IS Viikonloppu 23.-24.11.2024

Anonyymi-ap

Ensi vuonna 50 vuotisiaan juhliva vantaalainen Teemu Pallonen on tämän viikonlopun 2,5 arvoisen koviksen laatija. Pallosta luonnehditaan ristikontekijänä näin:
”Teemu laatii tarvittaessa huikean pitkäsanaisen
ristikon, mutta myös inhimillisiltä vaikuttavat helpot
ristikot.”

Tämä kovis kuuluu ilmiselvästi pitkäsanaisten kategoriaan. Ylhäällä on viisi 10 kirjaimista ratkaisusanaa allekkain, ja 11-kirjaimisia löytyy alempaa ainakin 5 kpl.

66

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kiva on kovis!!mutta mikä olisi piiliksen 7.vaakaa??

• Anonyymi

Koira Ari ok...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira Ari ok...

kiitoos!!mulla olikin 7.pystyy väärin..pitääkin ruveta miettimää mitä se olisi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitoos!!mulla olikin 7.pystyy väärin..pitääkin ruveta miettimää mitä se olisi??

Ristikon kaikki vihjeet liittyvät teemaan. Koira on ... ja P7 on monikossa ... .

• Anonyymi

Oikean yläkulman alkuainetta 85 ei näköjään löydykään Wikipedian alkuainetaulukossa tuolla nimellä.

• Anonyymi

En nyt halua näitä mätäviestejä tänne!

• Anonyymi

Taitaa olla niin, että kaikenlaisia viestejä tänne on vaan koko vuoden ajan tullut, vaikka joitakin se ottaa tosi raskaasti päähän.

• Anonyymi

taasko toi toisten mollaaminen ja haukkuminen alkaa??minusta tämän pitäisin olla ristikkojen keskustelu palsta??jossa autetaan ja neuvotaan toisia!!jotka eivät ole niin hyviä ristikojen ratkojia.

• Anonyymi

Olet aivan väärässä. Eniten tärkeää on päsmäröinti, vain ja ainoastaan auttaminen ja uusien ratkomistapo

• Anonyymi

Kuka tämän on arvostellut 2½.ksi. Minusta vähintään kolme, kun aikaa meni melkein 8 tuntia, ja ilman ratkojia ei olisi läheskään täyteen tullut. Ylätuhto oli hyvin vaikea.

• Oli minustakin 21/2 vaikeampi. Teemulle laitetaan aina 21/2 . Vaikeustasomerkintä vaihtelee vain joillakin ratkojilla.

• Anonyymi

Mollaamisen voi unohtaa. Kunhan muistaa seurata ratkojat.fi. Kiitos tiedoista. Ja kiitos itsellekin, kun ison osan niistä jo osasinkin. :)

• Anonyymi

Vasemmalla alakulmassa on tähtimerkki "*". Millähän muunnoksella tuosta syntyy ITALO?

• Anonyymi

Käsitin sen niin, että tuo tähtimerkki viittaa vasemmasssa laidassa olevaan toiseen tähtimerkkiin, joka on "italialainen kirjailija etunimensä" vihjeen alla.... Kirjailijan salanimi on Italo Svevo, eli sinne laitaan tulee sukunimi Svevo, ja sitten tähän mitä kysyit etunimi Italo...

• Anonyymi

Huomaa se toinen tähtimerkki vasemmassa laidassa!
        Tällä tavalla yhdistämällä saat italialaisen kirjailijan nimen. Vasempaan laitaan siis sukunimi.

• Anonyymi

Kryptiksen kuva ei nyt aukea. Voisitko vihjata sen verran, että kertoisit onko 1 vokaali vai konsonantti. Kiitän jo etukäteen.

• Anonyymi

iso I ja pikku l joskus sekaantuu , tässäkin ne on yks ja sama..

• Anonyymi

Leluauto siinä kuvassa

• Anonyymi

Ratkottiin kimpassa Magma-ohjelmistolla. Kyllä meni sujuvasti. Yksinään ehkä ei olisi tullut valmsta.

• Vastaavia kommentteja joku laittaa myös Sanarisin foorumiin - en usko, että kukaan pitää toimintaa hauskana. Vastaavia on siellä on ollut ainakin neljä kertaa.

