Tänä vuonna tehtyjä avauksia viisi tänä vuonna tehtyä aloitusta 20:n joukossa.
Enkä itsekään keksi muuta ;)
Tällä palstalla, tässä ikäryhmässä
15
250
Vastaukset
Onko tuo tarkoitettu jonkinlaiseksi keskustelun avaukseksi?
- Anonyymi
No niin siitähän se taas
- Anonyymi
Kyllä ikäisiämme täällä kirjoittelee. Ovat vain eri aiheryhmissä. Ja jos on eläkkeellä, heillä on aina kiire. Eivät jouda lueskelemaan mietiskelyjä.
Juu mutta en oikein ymmärtänyt tuota aloituksen ensimmäisen lauseen lauserakennetta. Siis oliko aloittaja tehnyt tänä vuonna viisi avausta tänä vuonna tehtyjen 20 avauksen joukosta vai mitä?
- Anonyymi
Siili4 kirjoitti:
Juu mutta en oikein ymmärtänyt tuota aloituksen ensimmäisen lauseen lauserakennetta. Siis oliko aloittaja tehnyt tänä vuonna viisi avausta tänä vuonna tehtyjen 20 avauksen joukosta vai mitä?
Hei, läppärin ruudulle tulee 20 viimeisintä keskustelua, huvikseen laskin montako aloitusta tehty vuonna -24, niitä oli viisi :)
Itse tehny muutaman, mutta harvoin, joskus jokin pomppaa esiin (itsepalvelukassat, äänikirjat) tulee mieleeen.
Jotenkin tulee vilkaistua kuinka "tuore" on aloitus, kyllä se vaikuttaa intoon osallistua, ja ketju on myös aika pitkä silloin. - Anonyymi
Varmaan niin sitten, joitain aiheita vaan mukava lukea suunnilleen omasta ikäluokasta.
Ja mietiskelyjä :) Anonyymi kirjoitti:
Hei, läppärin ruudulle tulee 20 viimeisintä keskustelua, huvikseen laskin montako aloitusta tehty vuonna -24, niitä oli viisi :)
Itse tehny muutaman, mutta harvoin, joskus jokin pomppaa esiin (itsepalvelukassat, äänikirjat) tulee mieleeen.
Jotenkin tulee vilkaistua kuinka "tuore" on aloitus, kyllä se vaikuttaa intoon osallistua, ja ketju on myös aika pitkä silloin.Sama. Vanhat ylipitkät aloitukset eivät innosta osallistumaan. Ja varsinkaan lukemaan mistä siinä ketjussa on aiemmin jo kirjoitettu.
- Anonyymi
Aika on vissiin ajanut tämän palstan ohi.
Tieten se mielenkiinto olisi suurempi, jos nimimerkilläkirjoittavia olisi enempi, mutta se aika on jäänyt taakse.
Tämänikäiset tuntuu olevan fasessa, minä en. Syynä, että puolituttujen kaveritkin pyrkii kaveriksi.
En siihen innostu.
Tuo seitenkymmpinen taitaa olla aika poliittinen.
Ja muutenkin tuntuu aika ärhäkälle.
Ei oikein innosta, vaikka olisin jo kohta ikäni puolesta sinne kuuluva.
K kottonEikö siellä facessa voi rajoittaa kuka voi pyytää kaveriksi?
70+ on aika kiihkeä palsta. Aina ei ole ketjua mihin osallistuisi mutta haitanneko tuo mittää.
80+ olettaisi että on jo vakaampi palsta mutta omat kiihkonsa näyttää olevan sielläkin.- Anonyymi
Siili4 kirjoitti:
Eikö siellä facessa voi rajoittaa kuka voi pyytää kaveriksi?
70 on aika kiihkeä palsta. Aina ei ole ketjua mihin osallistuisi mutta haitanneko tuo mittää.
80 olettaisi että on jo vakaampi palsta mutta omat kiihkonsa näyttää olevan sielläkin.En ole vielä 70,siin oikeutettu, joskus vilkaissut.
Toivotonta, jos anonyymipalstalla politiikkaa tai uskontoa.
Ei näyttänyt olevan enää vanhoja tuttuja.
Ilmeisesti räväkkyys on karkottanut. Omalla kohdalla ei tuota räväkkyyttä ole tullut.
Jos jotain muutosta, niin rauhallisempaan päin, mitäpä sitä enää keuhkoamaan.
Aika muuttuu ja aika on muuttanut kirjoittajat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä 70,siin oikeutettu, joskus vilkaissut.
Ilmeisesti räväkkyys on karkottanut. Omalla kohdalla ei tuota räväkkyyttä ole tullut.
Aika muuttuu ja aika on muuttanut kirjoittajat.Nimmari jäi pois k kotton
Ennen kirjoitin vain nimmarilla mutta hävitin, kun ei tuntunut enää ottavan tulta. Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä 70,siin oikeutettu, joskus vilkaissut.
Aika muuttuu ja aika on muuttanut kirjoittajat.Ei taida raja eri ikäpalstoilla olla niin tiukka. Ja kuka täällä kirjoittajista kenenkään ikää tietää. Osa näyttää seikkailevan kaikilla palstoilla 60-80.
- Anonyymi
Taitaapi olla väki kyllästynyt ja kun kirjoittajia vähän, niin ne harvat kaivelevat vanhoja aloituksia tekemisen puutteessaan. Itse enää harvoin poikkennut ja yksi syy on se, kun vähätkin osallistujat vain anonyymejä kirjoittajia, eihän siinä mitään järkeä. Rekisteröidyn nimimerkkinikin jo poistin. Toinen syy, kun palsta on vuosien saatossa toiminnallisesti pilattu, kohta loppuu kokonaan, kun ei ketään enää kiinnosta.
- Anonyymi
Sekin, että aiheet alkaa olla käsiteltyjä, loppuunkaluttuja.
Vilkaisuja palstalle, jossa aikanaan oli vilkasta.
Pieni ilahdus, kun näkee pari tuttua nickiä.- Anonyymi
Olisihan niitä aiheita, ja uusia tulee.
Nytkin tämä koululaisille tarkoitettu seksiopas.
Tässä ikäluokassa olisi jämeriä mielipiteitä.
No, en tee aloitusta aiheesta, kirjoittaa tähän kuka kirjoittaa.
Oon ymmärtänyt, että ko. opas on tarkoitettu 10-15 vuotiaille, niin en ymmärrä, jos siinä kehotetaan harjoittelemaan, että vehkeen saa suuhun ettei oksennus tule.
Ei kyllä monen kotona moista oppia saa. Koulussa nykyään vissiin saa, en tiedä, onko se tarpeellista.
K kotton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368