eli aina jännä ettei nää teidän "tietolähteet" viitsineet teille kertoa että miten kaikki on aina kaikki nämä vuosikymmenet hoidettu. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
...Isäni oli nuorena sotilaspoliisi ja selkeästikään se ei sitten SITÄ teille kertonut ettei mun kanssa kannata pelleillä. Sitä mä tässä just olen ihmetelly, kun kyllä mun perhe nyt on minun luonteeni tiennyt ja tällainen olen ollut jo lapsesta asti. Mun jo varhain jätettiin asioiden ulkopuolelle, kun mä aina "puhuin liikaa". Mulle ei sitten ikinä kerrota MITÄÄN.
Näin mä olen aivan koko elämäni elänyt eli aina jännä ettei nää teidän "tietolähteet" viitsineet teille kertoa että miten kaikki on aina kaikki nämä vuosikymmenet hoidettu....Ja teidän tekniikka oli sitten jatkaa loputtomasti vuosikymmenen ajan tehden LISÄÄ rikoksia? Outo tekniikka. Se ehkä toimii silleen että mulla menee todellakin laskut sekaisin tän määrän kanssa, mutta kyllä mä teidät kaikki ilmiannan ja rikokset selvitän.
- Anonyymi00044
Anonyymi kirjoitti:
...Mä viel tajuan tuollaisia että kun mä laitan asiakaspalautteisiin selvityksiä näistä Orimattilan tapahtumista ja kerron olevani pedofilian uhri, niin sen jälkeen se paketti ei tulekaan tai sitä on vandqalisoitu. Joo. Onhan tuossa yhteys.
En silti lainkaan tajua sitä että miksi mun lattiatermostaatti hajotettiin. Sitä mä en tajua ollenkaan. Se oli viime maaliskuussa ilman mitään järkevää syytä. Olihan siinä Prisma tullut, mutta miten sekään nyt mihinkään vaikuttaa? Sama kauppa kuin ennenkin, samat h*orat siellä, just ne samat, jotka jo HÄÄTI minut sieltä pois.
Ja sit ku se O&T vielä yritti ja yritti jotain vihjata. Miksei v*mmainen SANO!!! Miksi te vain änkytätte. Ei siinä silmiin tuijottelu kuule auta, idi**tti. PUHU!!! Käytä sanoja, puhu ja sano mikä sun ongelma on.
Teille kaikille ei myöskään voi olla ongelma että mä paljastan pedofiilja ja siellä on ollut sellaista sakkia, joka ei s.e.l.k.e.ä.s.t.i.k.ä.ä.n. tiedä kuka mä olen. Ihan harhaisia ajatuksia heillä ja huomaa että heillä annetaan moisia olla. Tarkoitan sitä että minä kyllä laitan asiani ihan oikein sinne kauppaan, mutta sitten sen pohjalta tulee vainoa, joka liittyy selkeästi siihen MUTTEI ole sen viestini mukainen. Eli jää mielikuva että siellä on kerrotty vain osia siitä mun viestistä tai ei viestiä ollenkaan ja vain väitetty asioita. Asiat on selkeästi kerrottu väärin. Ja se nyt järkevintä olisikin, kun on mahdotonta uskoa että te kaikki haluaisitte vainota pedofilian uhria."siellä on ollut sellaista sakkia, joka ei s.e.l.k.e.ä.s.t.i.k.ä.ä.n. tiedä kuka mä olen."
...Mä tiedän että korostan näitä juttuja hassusti, mutta kun te ette todellakaan siis tajua yhtään miten järjetöntä tyyppiä te yritätte lavastaa tai painostaa, kun te ette voi siinä onnistua. Sitten tää kestää ja kestää, kun te ette ymmärrä ettette voi mitenkään tässä onnistua.
Mä ymmärrän kuolevaisuuden eli sen että jos olisi joku isompi rikollinen, niin sitten käy huonosti, mutta kun tässä nyt ei ole yhtään mitään tapahtunut, niin sekin teoria kuoli. Jos siellä olisi jotain isojen juttuja, niin mä olin jo kuollut. Ei isot yritä pelotella ja hiillostaa ketään tätiä ruokakaupassa vuosikymmenien ajan!
