Tojjoota ja hyntikkä sekä pari kuljettajaa. Voiko tuollaisella sarjalla olla edes MM-arvoa?
Ketä ihan oikeasti kiinnostaa rallin MM-sarja?
13
258
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ketään ja totta puhut, jottei MM-arvoa pitäisi olla!
- Anonyymi
kyllä kiinnostaa
- Anonyymi
Ainakin tytteliä, trollaa palstalla joka päivä :)
- Anonyymi00005
tyhmä sarja
- Anonyymi00006
Autoissa pitää siirtyä 80 luvun malleihin, järkeviin vaunuihin.
- Anonyymi00007
Juu, pelkkä onneton rupusarja.
- Anonyymi00008
Mua kiinnostaa. Ei se ole Fordin, Toyotan eikä Hyundain vika, että siellä on noin vähän talleja mukana. Kuitenkin siellä on maailman parhaat ralliautot ja kuljettajat mukana.
Täällähän tuntuu olevan vallalla ajatus, että kaikesta pitää valittaa. - Anonyymi00009
Aika montaa kiinnostaa, käyppä vaikka secto rallissa, niin saat huomata että et ole yksin siellä....
- Anonyymi00010
Lähinnä tuulipukuja siellä on katsomassa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitäs pukuja ne on muualla???
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitäs pukuja ne on muualla???
Pienemmissä ralleissa on suhteellisesti paljon enemmän ammattikatsojia, liinamiehiä. Sectossa näitä nettikirjoittelijoita eli tuulipukuja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tolliskopersuja lähinnä.
- Anonyymi00012
On totta , että ralli olisi parempi esim. 5 tehdastallin kisana. Minä olen seurannut rallia aina 1970 luvun puolivälistä aika paljonkin. Nyt vähemmän juurikin tuon 2 tallin kisan takia. Mutta on tuo formula- ajokin jäänyt , kun sielläkin ollut pitkään 2-3 tallia jotka voi voittaa. Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911179Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603