Oletko sinä "testannut" vessapapereita ?
"Edullinen" ei ole aina edullinen.
https://yle.fi/a/74-20124802
Lidlin vessapaperi voittaa aina kaikki testit
26
526
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä vertailussa parhaiten menestyi Lidlin Floralys soft. Rullassa on eniten paperia,
se on kolmikerroksista papereista rullahinnaltaan edullisinta ja se menestyi keskivertoa paremmin kestäyys- ja tuntumatesteissä.
Heikoimmat tulokset saivat odotetusti kaksikerroksiset paperit, K-Menu ja Xtra Coop. Niiden etu on edullisuus, mutta niitä kuluu enemmän, koska ne eivät kestä.- Anonyymi
Kuka noita testejä uskoo, ei kukaan.
- Anonyymi
Autiotalojen kyselijä on löytänyt pari kappaletta Savonlinnasta ja kas kummaa kun sattuivat samaan aikaan mystisesti palamaan kivivijalkaa myöten.
- Anonyymi
Lähes joka päivä. Kotimaista paperilla.
- Anonyymi
Kun toimittekijat ja media testaa tulos on aian että zionistien valmistamat ja little on muka paras.
Naurettava roska taas.
Jokainen valitse sen paperin joka on hyvä käytössä.
Itse ostamia käytän Lambia koska ensikuitu ja tarpeeksi pehmeä ei ärsytä ihoa. Ikääntynyt iho vaatii hyvää laatua. Kotimainen tuote myös siksi.
Jos elämä menee vertailuksi joka asiassa se ei ole hyvä juttu. Parempaakin tekemistä on kuin esim laskea montako penniä säästyi kun osto pari penniä halvempaa maitoa tai osta aina mainostteua ja tarjous ruokaa.
En vertaile hintoja. Enkä lue juttuja en mainoksia..Ostan sitä mitä haluaan ja sään K kaupasta kotiin tuotuna x vk ssa.- Anonyymi
Oletko joku pirun antisemitisti? Hyi hitto.
- Anonyymi
Tavallaan.
Joskus vuosikymmeniä sitten laskin, yksikkö hinnaltaan kallis kolmikerrospaperi tulee käytännössä halvemmaksi, kuin halvempi kaksikerroksinen. Syy, kaks kerroksellista pitää ottaa suurempi arkkkimäärä päällekkäin, ettei sormi mene läpi.
Kaupan päälle kolmikerroksellinen laadukkaamman tuntuista, kuin halpa,makkelipaperin tuntuinen kaksikerroksinen.
Olen ostanut LIdlin papereita useinkin, koska "sormi tuntumalla" ovat laadukkaan tuntuisia. Hintaa en ole laskenut,mielikuva, laadukasta tavaraa sopuhintaan
Useimmiten kai tulee paperit ostettua jostain market tarjouksesta. Noita artikkelissalin mainittuja tuotemerkkejä, kotimaisia kolmikerrospapereita.
Sitä koittanut miettiä. Mitä ihmeen tekemistä oravilla, kamppailla tai karvaisilla öhkömönkiköjölä on tekemistä pehmopapereitten kans. Meinaan markkinoinnin kannalta.
En välittäisi pyyhkiä hanuriani eläimellä, eikä eläimet käytä paperia hygieniansa hoitamiseen.
=DW= - Anonyymi
Testin ja parhaan arvosanan saanut Lidlin wc paperi houkutteli kokeilemaan. Taidan siirtyä kokonaan vaikka en juuri Lidlissä käykään. Aina siinä sitten jotain muutakin tulee ostettua. On tosi hyvä. Testi oli täysin oikeassa.
- Anonyymi
Melko sama millä persiinsä pyyhkii, vain ripulin herkistämä anusaukko, vaatii korkealaatuista pehmoa.
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä JA Lidin wc paperirulla ei ole höttöä. Se sininen painaa , ainakin silloin kun ennen korona-aikaa ostin oli RULLAPAINO 125 g kun muut pehmot painaa 100 g jopa allekin ja paljon.
Lidion sininen on hyvää ja edullista, sitä on paljon enemmän rullassa . - Anonyymi
Hinta ei ole ratkaissut koskaan mitä paperia ostan.
- Anonyymi
Tänään ovat muut paperimerkit saaneet nopeasti mainoksiaan eri kanaville. Lidlin paperia ei tarvinne mainostaa.