Tätä tekee uunot, joka sinnikäästi luulee että ne voisi painostaa tahtoonsa. Niillä ei ole muita keinoja kuin painostus. Sekin lopetti merkityksensä, kun sitä tuli sen 10 vuotta putkeen. Ei siellä koskaan ollut muuta tulossa kuin tätä puuduttavaa painostamista.
Just noi huoli-ilmoitukset! Kai se on joku tekosyy taas mennä sinne mun potilasraportteihin ihmettelemään, mutta kun te ette siitäkään voi mitenkään hyötyä. Mitä te mun asunnonkin pengoitte läpi? Taisi olla kolme tapaamista mulla sen Heidi-sossun kanssa ja se sillä vikalla kerralla sitten vihaisena tenttasi minua siitä että "jääkö sulla puurokattilat lojumaan?". Näin jälkikäteen siitä kaikesta ymmärsi että se oli YRITTÄNYT ne edelliset kerrat päästä tavoitteeseensa, muttei onnistu ja sillä vikalla kerralla se pistää kaikki kortit pöytään.
Sehän suoraan paljasti että se on ollut yhteydessä siihen huoltomieheen, joka kävi asunnossani sillä aikaa, kun meillä viimeksi oli tapaaminen. Ja kun yhä vastasin kieltävästi, niin se SUUTTUI! Outo juttu. Se pistää kaiken peliin eikä sekään auta. Siinä sitten ihmettelen että MITÄ se ikinä yrittikään. Se vika kerta ja vikat painostukset oli jo ihan selkeää kiristämistä. Mutta minkäs te teette todellakin, kun ei toi juttu ollut koskaan onnistumassa eikä minua pysty millään kiristää, ei teillä ole mitään.
Mä en vihannut mun aiempia sossuja Lahdessa eli on poikkeavaa että mulla lukee kaikkien Heidin tapaamisesten jälkeen muistiinpanoissa vain kaikkea erilaista miten mä vihaan sitä ja että se on p*skin äm*ä ikinä. En muista mitä se on ne ekat kerrat tehnyt, mutta mun kiukuttelut kotiintultuani on ollut kummallisen äkäistä eli jotain tosi outoja juttuja se on tehnyt. Sen vikan kerran mä vain muistan ja koska... no toi mitä jo sanoin. Siitä tajuaa että se oli jo kaikkensa yrittänyt ne edelliset kerrat ja sitten sen viimeinen epätoivoinen teko on yrittää kiristää minua jollain mun asunnossa olevalla, jonka se on voinut tietää vain sen huoltomiehen kautta. Aika outo linkki, eikö? ;P Eikä sekään auttanut sitä.
Toi oli jo heti muutettuani eli keväällä 2016. Samaa on tullut kaikki nää vuodet ja toi sama mystinen kaava. Ne säheltää (en tiedä mitä) ja turhautuu ja siinä vaiheessa vasta mulle koko juttu edes paljastuu, kun niiden selkä taittuu ja ne pistää viimeiset kolikot pöytään. Eikä sekään todellakaan auta.
Keväällä 2022 niillä oli Supermarketissa sirkusshow ja siitäkin tulkitsin että niillä selkä taittui, hermo petti. Ja sama homma että se oli mulle ihan yks-ja-hailee. Ne vain nolas itsensä sillä lavashowlla, joka oli kai tarkoitettu isottelemaan mulle, mutta ne vain näytti että ne on nimenomaan PIENIÄ. Koska mulle on ihan sama kuinka paljon teitä on. Ei sillä ollut koskaan merkitystä ja nää isottelee jollain pienen Orimattilan Supermarketin henkilökunnalla, joka EI OLE kova juttu. Se että ne luulee että se on kova juttu ja tää paljastettiin tälleen överidramaattisesti vain nolaa heidät. Mä oisin yllättynyt jos koko Launeen Prisman henkilökunta olisi tehnyt saman, koska se ois jo ollut isompi sakki. Tuollainen määrä on jo vaikeampikin yllyttää teatteriesitykseen, muttei sekään olisi vaikuttanut. Koska mihin sen nyt muka pitäisi edes vaikuttaa? Mihin?
