Eli oon 13 vuotias tyttö ja haluisin poikaystävän, oon seurustellut jo pari kertaa mut se ei oo sujunut iha hyvi. Oon kiinnostunu parista pojasta mut ne on varattuja. Ja kaikki muut pojalle meiän koulus ei oo mitenkä mukavia mua kohtaan. En voi myöskään seurustella kenenkään kauempana asuvan kans ku ei päästäs näkee ikinä. Mitään vinkkejä ongelman ratkaisuun?????
Poikaystävä ongelma
Anonyymi-ap
4
229
Vastaukset
- Anonyymi
Itelläni samankaltaisia ongelmia, (oon 14v poika), mutta missäs asut
- Anonyymi
Ratkaisu: opiskele siellä koulussa ja kasva sitten aikuiseksi.
Vasta sen jälkeen voit alkaa liittää sanan seurustelu sanavarastoosi. - Anonyymi
Ei oo kiire löytää poikaystävää.
- Anonyymi
Voit vaikka vaihtaa koulua tai yrittää saada kahen varatun numeroo tai sillee et ne tykkää susta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731