Totuushan on se, että olen tarvinnut Magmaa kimpparatkontaan vain Alf Simbergin ristikoissa. Muissa on ollut vain kyse yksittäisistä vihjeistä. Tämä ristikko oli 3- minulle ja joutui pohtimaan kunnolla, mutta kimpparatkontaan ei tässä eikä muissakaan IS:n ristikoissa ole ollut tarvetta.

On harmi, että Magma on jäänyt vain pienen piirin työkaluksi. Ymmärrä kyllä, että ihmiset voivat kokea käyttöönottokynnyksen liian korkeaksi. Osaavien käsissä siitä on tosi suuri hyöty, jota sitä käyttämättömien voi olla jopa vaikea ymmärtää.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Vastaavia kommentteja joku laittaa myös Sanarisin foorumiin - en usko, että kukaan pitää toimintaa hauskana. Vastaavia on siellä on ollut ainakin neljä kertaa.

Totuushan on se, että olen tarvinnut Magmaa kimpparatkontaan vain Alf Simbergin ristikoissa. Muissa on ollut vain kyse yksittäisistä vihjeistä. Tämä ristikko oli 3- minulle ja joutui pohtimaan kunnolla, mutta kimpparatkontaan ei tässä eikä muissakaan IS:n ristikoissa ole ollut tarvetta.

On harmi, että Magma on jäänyt vain pienen piirin työkaluksi. Ymmärrä kyllä, että ihmiset voivat kokea käyttöönottokynnyksen liian korkeaksi. Osaavien käsissä siitä on tosi suuri hyöty, jota sitä käyttämättömien voi olla jopa vaikea ymmärtää.

Mitä ihmettä sinä sössötät? Miten meidän Magma-ratkonta liittyy sinuun mitenkään?

• Anonyymi

"Vastaavia kommentteja joku laittaa myös Sanarisin foorumiin - en usko, että
        kukaan pitää toimintaa hauskana. Vastaavia on siellä on ollut ainakin neljä kertaa."

Kyllä nuo vaikuttavat omilta kirjoitelmiltasi siellä. Koko kyseinen Magma-alusta ristikonratkonnassa ei ole täällä kiinnostanut ketään toista, eikä kukaan muu ole siitä intoillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä sössötät? Miten meidän Magma-ratkonta liittyy sinuun mitenkään?

Huuhaa ei usko, että kukaan muu sitä käyttäisi! Onpa hassua!

• Anonyymi kirjoitti:

"Vastaavia kommentteja joku laittaa myös Sanarisin foorumiin - en usko, että
        kukaan pitää toimintaa hauskana. Vastaavia on siellä on ollut ainakin neljä kertaa."

Kyllä nuo vaikuttavat omilta kirjoitelmiltasi siellä. Koko kyseinen Magma-alusta ristikonratkonnassa ei ole täällä kiinnostanut ketään toista, eikä kukaan muu ole siitä intoillut.

Huijausta, kuten täälläkin. Kaikki nimimerkin "apuri" kommentit, joissa mainitaan san "Magma", ovat jonkun muun kuin minun kirjoittamia. Tämä huijari vain haluaa uunottaa niin tätä sivustoa kuin Sanarisin porukkaa.

Joku vain haluaa antaa sen vaikutelman, että olen Sanarisin foorumissa maininnut Magman enemmän kuin tosiasiallisesti olen maininnut. Toki uunotus menee läpi siksi, että olen nimimerkillä "tapio/Tapio" sen itsekin maininnut.

Kyse ei ole jonkun toisen intoilusta vaan huijarin tarkoitus on vain harhauttaa ja luoda minusta mahdollisimman negatiivinen kuva. Huijari on katalan ilkeä.

• Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Huijausta, kuten täälläkin. Kaikki nimimerkin "apuri" kommentit, joissa mainitaan san "Magma", ovat jonkun muun kuin minun kirjoittamia. Tämä huijari vain haluaa uunottaa niin tätä sivustoa kuin Sanarisin porukkaa.

Joku vain haluaa antaa sen vaikutelman, että olen Sanarisin foorumissa maininnut Magman enemmän kuin tosiasiallisesti olen maininnut. Toki uunotus menee läpi siksi, että olen nimimerkillä "tapio/Tapio" sen itsekin maininnut.