Kaikki teidän överidramaattisuus on vain osoittanut sen ettei teillä ikinä ollut mitään käsitystä siitä kuka olen ja mitä ajattelen. Se on se turhauttavakin asia, kuten se supermarketin tanssishow eli kaiken draaman jälkeen vain käy ilmi ettei homma ollut koskaan edes mitenkään edistymässä. Mä olen toivonut että te olisitte edes joskus päässyt johonkin johtotulokseen, muttei mitään. Te vain vammaisina hakkaatte päätänne seinään ja epätoivoisesti yritätte yhä tehdä tyhjästä totta :( Tilanne on siis yhä täysin sama kuin alussa.
Kun muo toistuvasti painostetaan rikoksiin ja jätetään källejä, niin nekin on sitä samaa tympeää. Ette kai te niitä tekisi, jos ette uskoisi että se toimisi. Mutta kun se ei ole ikinä toimimassa. Kuten että multa varastetaan läppäri. Miksi? Kun se oli jo "korjattavana", niin siitä saa ne kaikki tiedot, jos ne haluaa. Ja sitten ne suuttui kun tein rikosilmoituksen ja Vuokratalot mun KKV-jutuista, mutta ihan järjetön ajatus teiltä luulla että mä vain antaisin asian olla. Miksi te koskaan luulitte että niin tapahtuisi? Onko niin KOSKAAN tapahtunut aiemminkaan? - Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
"siellä on ollut sellaista sakkia, joka ei s.e.l.k.e.ä.s.t.i.k.ä.ä.n. tiedä kuka mä olen."
...Mä tiedän että korostan näitä juttuja hassusti, mutta kun te ette todellakaan siis tajua yhtään miten järjetöntä tyyppiä te yritätte lavastaa tai painostaa, kun te ette voi siinä onnistua. Sitten tää kestää ja kestää, kun te ette ymmärrä ettette voi mitenkään tässä onnistua.
Mä ymmärrän kuolevaisuuden eli sen että jos olisi joku isompi rikollinen, niin sitten käy huonosti, mutta kun tässä nyt ei ole yhtään mitään tapahtunut, niin sekin teoria kuoli. Jos siellä olisi jotain isojen juttuja, niin mä olin jo kuollut. Ei isot yritä pelotella ja hiillostaa ketään tätiä ruokakaupassa vuosikymmenien ajan!
Tätä tekee uunot, joka sinnikäästi luulee että ne voisi painostaa tahtoonsa. Niillä ei ole muita keinoja kuin painostus. Sekin lopetti merkityksensä, kun sitä tuli sen 10 vuotta putkeen. Ei siellä koskaan ollut muuta tulossa kuin tätä puuduttavaa painostamista.
Just noi huoli-ilmoitukset! Kai se on joku tekosyy taas mennä sinne mun potilasraportteihin ihmettelemään, mutta kun te ette siitäkään voi mitenkään hyötyä. Mitä te mun asunnonkin pengoitte läpi? Taisi olla kolme tapaamista mulla sen Heidi-sossun kanssa ja se sillä vikalla kerralla sitten vihaisena tenttasi minua siitä että "jääkö sulla puurokattilat lojumaan?". Näin jälkikäteen siitä kaikesta ymmärsi että se oli YRITTÄNYT ne edelliset kerrat päästä tavoitteeseensa, muttei onnistu ja sillä vikalla kerralla se pistää kaikki kortit pöytään.
Sehän suoraan paljasti että se on ollut yhteydessä siihen huoltomieheen, joka kävi asunnossani sillä aikaa, kun meillä viimeksi oli tapaaminen. Ja kun yhä vastasin kieltävästi, niin se SUUTTUI! Outo juttu. Se pistää kaiken peliin eikä sekään auta. Siinä sitten ihmettelen että MITÄ se ikinä yrittikään. Se vika kerta ja vikat painostukset oli jo ihan selkeää kiristämistä. Mutta minkäs te teette todellakin, kun ei toi juttu ollut koskaan onnistumassa eikä minua pysty millään kiristää, ei teillä ole mitään.
