Mitä pukisit Linnaan

Anonyymi-ap

jos sinut kutsuttaisiin itsenäisyyspäivän juhliin? Oletko koskaan ollut? Munulla ei ole pelkoa kutsusta, mutta on kyllä hieno pitkä musta samettinen leninki. Se voisi välttää.

13

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppo homma.

Pukuvuokraamosta frakki.

=DW=

• Anonyymi

Menisin jos kutsuttaisiin, hieno pitkä musta samettinen leninki olisi
      varmaan ihan oikea asu. Jos olette juhlia katsoneet, niin asuja on vaikka
      minkälaisia, ne eivät ehkä aina edusta ns. yleistä hyvää makua.

• Anonyymi

Se yleinen klassinen maku menee aina mutta ei myöskään tarvitse alentaa muotitaiteilijoiden luomuksia ne kertovat aina jotain mitä taiteilija on ajatellut .
        Tavalliset ihmiset ovat usein tuomitsemassa hisän töitään mutta muotimaailmassa niitä arvostetaan .

• Anonyymi

Itse en ole ollut koskaan mutta molemmat omaiseni kylläkin. En muita lukeeko kutsussa pukeutumis koodi vai ei mutta j voihan sitä,kysyä muoti tietoiselta ihmiseltä

• Anonyymi

Kun noita on joskus katsonut, niin naisten osalta kävis navettatakkikin. Kun katsoo niitä karmeita lumppuja ja selostajat kilvan kehuu, mistä ateljeesta ne retkut on ostettu/teetetty, niin olis nätimpiä, jos olis vaan se pelkkä hintalappu päällä. Sitten nämä daamit ei tajua, kun tissit roikkuu, heltat ja allit heiluu, niin pitäisi tajuta sen verran, että näkyisi mahdollisimman vähän paljasta pintaa. Lumpuille burkhat päälle!

• Anonyymi

Nyt ymmärrän kateuden.
        Saavuttamaton seikka, jonka joku toinen voisi ehkä saavuttaa. Varmuuden vuoksi halveksitaan mahdollisuuskin.
        Menkööt vaan muut juhliin, m i n ä en mene, ja ikinä en maksaisi mistään juhlapuvusta, navettatakki kelpaisi.
        Siitäs saisitte!

• Anonyymi

Se on sitä muotimaailmaa jolla on myöskin oltava paikka maailmassa .eitartte sanoa rumasti vaan aikai ettei itse ymmärrä

• Anonyymi

JOS minut kutsuttaisiin
      pukisin kauniin laadukkasta kanksaasta valmistetun juhlamekon
      väri olisi musta, tai jokin tumman sininen jotain tummaa väriä sen tulisi olla,
      EI punasta eikä valeita , eikä valkosta,
      takki olisi pitkä villakangastakki kaunis, laadukas seki,

• Anonyymi

jos juhlamekko olisi hijaton
        siinen laittaisin kauniin poleron seki laadukkasta kankaasta voisi ollla jopa pramea koristtellien ehkä helmiä tai jotain arvokasta asuun sopivaa.

olisitten muotia tai ei mutta jotain ton tyylistä pukisin ylleni.

• Vuokraamosta jonkun etiketin mukaisen.

• Anonyymi

Mulla kaapissa vuosisadan vaihteessa Thaimaassa valmistettu puku ,jollei vyätäröstä liian kireä nii ottaisin :-)

Gubbe 75

• Ei minullakaan ole toivoa eikä pelkoa Linnan juhliin pääsystä tai joutumisesta, mutta jos kutsu olisi tullut, olisin siihen myönteisesti vastannut ja juhla-asua alkanut suunnitella. Minulla on kaunis, äitini omin käsin ompelema ja kirjoma Kaukolan kansallispuku, sen olisin saattanut valita. Se on tummansinistä käsinkudottua villaa, pitkä poimutettu hame ja värikkäästi kirjailtu liivi, palttinainen valkea pitkähihainen pusero ja kirjailtu esiliina sekä valkea lyhyt pellavahuntu.

Supikkaissa on kyllä mukava tanssia, monet tanhut niissä on karkeloitukin. Se olisi varmaan kuuma Linnan tungoksessa, vilpoisampi vaihtoehto kuitenkin kuin saamelaisten verkapuvut, päähineet ja poronnahkanutukkaat.

• Anonyymi

Violetti, pitkähihainen, kaulankin peittävä, mutta halkio /halkiot helmassa sivuilla. Tyköistuva / vartalonmyötäinen, jotta siksi alusvaatetuksella olisi suurempi merkitys kuin iltapuvulla itsellään.

Pukeutumisen ja sen herkkupöydän takia olisi ihana olla niissä bileissä, muuten en nyt niiinkään tiedä tai osaa sanoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      119
      5089
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3628
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1484
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      21
      1307
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1282
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1188
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1107
    Aihe