Kyse ei ole jonkun toisen intoilusta vaan huijarin tarkoitus on vain harhauttaa ja luoda minusta mahdollisimman negatiivinen kuva. Huijari on katalan ilkeä.

Seuraava on kirjoittamani:
        "
        74. apuriLainaa12.11.2024 klo 08:06
        Lainaus: 30. happonen 21.10.2024 klo 23:47
        " pääkuvan lähistöllä on kyllä aivan omituista murretta sekä vihjeessä että ratkaisussa...

Et ole todennäköisesti ymmärtänyt oikein yhtä vihjettä ja olet todennäköisesti ratkonut alueen monen vihjeen osalta väärin. Oletko jo löytänyt oikeat sanat?
        "
        Sen innoittamana joku alkoi huiputuskampanjan Sanarisin foorumissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun joku käyttää nimimerkkiä, joka on minuun yhdistettävissä, kyse on huijauskampanjasta. Magma vaatii sen verran perehtymistä, että sen käyttöön tuskin kukaan tämän foorumin kirjoittaja ryhtyy.

"Miten meidän Magma-ratkonta liittyy sinuun mitenkään?" koen lähinnä huonona parodiana, jota ei ole tarkoitettu otettavaksi tosissaan. Sikäli tilanne on huono, että pitää koko ajan miettiä, milloin joku on tosissaan ja milloin joku vedättää ns. kölin alta minua tai muita tämän foorumin kirjoittajia.

Valitettavasti tilanne on tämä. Ohjelma on hieno osaavissa käsissä, mutta nykyihmisillä on harvoin viitseliäisyyttä opetella uusia ohjelmia. Pitäisi olla Magmaa paljon yksinkertaisempi saman asian hoitava ohjelma. Olen sellaista Magman suunnittelijoille esittänyt, mutta idea ei ole saanut ns. tuulta purjeisiin. Vetosin, että potentiaalisia käyttäjiä kyllä riittäisi.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Kun joku käyttää nimimerkkiä, joka on minuun yhdistettävissä, kyse on huijauskampanjasta. Magma vaatii sen verran perehtymistä, että sen käyttöön tuskin kukaan tämän foorumin kirjoittaja ryhtyy.

"Miten meidän Magma-ratkonta liittyy sinuun mitenkään?" koen lähinnä huonona parodiana, jota ei ole tarkoitettu otettavaksi tosissaan. Sikäli tilanne on huono, että pitää koko ajan miettiä, milloin joku on tosissaan ja milloin joku vedättää ns. kölin alta minua tai muita tämän foorumin kirjoittajia.

Valitettavasti tilanne on tämä. Ohjelma on hieno osaavissa käsissä, mutta nykyihmisillä on harvoin viitseliäisyyttä opetella uusia ohjelmia. Pitäisi olla Magmaa paljon yksinkertaisempi saman asian hoitava ohjelma. Olen sellaista Magman suunnittelijoille esittänyt, mutta idea ei ole saanut ns. tuulta purjeisiin. Vetosin, että potentiaalisia käyttäjiä kyllä riittäisi.

Mitäpä jos nyt päättäisit, ettet kirjoita sellaisille sivustoille, joihin sinulla on porttikielto. Sitten tämäkin loppuisi. Sinä olet kaiken tämän aiheuttaja! Muiden ilkeys kumpuaa sinun järjettömistä touhuistasi! Se on turhautumista sinun persoonaasikin!

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Ja sinä olet ainoa joka osaa. Minkäs luonnehäiriön oireita tämä taas olikaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet ainoa joka osaa. Minkäs luonnehäiriön oireita tämä taas olikaan?

On nyt vain käynyt ilmi,, että muut eivät osaa.

Magman käytösä on usea taso.

Alin taso on se, että osaa avata ohjelman ja katsoa avautuvaa kuvaa niin, että näkee koko ristikon. Tämäkin on joillekin melkein ylivoimaisen vaikeaa.

Seuraava taso on se, että osaa kommentoida ristikkoa kommenttilaatikoissa. Siihen on harva kyennyt.

Seuraavalle tasolle muut kuin minä eivät ole yltäneet. Tämä taso on se, että osaa piirtää ratkaisukirjaimia ristikon ruutuihin.