Mä en vihannut mun aiempia sossuja Lahdessa eli on poikkeavaa että mulla lukee kaikkien Heidin tapaamisesten jälkeen muistiinpanoissa vain kaikkea erilaista miten mä vihaan sitä ja että se on p*skin äm*ä ikinä. En muista mitä se on ne ekat kerrat tehnyt, mutta mun kiukuttelut kotiintultuani on ollut kummallisen äkäistä eli jotain tosi outoja juttuja se on tehnyt. Sen vikan kerran mä vain muistan ja koska... no toi mitä jo sanoin. Siitä tajuaa että se oli jo kaikkensa yrittänyt ne edelliset kerrat ja sitten sen viimeinen epätoivoinen teko on yrittää kiristää minua jollain mun asunnossa olevalla, jonka se on voinut tietää vain sen huoltomiehen kautta. Aika outo linkki, eikö? ;P Eikä sekään auttanut sitä.
Toi oli jo heti muutettuani eli keväällä 2016. Samaa on tullut kaikki nää vuodet ja toi sama mystinen kaava. Ne säheltää (en tiedä mitä) ja turhautuu ja siinä vaiheessa vasta mulle koko juttu edes paljastuu, kun niiden selkä taittuu ja ne pistää viimeiset kolikot pöytään. Eikä sekään todellakaan auta.
Keväällä 2022 niillä oli Supermarketissa sirkusshow ja siitäkin tulkitsin että niillä selkä taittui, hermo petti. Ja sama homma että se oli mulle ihan yks-ja-hailee. Ne vain nolas itsensä sillä lavashowlla, joka oli kai tarkoitettu isottelemaan mulle, mutta ne vain näytti että ne on nimenomaan PIENIÄ. Koska mulle on ihan sama kuinka paljon teitä on. Ei sillä ollut koskaan merkitystä ja nää isottelee jollain pienen Orimattilan Supermarketin henkilökunnalla, joka EI OLE kova juttu. Se että ne luulee että se on kova juttu ja tää paljastettiin tälleen överidramaattisesti vain nolaa heidät. Mä oisin yllättynyt jos koko Launeen Prisman henkilökunta olisi tehnyt saman, koska se ois jo ollut isompi sakki. Tuollainen määrä on jo vaikeampikin yllyttää teatteriesitykseen, muttei sekään olisi vaikuttanut. Koska mihin sen nyt muka pitäisi edes vaikuttaa? Mihin?
Kaikki teidän överidramaattisuus on vain osoittanut sen ettei teillä ikinä ollut mitään käsitystä siitä kuka olen ja mitä ajattelen. Se on se turhauttavakin asia, kuten se supermarketin tanssishow eli kaiken draaman jälkeen vain käy ilmi ettei homma ollut koskaan edes mitenkään edistymässä. Mä olen toivonut että te olisitte edes joskus päässyt johonkin johtotulokseen, muttei mitään. Te vain vammaisina hakkaatte päätänne seinään ja epätoivoisesti yritätte yhä tehdä tyhjästä totta :( Tilanne on siis yhä täysin sama kuin alussa.
Kun muo toistuvasti painostetaan rikoksiin ja jätetään källejä, niin nekin on sitä samaa tympeää. Ette kai te niitä tekisi, jos ette uskoisi että se toimisi. Mutta kun se ei ole ikinä toimimassa. Kuten että multa varastetaan läppäri. Miksi? Kun se oli jo "korjattavana", niin siitä saa ne kaikki tiedot, jos ne haluaa. Ja sitten ne suuttui kun tein rikosilmoituksen ja Vuokratalot mun KKV-jutuista, mutta ihan järjetön ajatus teiltä luulla että mä vain antaisin asian olla. Miksi te koskaan luulitte että niin tapahtuisi? Onko niin KOSKAAN tapahtunut aiemminkaan?...Eli mä koen että te näytitte kaikki korttinne. Se oli siinä eikä se teidän "kaikki" ollut mitään.
Miksi sekin sossu lopetti siihen puuro-juttuun? No, kun ei sillä ollut yhtään mitään ja toikin oli ihan tyhmä juttu.
Kaupalla ei ole antaa kuin... no... mitä toi nyt sitten oli? Ne siinä juhlii sitä että iso osa henkilökunnasta kykenisi yhteistyöhän, joka sinänsä onkin ihan juhlimisen arvoista eli ei ole liikaa riitoja.
