Siittämispäivät ja Pikkujoulut

Anonyymi-ap

Olin vähän aikaa sitten oman organisaation kehittämispäivillä (siittämis-?) ja niihin yhdistetyissä pikkujouluissa eräässä Etelä-Suomessa sijaitsevan kaupungin perinteikkäässä miljöö hotellissa. Koko organisaation henkilöstö oli paikalla ja tilaisuus oli kaksipäiväinen joten yövyimme siellä ja majoitus oli kahden hengen huoneissa. Huoneet olivat vierekkäisiä. Paikalla oli myös harjoittelijoita sekä vakituisessa virassa olevia, osa virassa olevista tuli muualta Suomesta, tekevät työt etänä.

Huomasin jo ensi tapaamisella, erään organisaation alusta lähtien, siis melkoisen pitkään virassa olleen naisen, nimeä en voi tässä mainita, 44v ikäisen, suuren mielenkiinnon toisen yksikön nuoreen miespuoliseen korkeakouluharjoittelijaan. Silmäpeli katseilla naisella alkoi heti. Nainen työskentelee muualta Suomesta käsin, organisaatio on Etelä-Suomessa, jossa minä itsekin asun. Kuulin kuinka jo aiemmin tämä nainen sanoi rakastavansa tuon harjoittelijan ääntä, ja hänellä oli naisen mielestä ihana parta, nuo sanat oli tarkoitettu naisen naispuoliselle työkaverille, olen kyllä itsekin nainen, olin lähellä ja kuulin ne sanat kuitenkin selvästi ja tiesin ketä hän niillä tarkoittaa. Tuo nainen oli juuri eronnut, hänellä on myös lapsi, joka on vakavasti sairas, mutta hänellä on kuulemma myös uusi mieskaveri, jolla on myös lapsia entisestä avioliitostaan.

Siellä oli sitten sovittuna aikana kaksituntinen palaveri, johon kaikkien piti osallistua. Kuinka ollakaan, kun palaveria aloiteltiin, muut olivat paikalla, mutta nämä kaksi henkilöä puuttuivat. Sanoin meneväni hakemaan vielä työkonettani huoneesta, koska tarvitsin sitä kokouksessa. Menin huoneeseen ja otin sieltä mukaani läppärin. Kun olin palaamassa takaisin, käytävässä huomioni kiinnittyi läheisen huoneen oveen joka oli raollaan, tiesin kyllä huoneen numerosta että se huone oli varattu tälle miespuoliselle harjoittelijalle ja hänen saman yksikön virassa olevalle miespuoliselle työkaverille, jonka tunsin hyvin, tuo työtoveri oli jo kokoustilassa. Sisältä huoneesta kuului raollaan olevan oven takaa myös jonkinlaista ääntä, hienoista kitinää.

Luulin että harjoittelija ei ole huomannut että kokous oli alkanut. Avasin ovea sanoakseni että kokous on alkanut, menin varovasti sisään, olipa siellä näky,
tuo nainen, tunnistin hänet selvästi pituudesta, hän oli melkoisen lyhyt, sekä ruskeasta tukasta ja yläosan punaisesta vaatetuksesta, housuja hänellä ei ollut, ne olivat viskattu lattialle, alavartalo täysin paljaana, hänen ylävartalonsa oli kumartunut huoneen pöydälle vatsa pöydän pintaa vasten ja tämä nuori harjoittelijamies seisoi takana ja naida jyskytti häntä siinä kiihkeästi takaapäin. Pöytä heilui ja kitisi naisen alla, siitä tuli se ääni, ei olisi ehkä kuulunut ellei ovi olisi jäänyt heiltä auki. Naiselta pääsi pieniä hiljaisia voihkaisuja...ah...aah. Katselin vain epäuskoisena tietämättä mitä oikein tehdä.

En kyllä katsonut tarkemmin kumpaa koloa siinä työstettiin. Kiireessä ja kiimassa ovi oli jäänyt heiltä vahingossa auki ja luulivat varmaan saavansa paneskella kaikessa rauhassa sillä hetkellä, kun kaikki muut ovat jo menneet kokoukseen.
He eivät huomanneet minua, vaikka olin aivan heidän takanaan, ja se touhu heillä oli niin hektisessä vaiheessa. Kun olin todennut mikä siinä oli menossa, peräännyin vain varovasti, vedin ovea pienemmäksi kun olin käytävässä kuului huoneesta harjoittelijan pitkä karjaisu aaaaaaaah, hän varmasti sai ja tuli... menin alas takaisin kokoustilaan.

En sanonut asiasta mitään, olin niin järkyttynyt, etten varmaan olisi saanut sanaa silloin suustani kertoakseni edes asiasta. Kokous oli alkanut, meni noin puoli tuntia
ja harjoittelija tuli kokoustilaan pyydellen myöhästymistään anteeksi, ei sanonut syyksi mitään, siitä meni vähän aikaa ja tuo nainen tuli kokoukseen, saapui eri ovesta kuin harjoittelija, pyyteli anteeksi ja sanoi myöhästymisensä syyksi olleen puhelun lääkärin kanssa lapsensa voinnista, lapsi oli vakavasti sairas vai oliko jopa sairaalassa. Tämä tarina on tosi.

0

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
        Maailman menoa
        292
        5496
      2. Kohdataanko me

Enää?
        Ikävä
        70
        5066
      3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
        Ikävä
        48
        4166
      4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
        Ikävä
        51
        3850
      5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
        Ikävä
        42
        3493
      6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
        Maailman menoa
        89
        3133
      7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
        Maailman menoa
        72
        3006
      8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
        Ikävä
        42
        2197
      9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
        Ikävä
        49
        2138
      10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
        Euroviisut
        27
        2088
      Aihe