Ylin taso on hallita ohjelma täysin, mitä tulee ristikoissa auttamiseen ja ohjelmalla ratkomiseen. Valitettavasti koko maailmassa olen ainoa, joka on tälle tasolle yltänyt. Kyse ei ole mistään luonnehäiriöstä vaan tosiasioiden tunnustamisesta.

Olen kyllä yrittänyt ohjeistaa, mutta en ole siinä onnistunut.

Jotta Magma toimii hyvin kimpparatkonnassa, kimpassa pitäisi olla ainakin yksi, joka hallitsee ohjelman kunnolla. Muille riittää, että he osaavat kommentoida.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Alin taso on se, että osaa avata ohjelman ja katsoa avautuvaa kuvaa niin, että näkee koko ristikon. Tämäkin on joillekin melkein ylivoimaisen vaikeaa.

Seuraava taso on se, että osaa kommentoida ristikkoa kommenttilaatikoissa. Siihen on harva kyennyt.

Seuraavalle tasolle muut kuin minä eivät ole yltäneet. Tämä taso on se, että osaa piirtää ratkaisukirjaimia ristikon ruutuihin.

Ylin taso on hallita ohjelma täysin, mitä tulee ristikoissa auttamiseen ja ohjelmalla ratkomiseen. Valitettavasti koko maailmassa olen ainoa, joka on tälle tasolle yltänyt. Kyse ei ole mistään luonnehäiriöstä vaan tosiasioiden tunnustamisesta.

Jotta Magma toimii hyvin kimpparatkonnassa, kimpassa pitäisi olla ainakin yksi, joka hallitsee ohjelman kunnolla. Muille riittää, että he osaavat kommentoida.

Miksi tuppaat sitä Magmaa Magmaa Magmaa sinne sinulta kielletylle sivustolle, jos he joutuisivat sitten sinun kanssasi tekemisiin. Taisi nyt tulla kunnon muuri vastaan. Ehkä älyät jo lopettaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuppaat sitä Magmaa Magmaa Magmaa sinne sinulta kielletylle sivustolle, jos he joutuisivat sitten sinun kanssasi tekemisiin. Taisi nyt tulla kunnon muuri vastaan. Ehkä älyät jo lopettaa?

Voisi se feikkaajakinnlopettaa.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

”Valitettavasti koko maailmassa olen ainoa, joka on tälle tasolle yltänyt.”

Ja sinä tiedät tämän miten?

• Anonyymi kirjoitti:

”Valitettavasti koko maailmassa olen ainoa, joka on tälle tasolle yltänyt.”

Ja sinä tiedät tämän miten?

Arvioin asian sen kokemuksen perusteella, miten toiset ratkojat ovat Magman kanssa toimineet. En usko, että muuallakaan sen parempi tilanne on.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku Sanarisin foorumissa saattaisi kiinnostua sen kassa kimpparatkontaan.

Olen omalla nimimerkilläkin sitä tuonut esille. Joku sitten keksi, että laittaa nimimerkillä "apuri" lisää vastaavia kommentteja.

Välttämättä Magma-kommentit eivät lopu, vaikka itse en yhtään enää laittaisi, sillä joku minun matkija saattaa niitä edelleen jatkaa kuten viimeksikin on käynyt. Minn matkijani on Magma-kommentteja niin paljon sinne sun tänne lisäillyt, että ei mainostamiseen ole tarvetta ainakaan pitkään aikaan

Magma on joustava työkalu kimpparatkontaan,, mutta jos Sanarisin foorumin porukka on lähinnä vanhoja eläkeläisiä, onhan se kynnys opetella Magma. On hirveän valitettavaa, että todella hyvä kimpparatkontaohjelma on turhan monimutkainen ja jää vain muutaman harvan ihmisen työkaluksi.

Voisin kyllä tsätissä opettaa, mutta kun yhtä henkilöä privaattiin opetustuokioon pyysin, ei hän sinne tullut Kynnys opetteluun oli liian suuri.

• Anonyymi

Huuhaa, mielestäni saat syyttää taas itseäsi. Mitäs menit sörkkimään Sanariksen saitille nimimerkillä apuri. Sen varmaan tunnistivat ksikki kirjoittamaksesi. Joku päätti sitten matkia sitä. Miksi et pysy poissa sieltä, kun olet porttikiellossa? Ja ksikki tätäkin lankaa lukevat, miksi olet porttikiellossa.