Paljon on ollut tapauksia, jotka vaikuttaa näytellyiltä eli kai tätä kaikkea on jonnekin julkaistu. Kai nää ymmärtää ettei MITÄÄN minusta saanut julkaista? Kai? Se oli joka kerta rikos, koska edes sitä ei saa kertoa että olen siinä kaupassa käynyt. Yhtään kuvaa ei minusta saa laittaa nettiin. Se on todellakin lailla kielletty.
Noita näytelmiä mä sitten olen miettinyt, kun se sirkusshowkin oli tehty kuin LAVAshow. Ei ne tulleet minua kohti, vaan ne liikkui rintamana kuin teatterissa eli siitä liikesuunnasta pystyi vähän arvailemaan että missä päin on kamera.
Ne Avarn järkkärit ja muut kuvasi näitä pahoinpitelyjä eli kai ne sai jotain credittejä sillä. Teillä on ollut aika intensiivistä tämä minun kiusaaminen ja siitä vain ihmettelen että MITEN noistakaan tilanteista mitään crediittejä voi mitenkään saada. Minulla itselläni ei selkeästikään ole mitään merkitystä, vaan te vain näyttelette siinä ympärillä kuvitellen omianne. Ne oli Supermarketissa aina niin lauhkaa ja hymykorvissa, vaikkei niissä tilanteissa koskaan ollut yhtään mitään sitä aiheuttavaa. Ja... mä osaan peilata :) Niitä raivostutti minun tyyni suhtautumiseni siihen kaikkeen, niin ne alkoi leikkiä eli näytellä ihan kuin heillä olisi jotain, muttei teillä koskaan ollut mitään. Sori. Se on kuin Lidlin kovis tytöt "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä", joka lyhyt toteamus/uhkaus paljasti hänestä itsestään kaiken. Noin kun ei oikeasti uhkailla. "Sitä"? Ei se edes tiennyt mitä oli kuvannut. Ei sillä ollut mitään. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
"Mä olen jopa äääääääääääääärimmäisen eristäytynyt ihminen"
No... teitä ehkä yllättää ettei tämä nainen tule ikinä saamaan mitään tuomiota tästä ja KAIKKI teidän julkaisut on laittomia. Mitään ei koskaan saanut julkaista eikä tämä alasti kuljeskelu ole mitään mitä naisella "olisi ollut tapana" tehdä....Mä luin äsken juttua erilaisista tekoälytunnistuksista ja vaikka on hienoa ja kaikkea, niin mietin taas että olettaako joku että me kaikki olemme terveitä?
IHMINEN... on tosi hyvä ja kätevä otus huomaamaan kaikkea ja isostakin ihmisjoukosta. Ihminen on silti erehtyväinen. Ihminen ei kykene ymmärtämään kaikkea eikä välttämättä tunne ihmistä, jonka kanssa asuu ja elää. Näitä tarinoita on maailman ääriin asti.
Sitten ne kuitenkin kehittelee mitä omituisempia juttuja olettaen että kone muka kykenisi, kun ei ihminenkään.
Jotenkin mulle tuli mieleen kun röntgen aikoinaan kehitettiin, niin sitähän ihan suositeltiin jopa terveyshyötynä ihmisille! Kenkäkauppiaan kuulemma tarjosi palvelua, jossa kenkiä sovittava sai röntgenillä katsoa sitä miten jalka kengässä on.
Vasta jälkikäteen ne alkoi tajuta että se itseasiassa aiheuttaaa (mitäs niitä olikaan) syöpää ja kudosvaurioita vai mitä. Eikä siitä ilmeisesti hirveästi ollut hyötyäkään kengiä sovittaessa?
Tässä kaikessa mulle tulee mieleen isäni, joka kuin salapoliisi aina vahti tulevia vieraita. Mä en ikinä voi ymmärtää että MIKSI sen pitää vahtia sitä että KOSKA ne tulee, kun luulisi sen nyt riittävän että huomaa niiden tulleen pihaan tai jos ne vaikka soittaa ovikelloa. Oli kuitenkin tiedossa jo että ne on tulossa.
Tää on kuin kaahaamista liikevaloihin. Jotain kikseja ne kai tuosta saa, mutta ei siitä mitään muuta hyötyä kyllä ole.