- Anonyymi
En varsinaisesti testaa, mutta käytössä huomaa kyllä jonkin verran eroja. Ostan aina suomalaista vessapaperia, en halua vähien rahojeni valuvan tuontituotteiden muodossa ulkomaille. Muutenkin suosin suomalaista niin paljon kuin mahdollista, valitettavasti joutuu ostamaan ulkomailta tuotua kun meillä täällä ei kaikkea valmisteta.
Kyllä mulle pitää olla Lambi😁.
- Anonyymi
4 rll halpa paketti, olen ostanut.
Anonyymi kirjoitti:
4 rll halpa paketti, olen ostanut.
Minä katson yleensä tarjouksista jos on tarjolla. Lotus embo 16rll.
- Anonyymi
Siili4 kirjoitti:
Minä katson yleensä tarjouksista jos on tarjolla. Lotus embo 16rll.
Lidlin punaisella on pyyhitty vuosikaudet. Siinäkin on ollut laatuheittelyä pakkausta myöden, mutta on ”valitettavasti” paras. Mökkiolosuhteissa jopa ylivoimainen.
Merkillä ei väliä, ostan tarjouksesta kerralla lähes vuoden rullat, sama talous papruissa.
Vertailussa paras kauppa K-City mun kauppani, 4,90 euroa kun kauppa toimittaa ruuat eteiseen asti.
Mikkelissä Prisman kotiin kuljetusta kauko-ohjatut älykotterot jotka hyytyivät männä viikolla lumihankeen, kun kärry jumettuu matkan matkalla se alkaa huutaa lapsen äänellä " voitteko auttaa minua "
https://www.s-kaupat.fi/sivu/robokuljetusMinullekaan ei ole merkillä niin väliä mutta tuo toinen joka meillä asuu on niin tarkka merkistä pitäämolla herkälle pepulle sopivaa softia 😆.
16 rullan wc-ja talouspaperit sopii just eteisen yläkaappiin.
Oulussa lienee pohjoisimmat nuo kuljetusrobotit. Ei oikein näillä korkeuksilla onnistu talvisaikaan# jumittavat kinoksiin. Wc-paperi-kollien kuljetus ei noilla taida onnistua😊.Siili4 kirjoitti:
Minullekaan ei ole merkillä niin väliä mutta tuo toinen joka meillä asuu on niin tarkka merkistä pitäämolla herkälle pepulle sopivaa softia 😆.
16 rullan wc-ja talouspaperit sopii just eteisen yläkaappiin.
Oulussa lienee pohjoisimmat nuo kuljetusrobotit. Ei oikein näillä korkeuksilla onnistu talvisaikaan# jumittavat kinoksiin. Wc-paperi-kollien kuljetus ei noilla taida onnistua😊.Kesällä pyöräillessä tuli välillä vastaan, keskellä ajoväylää hissukseen liikkuivat, Robon koosta päätellen kuljettaa reilun kassillisen tavaraa.
Pertikki kirjoitti:
Kesällä pyöräillessä tuli välillä vastaan, keskellä ajoväylää hissukseen liikkuivat, Robon koosta päätellen kuljettaa reilun kassillisen tavaraa.
Hellyttävän näköisiä, kauppakassin kokoisia. Risteyksissä osaavat odottaa ja suunnata oikeaan osoitteeseen kun on ohjelmoitu. Ryöstämään niiden sisältöä ei pääse. Käytännön tilausohjeisiin en ole perehtynyt. Ja kuinka iso toimintasäde esimerkiksi Oulussa lienee. Ainakin keskustassa näkyy olevan.
- Anonyymi
Kaksi isäntää Laihialta oli jalkapatikassa menossa naapuri pitäjään asioimaan. Isännät ottivat rivakasti pitkiä askeleita ettei saappaan pohjat kulu. Toiselle isännälle tuli kesken matkaa se suurempi hätä ja poistui käymään mettän puolella. Huusi sitten sieltä metsästä tiellä odottavalle kaverilleen "Onko sulla paperia matkassa"
Tämä toinen, "Ei nyt sattunut mukaan, jätä se nyt sinne meillä on vähän kiirekin". D - Anonyymi
"Edullisuudessa" pitää huomioida sekä yksittäisen rullan hinta, että myös arkkien määrä. Arkkien määrä onkin se ratkaiseva tekijä. Jos yksittäisessä rullassa on vähän paperia/arkkeja, niin se "edullisuus" ei olekaan enää edullista.
- Anonyymi
Testi paljasti nimenomaan sen että Lidlin wc-paperi oli hintaansa ja laatuunsa nähden edullisin ja siinä laskettiin arkkien määrä.
- Anonyymi
Lidlin vessapaperi pyyhkii persettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768