Onko kenelläkään kokemuksia Hyosung Comet 650?
6 vaihde kuulemma tippuu 5 itsestään mutta takuu korjaa sen.
Kantsiiko ostaa moista hyasinttia?
Hyosung Comet 650
4
2900
Vastaukset 4
- kentshu
Ihan ok, kyllä sillä ajelee.. jos takuu korjaa niin osta vaan.
http://www.mopotti.tk - testissä
vain moottori oli ok.
- Bike
Oon itekin miettiny tämmöstä, hiilikuitu-sliparin ja krossitangon jos laittas,ja minivilkut,ois varmaan ihan asia laite?
- vuoden
Ostin viime syksynä kaupan esittelypelin Devilin hiilarivaimentimella. Talven aikana laitoin pienen pleksin ja pienemmät peilit ja suutinsarjan sekä ilmansuodattimen modauksen (putken takia). Kesällä vaihdoin vielä crossistongan, koska alkuperäinen oli turhan kapea ja korkea.
Pyörä on ketterä ja todella nopea kuuspuolikkaaksi. Takuuseen on menny lataus, joka hävis alkukesästä ja kaasarin kuminen imukurkku, jossa oli jo uutena orastava murtuma. Takuut ja huollot on toiminu ilman ongelmia ja kerralla kuntoon -periaatteella.
Oon ajanu tän kesän aikana (ostin viime syksynä, ei ehtiny sillon ajella) kaikkiaan noin 13000 kilsaa, johon sisältyy mm. euroopan kiertue (5200 km) kaks päällä matkavarusteilla. Jarrupalat meni edestä aivan loppuun Saksassa Harz-vuoriston mutkateillä, Hampurissa vaihtoivat odottaessa uudet. Kahdet Pirellin takarenkaat on tullut kulutettua, potkua kun on modausten jälkeen n.73 hv takapyörältä dynottuna(kampiakseliteho kuulemma n. 90).
Soundit on helvetin hyvät, ja rähinäasenne kohdallaan. Nykyaikainen alusta ja jarrut mutta analoginen mittaristo, ei tietokoneita ja kaasarisyöttö kertovat olennaisemman: Pyörällä on kertakaikkiaan hauska ajaa ja noi tekniikkakikkailut voi jättää sitten muunlaisille harrastajille.
Vaihteiston kanssa ei ole ollut muuta kränää, ku kylmänä jos ei laita ykköstä huolella sisään, se voi tippua vapaalle.
Kyllä, 8 tonnilla on vaikeaa saada enempää ajonautintoa jos hakee tuollaista rähinähenkistä mutkatie/kaupunkipyörää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401036Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 162852
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29755Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40643- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42566Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu116546Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6500- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457