Ja kun pysytään kuitenkin koneelle laatuissa KESKIARVOISSA, niin pitäisi jokaisen päässä raksuttaa että se on siis valtava massa eikä mitään TODISTUS. Se ei TODISTA mitään.
Kaikenmaailman valheenpaljastuskoneen häkkyröineen on todettu epäpäteviksi. KAIKKI on todettu epäpäteväksi ja lopulta myönnetty että sitä nyt vain pitää aina kuitenkin oikeasti tutkia ja perehtyä.
Ja kuten Suomessakin, niin ihan vain julkisella paikalla olemista (jätti DNA:ta) päätyi sitten hyvinkin rankasti pidätetyksi rikoksesta ja kuulusteluihin. Taas te* olitte niin "fiksuja" tässä :/ Jopa rikosgeenitutkija-mikälie sanoo että hänkin uskoo sormenjälkiin. Missä kaikkialla luenkin, niin kaikkialla sanotaan että sormenjälki on luotettavampi kuin geenitesti. Että metsään mentiin siinäkin geenihypetyksessä!
Ja taas toistan että me kaikki emme ole terveitä. Että vähän niinku katsotte noita asetuksia, jos JOKA KERTA sairaat ihmiset "todistetaan" rikollisiksi. Hei haloo. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
...Mä luin äsken juttua erilaisista tekoälytunnistuksista ja vaikka on hienoa ja kaikkea, niin mietin taas että olettaako joku että me kaikki olemme terveitä?
IHMINEN... on tosi hyvä ja kätevä otus huomaamaan kaikkea ja isostakin ihmisjoukosta. Ihminen on silti erehtyväinen. Ihminen ei kykene ymmärtämään kaikkea eikä välttämättä tunne ihmistä, jonka kanssa asuu ja elää. Näitä tarinoita on maailman ääriin asti.
Sitten ne kuitenkin kehittelee mitä omituisempia juttuja olettaen että kone muka kykenisi, kun ei ihminenkään.
Jotenkin mulle tuli mieleen kun röntgen aikoinaan kehitettiin, niin sitähän ihan suositeltiin jopa terveyshyötynä ihmisille! Kenkäkauppiaan kuulemma tarjosi palvelua, jossa kenkiä sovittava sai röntgenillä katsoa sitä miten jalka kengässä on.
Vasta jälkikäteen ne alkoi tajuta että se itseasiassa aiheuttaaa (mitäs niitä olikaan) syöpää ja kudosvaurioita vai mitä. Eikä siitä ilmeisesti hirveästi ollut hyötyäkään kengiä sovittaessa?
Tässä kaikessa mulle tulee mieleen isäni, joka kuin salapoliisi aina vahti tulevia vieraita. Mä en ikinä voi ymmärtää että MIKSI sen pitää vahtia sitä että KOSKA ne tulee, kun luulisi sen nyt riittävän että huomaa niiden tulleen pihaan tai jos ne vaikka soittaa ovikelloa. Oli kuitenkin tiedossa jo että ne on tulossa.
Tää on kuin kaahaamista liikevaloihin. Jotain kikseja ne kai tuosta saa, mutta ei siitä mitään muuta hyötyä kyllä ole.
Ja kun pysytään kuitenkin koneelle laatuissa KESKIARVOISSA, niin pitäisi jokaisen päässä raksuttaa että se on siis valtava massa eikä mitään TODISTUS. Se ei TODISTA mitään.
Kaikenmaailman valheenpaljastuskoneen häkkyröineen on todettu epäpäteviksi. KAIKKI on todettu epäpäteväksi ja lopulta myönnetty että sitä nyt vain pitää aina kuitenkin oikeasti tutkia ja perehtyä.
Ja kuten Suomessakin, niin ihan vain julkisella paikalla olemista (jätti DNA:ta) päätyi sitten hyvinkin rankasti pidätetyksi rikoksesta ja kuulusteluihin. Taas te* olitte niin "fiksuja" tässä :/ Jopa rikosgeenitutkija-mikälie sanoo että hänkin uskoo sormenjälkiin. Missä kaikkialla luenkin, niin kaikkialla sanotaan että sormenjälki on luotettavampi kuin geenitesti. Että metsään mentiin siinäkin geenihypetyksessä!