• Anonyymi

Huuhaa, nimimerkki apurin toiminnasta saat syyttää ihan itseäsi. Mitäs menit sörkkimään Sanariksen saitille! Kaikki tunnistivat tekstin kirjoittamaksesi ja joku päätti lisätä kierroksia. Sinulla on porttikielto. Miksi kuvittelet itsesi niin tärkeäksi, ettet pysy sieltä poissa? Muitakin nimimerkkejäsi on ollut helppo tunnistaa. Tätä palstaa seuraavat ymmärtävät takuulla, miksi sinulla on porttikielto.

• "Huuhaa, mielestäni saat syyttää taas itseäsi. Mitäs menit sörkkimään Sanariksen saitille nimimerkillä apuri. Sen varmaan tunnistivat ksikki kirjoittamaksesi. Joku päätti sitten matkia sitä"

Kirjoittamisen tunnistaminen johtui siitä, että olin täälä maininnut happosen ongelman. Joku kertoi verranneensa täällä kirjoittamaani Sanariksessa olleeseen kommenttiin. Kun sisältö oli saman kaltainen, joku teki sinänsä oikean johtopäätöksen. Jos en olisi täällä asiasta maininnut, tuskin kukaan olisi yhdistänyt kommenttia minun kirjoittamakseni. Kirjoitin niin, että tyyli olisi hieman poikkeava. Ainakin Sanaristin porukalle olisi mennyt mielestäni muun kuin minun kirjoittamaksi. Sisällön uskoisin kavaltaneen minun.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

"Huuhaa, mielestäni saat syyttää taas itseäsi. Mitäs menit sörkkimään Sanariksen saitille nimimerkillä apuri. Sen varmaan tunnistivat ksikki kirjoittamaksesi. Joku päätti sitten matkia sitä"

Kirjoittamisen tunnistaminen johtui siitä, että olin täälä maininnut happosen ongelman. Joku kertoi verranneensa täällä kirjoittamaani Sanariksessa olleeseen kommenttiin. Kun sisältö oli saman kaltainen, joku teki sinänsä oikean johtopäätöksen. Jos en olisi täällä asiasta maininnut, tuskin kukaan olisi yhdistänyt kommenttia minun kirjoittamakseni. Kirjoitin niin, että tyyli olisi hieman poikkeava. Ainakin Sanaristin porukalle olisi mennyt mielestäni muun kuin minun kirjoittamaksi. Sisällön uskoisin kavaltaneen minun.

Ei minun ainakaan tarvinnut verrata mitään apurin viestissä mihinkään, se oli niin selkeästi sinun tyyliäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun ainakaan tarvinnut verrata mitään apurin viestissä mihinkään, se oli niin selkeästi sinun tyyliäsi.

Siis mikä tässä paljasti:
        "Et ole todennäköisesti ymmärtänyt oikein yhtä vihjettä ja olet todennäköisesti ratkonut alueen monen vihjeen osalta väärin. Oletko jo löytänyt oikeat sanat?"

• Anonyymi

en millään keksi piiliksen 7.pystyy ja 9.vakaa mitä ne olisi?

• Anonyymi

Kuhat ja haikara

• Anonyymi

kiitoos!! sainsinko vielä pienet perustelut mistä ne oikein tulee??

• Annoin selitykset, mutta ne poistettiin. Voisin sivustollani antaa hyvät selitykset. Täällä jostakin teknisestä syystä en voi esittää selitystä haluamallani tavalla.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Annoin selitykset, mutta ne poistettiin. Voisin sivustollani antaa hyvät selitykset. Täällä jostakin teknisestä syystä en voi esittää selitystä haluamallani tavalla.

Robotin poisto harmitti niin paljon, etten tiedä, viitsinkö kirjoittaa kaiken uudestaan. Kun edes ymmärtäisi, miksi robotti poisti, voisi yrittää kirjoittaa toisin.

• Anonyymi

Kuhat. Kielletty K vaarat uhat. Kuha on petokala.
        Lintu on haikara, kala Hai ja Helena Kara.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuhat. Kielletty K vaarat uhat. Kuha on petokala.
        Lintu on haikara, kala Hai ja Helena Kara.

