Oletko sinä "testannut" vessapapereita ?
"Edullinen" ei ole aina edullinen.
https://yle.fi/a/74-20124802
Lidlin vessapaperi voittaa aina kaikki testit
16
118
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tässä vertailussa parhaiten menestyi Lidlin Floralys soft. Rullassa on eniten paperia,
se on kolmikerroksista papereista rullahinnaltaan edullisinta ja se menestyi keskivertoa paremmin kestäyys- ja tuntumatesteissä.
Heikoimmat tulokset saivat odotetusti kaksikerroksiset paperit, K-Menu ja Xtra Coop. Niiden etu on edullisuus, mutta niitä kuluu enemmän, koska ne eivät kestä.- AnonyymiUUSI
Kuka noita testejä uskoo, ei kukaan.
- AnonyymiUUSI
Autiotalojen kyselijä on löytänyt pari kappaletta Savonlinnasta ja kas kummaa kun sattuivat samaan aikaan mystisesti palamaan kivivijalkaa myöten.
- AnonyymiUUSI
Lähes joka päivä. Kotimaista paperilla.
- AnonyymiUUSI
Kun toimittekijat ja media testaa tulos on aian että zionistien valmistamat ja little on muka paras.
Naurettava roska taas.
Jokainen valitse sen paperin joka on hyvä käytössä.
Itse ostamia käytän Lambia koska ensikuitu ja tarpeeksi pehmeä ei ärsytä ihoa. Ikääntynyt iho vaatii hyvää laatua. Kotimainen tuote myös siksi.
Jos elämä menee vertailuksi joka asiassa se ei ole hyvä juttu. Parempaakin tekemistä on kuin esim laskea montako penniä säästyi kun osto pari penniä halvempaa maitoa tai osta aina mainostteua ja tarjous ruokaa.
En vertaile hintoja. Enkä lue juttuja en mainoksia..Ostan sitä mitä haluaan ja sään K kaupasta kotiin tuotuna x vk ssa. - AnonyymiUUSI
Tavallaan.
Joskus vuosikymmeniä sitten laskin, yksikkö hinnaltaan kallis kolmikerrospaperi tulee käytännössä halvemmaksi, kuin halvempi kaksikerroksinen. Syy, kaks kerroksellista pitää ottaa suurempi arkkkimäärä päällekkäin, ettei sormi mene läpi.
Kaupan päälle kolmikerroksellinen laadukkaamman tuntuista, kuin halpa,makkelipaperin tuntuinen kaksikerroksinen.
Olen ostanut LIdlin papereita useinkin, koska "sormi tuntumalla" ovat laadukkaan tuntuisia. Hintaa en ole laskenut,mielikuva, laadukasta tavaraa sopuhintaan
Useimmiten kai tulee paperit ostettua jostain market tarjouksesta. Noita artikkelissalin mainittuja tuotemerkkejä, kotimaisia kolmikerrospapereita.
Sitä koittanut miettiä. Mitä ihmeen tekemistä oravilla, kamppailla tai karvaisilla öhkömönkiköjölä on tekemistä pehmopapereitten kans. Meinaan markkinoinnin kannalta.
En välittäisi pyyhkiä hanuriani eläimellä, eikä eläimet käytä paperia hygieniansa hoitamiseen.
=DW= - AnonyymiUUSI
Testin ja parhaan arvosanan saanut Lidlin wc paperi houkutteli kokeilemaan. Taidan siirtyä kokonaan vaikka en juuri Lidlissä käykään. Aina siinä sitten jotain muutakin tulee ostettua. On tosi hyvä. Testi oli täysin oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Melko sama millä persiinsä pyyhkii, vain ripulin herkistämä anusaukko, vaatii korkealaatuista pehmoa.
- AnonyymiUUSI
👍👍👍👍👍👍.
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä JA Lidin wc paperirulla ei ole höttöä. Se sininen painaa , ainakin silloin kun ennen korona-aikaa ostin oli RULLAPAINO 125 g kun muut pehmot painaa 100 g jopa allekin ja paljon.
Lidion sininen on hyvää ja edullista, sitä on paljon enemmän rullassa . - AnonyymiUUSI
Hinta ei ole ratkaissut koskaan mitä paperia ostan.
- AnonyymiUUSI
Tänään ovat muut paperimerkit saaneet nopeasti mainoksiaan eri kanaville. Lidlin paperia ei tarvinne mainostaa.
- AnonyymiUUSI
En varsinaisesti testaa, mutta käytössä huomaa kyllä jonkin verran eroja. Ostan aina suomalaista vessapaperia, en halua vähien rahojeni valuvan tuontituotteiden muodossa ulkomaille. Muutenkin suosin suomalaista niin paljon kuin mahdollista, valitettavasti joutuu ostamaan ulkomailta tuotua kun meillä täällä ei kaikkea valmisteta.
Kyllä mulle pitää olla Lambi😁.
- AnonyymiUUSI
4 rll halpa paketti, olen ostanut.
Anonyymi kirjoitti:
4 rll halpa paketti, olen ostanut.
Minä katson yleensä tarjouksista jos on tarjolla. Lotus embo 16rll.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126