Ja taas toistan että me kaikki emme ole terveitä. Että vähän niinku katsotte noita asetuksia, jos JOKA KERTA sairaat ihmiset "todistetaan" rikollisiksi. Hei haloo."me kaikki emme ole terveitä. Että vähän niinku katsotte noita asetuksia, jos JOKA KERTA sairaat ihmiset "todistetaan" rikollisiksi."
...Toisaalta keksin juuri että täähän on hyvä, kun nyt tieteellisesti todistetaan esim. vartija epäsivistyneeksi idi**tiksi. On tässä hyvät kääntöpuolensakin!
- Anonyymi
Ville hoitais senkin tontin! Ville senattoriksi sanoo meidän perhe!
- Anonyymi
Hyvä ajatus jota kannatan.
- Anonyymi
Jos tää on se Ville Ar.... n niin ei varmaan hoitaisi. Täysin tyhjä arpa koko tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tää on se Ville Ar.... n niin ei varmaan hoitaisi. Täysin tyhjä arpa koko tyyppi
Tämä on jytky Ville. Siis entinen jytky.
- Anonyymi
Iso lauma skinejä oli S-Marketin edustalla. Kyllä mie pelekäsin.
- Anonyymi
Viestisi on erikoinen. No mutta kun koin että ainakin jotenkin tarkoitit sen omien viestieni vastineeksi, niin...
Muistutan että olen siis levoton ihan pysyvästi ja aika muuttumattomanakin eli en edes kidutettuna mitenkään hirveästi muutu :) Huomaan että siellä helkillä olevat luulevat liikoja ;) Mä ymmärrän, mä olen hyvä tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi on erikoinen. No mutta kun koin että ainakin jotenkin tarkoitit sen omien viestieni vastineeksi, niin...
Muistutan että olen siis levoton ihan pysyvästi ja aika muuttumattomanakin eli en edes kidutettuna mitenkään hirveästi muutu :) Huomaan että siellä helkillä olevat luulevat liikoja ;) Mä ymmärrän, mä olen hyvä tässä....Helkät eli herkät :DD
Ehkä ne kulkuset siellä sai minut jotenkin miettimään helisemistä.
No, mutta miehet on miehiä ja ihan biologiakin ohjaa niitä luulemaan omiaan. Aina ne yrittää päästä pukille. Tästä tunnettu ilmiö on se että nainen on humalassa tai jopa sammunut ja näinhän siinä aina käy että se raiskataan, kun miehille se on vain kutsusignaali ja osa näistä ei osaa olla sitä signaalia tottelematta.
- Anonyymi
Pois vanhat ukot Prisman penkiltä käyttämästä,herrasmies antaa naisille paikan,niitä ei tässä kylässä ole.
- Anonyymi
Kyttäämästä pois.
- Anonyymi
Mieluusti lisää penkkejä kun on kiva katsella laahustavaa porukkaa. Maaliman onnellisin kansa.
- Anonyymi
Erite-Mummo portsariksi sinne. Loppuu se pelleily.
- Anonyymi
Voi,kun tulisi komeita nuoria vartioita! Heissä silmä lepäsi jopa mummolla.
- Anonyymi
Samaa mieltä nuoria ja komeita uroksia
- Anonyymi
Kohta tulee järjestys orimattilaan ja myös Prismaan, kun persujen nuorisojärjestö perustaa Sujeluskunnan. Viel elää isäin henki.
- Anonyymi
Mene sinä lusmu töihin.
- Anonyymi
No johan sattu pääsin silittämään mustia paitoja ja sinisiä kravattia.Lisää töitä tulossa persujen paikallisosasto alkaa teettämään myös suojeluskunnan hiamerkkejä.
- Anonyymi00043
Tietäisi n 19 hyvää. On kovia vartioimaan kaikkien tekemisiä.
- Anonyymi00047
Mihin tällaista ominaisuutta edes tarvitaan?
Ja kun meikä kuitenkin on JATKUVASTi erilaisten ongelmien ja varsinaisten rikosten uhri, niin on vanha yleinen paheksunta, kun niistä ilmoitan ja teen rikosilmoituksen?