Noin suurinpiirtein eilen selitin. Käytin osittain isoja kirjaimia ja =, + sekä nuoli merkkejä. Ehkä robotti ei niistä tykännyt.

Pienenä tarkennuksen sanan "yllä" merkitys kuhiin liittyvässä vihjeesä. Se ertoo, että K sijoitetaan sanaosan "uhat" yläpuolelle.

• Anonyymi

Jos vaakasuoraan keltaiseen riviin saisi vinkkiä. Ristikon alaosa täynnä mutta sitten jumitti.

• Anonyymi

Voin antaa vinkkejä sivuillani. Täällä en enää auta, koska ilmapiiri on niin huono. Sivuillani on nollatoleranssi huonolle ilmapiirille.

• Anonyymi kirjoitti:

Voin antaa vinkkejä sivuillani. Täällä en enää auta, koska ilmapiiri on niin huono. Sivuillani on nollatoleranssi huonolle ilmapiirille.

Tuota en kirjoittanut. Kyllä minä täälläkin hieman voin auttaa, vaikka teen sen mieluummin sivuillani. Piiliksissä en voi täällä selittää asioita haluamallani tyylillä, joten jatkossa n edes yritä niissä auttaa toisia.

• Anonyymi

Noh, ei sitä apua tullut tältä sivustolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainut toivo on sivustoni, jossa on nollatoleranssi ja maailman paras Magma-osaaminen yhdistettynä tyylikkääseen ulkokuoreen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainut toivo on sivustoni, jossa on nollatoleranssi ja maailman paras Magma-osaaminen yhdistettynä tyylikkääseen ulkokuoreen.

Taas joku pelleilee ikään kuin olisin 2024-11-25 16:54:37 kirjoittanut - tällainen pelleily ei ainakaan paranna sivuston hyödyllisyyttä.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Taas joku pelleilee ikään kuin olisin 2024-11-25 16:54:37 kirjoittanut - tällainen pelleily ei ainakaan paranna sivuston hyödyllisyyttä.

Miksi sinun pitää koko ajan selostaa täällä? Olet kuin joku Anssi Kukkonen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinun pitää koko ajan selostaa täällä? Olet kuin joku Anssi Kukkonen.

Ei aina tiedä, meneekö joidenkin matkijoiden tekstit täydestä vai ei. 2024-11-25 16:54:37 tuskin kukaan piti kirjoittamanani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keltariville tulee "tutisuttaa" ,sen päälle aluminoida, sen päälle kalakiskot ja kaks ylintä lasketella ja elollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keltariville tulee "tutisuttaa" ,sen päälle aluminoida, sen päälle kalakiskot ja kaks ylintä lasketella ja elollisuus.

Kalakiskot taitaa sisältää kirjoitusvirheen?

• Anonyymi kirjoitti:

Väärin on - todenn. tahaton virhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, niin sisältää "kalaliskot" siihen tulee..

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Väärin on - todenn. tahaton virhe.

Mutta oikein on kalaliskot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Minulla oli anodisoida ja sen takia jumitti. Tutisuttaa keksin tuosta "pelottaa".

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Minulla oli anodisoida ja sen takia jumitti. Tutisuttaa keksin tuosta "pelottaa".

Erittäin yleinen syy jumitukseen on ratkontavirheet - tiedän kokemuksesta.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Erittäin yleinen syy jumitukseen on ratkontavirheet - tiedän kokemuksesta.

Yleinen syy on se että onnettomat pellet ei käytä magmaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Saman kaltaisia kommentteja vilisee Sanarisin foorumi - ehkä sama kirjoittaja kuin edellisessä kommentissa (2024-11-25 20:38:46).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edes ratkontahanskaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edes ratkontahanskaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2024-11-24 10:58:03 aloitti sivuraiteelle menon nostaessaan Magman tähän säikeeseen. Enkä sama henkilö joka Sanarisin foorumissa nimimerkillä "apuri" on toiminut samaan tapaan.

Jos joku on ärsyyntynyt Magmasta, ei sitä ihan niin paljon eri säikeisiin täällä ja Sanarisin foorumissa tarvitsisi purkaa. Aiheelle on omia säikeitä, jossa mieltään voi purkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1677
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      825
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      783
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      775
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      58
      725
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      722
    Aihe