jos sinut kutsuttaisiin itsenäisyyspäivän juhliin? Oletko koskaan ollut? Munulla ei ole pelkoa kutsusta, mutta on kyllä hieno pitkä musta samettinen leninki. Se voisi välttää.
Mitä pukisit Linnaan
13
211
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo homma.
Pukuvuokraamosta frakki.
=DW= - Anonyymi
Menisin jos kutsuttaisiin, hieno pitkä musta samettinen leninki olisi
varmaan ihan oikea asu. Jos olette juhlia katsoneet, niin asuja on vaikka
minkälaisia, ne eivät ehkä aina edusta ns. yleistä hyvää makua.- Anonyymi
Se yleinen klassinen maku menee aina mutta ei myöskään tarvitse alentaa muotitaiteilijoiden luomuksia ne kertovat aina jotain mitä taiteilija on ajatellut .
Tavalliset ihmiset ovat usein tuomitsemassa hisän töitään mutta muotimaailmassa niitä arvostetaan .
- Anonyymi
Itse en ole ollut koskaan mutta molemmat omaiseni kylläkin. En muita lukeeko kutsussa pukeutumis koodi vai ei mutta j voihan sitä,kysyä muoti tietoiselta ihmiseltä
- Anonyymi
Kun noita on joskus katsonut, niin naisten osalta kävis navettatakkikin. Kun katsoo niitä karmeita lumppuja ja selostajat kilvan kehuu, mistä ateljeesta ne retkut on ostettu/teetetty, niin olis nätimpiä, jos olis vaan se pelkkä hintalappu päällä. Sitten nämä daamit ei tajua, kun tissit roikkuu, heltat ja allit heiluu, niin pitäisi tajuta sen verran, että näkyisi mahdollisimman vähän paljasta pintaa. Lumpuille burkhat päälle!
- Anonyymi
Nyt ymmärrän kateuden.
Saavuttamaton seikka, jonka joku toinen voisi ehkä saavuttaa. Varmuuden vuoksi halveksitaan mahdollisuuskin.
Menkööt vaan muut juhliin, m i n ä en mene, ja ikinä en maksaisi mistään juhlapuvusta, navettatakki kelpaisi.
Siitäs saisitte! - Anonyymi
Se on sitä muotimaailmaa jolla on myöskin oltava paikka maailmassa .eitartte sanoa rumasti vaan aikai ettei itse ymmärrä
- Anonyymi
JOS minut kutsuttaisiin
pukisin kauniin laadukkasta kanksaasta valmistetun juhlamekon
väri olisi musta, tai jokin tumman sininen jotain tummaa väriä sen tulisi olla,
EI punasta eikä valeita , eikä valkosta,
takki olisi pitkä villakangastakki kaunis, laadukas seki,- Anonyymi
jos juhlamekko olisi hijaton
siinen laittaisin kauniin poleron seki laadukkasta kankaasta voisi ollla jopa pramea koristtellien ehkä helmiä tai jotain arvokasta asuun sopivaa.
olisitten muotia tai ei mutta jotain ton tyylistä pukisin ylleni.
Vuokraamosta jonkun etiketin mukaisen.
- Anonyymi
Mulla kaapissa vuosisadan vaihteessa Thaimaassa valmistettu puku ,jollei vyätäröstä liian kireä nii ottaisin :-)
Gubbe 75 Ei minullakaan ole toivoa eikä pelkoa Linnan juhliin pääsystä tai joutumisesta, mutta jos kutsu olisi tullut, olisin siihen myönteisesti vastannut ja juhla-asua alkanut suunnitella. Minulla on kaunis, äitini omin käsin ompelema ja kirjoma Kaukolan kansallispuku, sen olisin saattanut valita. Se on tummansinistä käsinkudottua villaa, pitkä poimutettu hame ja värikkäästi kirjailtu liivi, palttinainen valkea pitkähihainen pusero ja kirjailtu esiliina sekä valkea lyhyt pellavahuntu.
Supikkaissa on kyllä mukava tanssia, monet tanhut niissä on karkeloitukin. Se olisi varmaan kuuma Linnan tungoksessa, vilpoisampi vaihtoehto kuitenkin kuin saamelaisten verkapuvut, päähineet ja poronnahkanutukkaat.- Anonyymi
Violetti, pitkähihainen, kaulankin peittävä, mutta halkio /halkiot helmassa sivuilla. Tyköistuva / vartalonmyötäinen, jotta siksi alusvaatetuksella olisi suurempi merkitys kuin iltapuvulla itsellään.
Pukeutumisen ja sen herkkupöydän takia olisi ihana olla niissä bileissä, muuten en nyt niiinkään tiedä tai osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107