Eli... MINN... ja MIKSI... te sitä dataa keräätte? - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mihin tällaista ominaisuutta edes tarvitaan?
Ja kun meikä kuitenkin on JATKUVASTi erilaisten ongelmien ja varsinaisten rikosten uhri, niin on vanha yleinen paheksunta, kun niistä ilmoitan ja teen rikosilmoituksen?
Eli... MINN... ja MIKSI... te sitä dataa keräätte?...Minua on todellakin kiristytty ihan jatkuvasti. Ei teillä ole koskaan ollut millä minua kiristää, mutta MIKSI edes yrittää. Tää on jäänyt mulla mysteeriksi :DDDD Uskomatonta. Ihan maaaaaaaaaaaaninen kiristäminen ja uhkailu koko ajan eikä kuitenkaan mitään ole koskaan ollut missään.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
...Minua on todellakin kiristytty ihan jatkuvasti. Ei teillä ole koskaan ollut millä minua kiristää, mutta MIKSI edes yrittää. Tää on jäänyt mulla mysteeriksi :DDDD Uskomatonta. Ihan maaaaaaaaaaaaninen kiristäminen ja uhkailu koko ajan eikä kuitenkaan mitään ole koskaan ollut missään.
...Positiivista tässä on kuitenkin se että minunkin "rekistereihin" ne valehtelee ummet-ja-lammet, joten tiedän ettei siellä muutkaan ole niin pahoja, kuin nämä väittävät.
Kaikki vain isottelee. Siskokin uhkasi tappaa minut sen takia että tätimme erosi jne. Koko farssi oli älytön. Ihan turhaa. Siinä siskoni vain halua LEIKKIÄ kovista ilman mitään credittejä. Et sä ole kova, et sä pysty eikä se susta tee parempaa saako sukulainen tietää erosta tai ei. Et SINÄ ole yhtään sen parempi oli asia miten tahansa päin. Sä ole luuseri. - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
...Positiivista tässä on kuitenkin se että minunkin "rekistereihin" ne valehtelee ummet-ja-lammet, joten tiedän ettei siellä muutkaan ole niin pahoja, kuin nämä väittävät.
Kaikki vain isottelee. Siskokin uhkasi tappaa minut sen takia että tätimme erosi jne. Koko farssi oli älytön. Ihan turhaa. Siinä siskoni vain halua LEIKKIÄ kovista ilman mitään credittejä. Et sä ole kova, et sä pysty eikä se susta tee parempaa saako sukulainen tietää erosta tai ei. Et SINÄ ole yhtään sen parempi oli asia miten tahansa päin. Sä ole luuseri....Muo aina lapsena ihmetytti tää että miksi oli KUOLEMAN tärkeä asia ettei tää meidän sekä-naapuri-että-sukulainen saanut muka tietää jotain. Tääkin oli vain tädin ero, joka ihan 100% varmasti tulee tietoon. Tää ei ole ollut mitään mitä kannattaa salata, koska se saa sut näyttämään vain tyhmältä.
Tuntui olevan periaate kysymys ettei tää saanut tietää "meidän" asioita ja kun asia on näin, niin kai "meillä" sitten oli jotain salattavaa. No, olihan siellä! Esim. se että isä seksuaaliseksi hyväksikäytti minua jne. Täähän on siskolle jotenkin... Tai no en rupea edes arvailemaan mitä se ajattelee, mutta yhdestä asiasta se on varma ja se on se etten saisi koskaan kertoa mitään isän teoita. Pah! Tosi häiriintynyt toi meininki.
Ja tässä siskollekin ja muille orimattilassa olleilla... eli ei mulla ole mitään syytä salata TEIDÄN rikoksia ja varsinkin kun minä itse OLEN JO se uhri, niin on naurettavaa että minä nyt tässä salailussa olisin mukana :DDDD Ei mulla ole mitään syytä olla sanomatta yhtään mitään, en minä ala suojella minun pahoinpitelijääni. Ja jos te haluaisitte moista, niin voisitte edes olla MUKAVIA minulle eikä ihan natsihirveitä kiduttajia vain... vain.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 35587
- 47583
- 40575
- 29572
- 50550
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34547- 35474