Luulin koko ikäni juovani vain juhlamokkaa, mutta rouvani alkoi tuoda kotiin tarjouksista Kultakatriinaa. Nyt juon molempia. Olet sinä aika tuuliviiri sanovat lapset.
Kumpaa juot vai Katriinaa
38
537
Vastaukset
- Anonyymi
Kulta-Katriinan tumma paahto on hyvä kahvi.
- Anonyymi
Yllätti kun ei ollut mitään etukäteistietoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätti kun ei ollut mitään etukäteistietoa
Minä oesin veellyt vittaksella pitkin selekäruotova.
- Anonyymi
Kulta- Katriinan kera käytin Sirkku sokeria. Tuli Sirkun kanssa ero niin en ole sen koomin Sirkkua ja Kulta-Katriinaan käyttänyt. Nyt käytän Juhlamokka tummapaahtoa ja Pulmua
- Anonyymi
Sitä pitää käyttää, mikä maistuu parhaalta.
- Anonyymi
Samat sanat en voi panna Sirkkua. Täytyy panna Pulmua
- Anonyymi
Juon kaikkia muita paitsi juhla-mokkaa ja presidenttiä. Kaksi jälkimmäistä on täysin ylikehuttuja samoin kun parin sadan euron moccamasteri. Parin kympin kahvinkeitin keittää yhtä hyvät kahvit.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Olen pitkälle samaa mieltä keittimistä.
- Anonyymi
Kultakatriina on kepu kahvia.
- Anonyymi
Niin on ja sehän onkin sen huono puoli. Ennen vilisi Antteja, annikoita ja muita sarvipäitä silmissä, kun näin katriinapaketinkin. Nyt on hiukan helpottanut, mutta silti tarkistan vieläkin joka kerta, ettei pakettiin vain ole kätketty mitään kepuyhteyksiä.
- Anonyymi
Saludo on paras kahvi!
- Anonyymi
Saludo on kommari kahvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saludo on kommari kahvia.
Saludossa ei ole oikeaa kahvin aromia.
Parhaat kahvit on Juhla-Mokka ja Presidentti kahvi.
- Anonyymi
Meira Oy on osa italialaista Massimo Zanetti Beverage -konsernia (MZB), joka on Euroopan suurimpia kahvialan yrityksiä ja
Meira Oy paahtaa Kultakatriina kahvia
Miten lie tuo Italiailainen kapitalisti on sidoksissa Keskustapuolueeseen.- Anonyymi
Kultakatriina on aina ollut s-ryhman kahvi ja s-ryhmä on kepulien hallussa. Saludoa ovat myyneet sivat ja muut vassari liikeet.
- Anonyymi
Ootko tyhmä ? Kepu on pohjalaisittain Meiran puolue !
- Anonyymi
S ryhmän omistaa asiakasomistajat, elikä sinäkin voit ryhtyä omistajaksi. Saat joka vuosi pienen palkkion sijoituksellesi ja halvan ostoskassin.
Ääskaupasta saat myös Pauligin kahveja - Anonyymi
No ainakin Sotkamossa "omistajajäsenet" ovat suurimaltaosin kepulaisia.
- Anonyymi
Mutu tuntumalta tuntuu että tieto on väärä
- Anonyymi
S, op, kepu, lähi, nuorisoas, valio, atria tulevat äkkiseltään mieleen?
- Anonyymi
Kaunistelua ja hyvepullistelua , kerro vain suoraan ettei sillä kahvilla ole väliä , tärkeintä on kuitenkin se "kerma jota ei kissa juo .."
- Anonyymi
"Kumpaa juot vai katriinaa". Ristus mikä aloitus. Miten ois: Kumpaa lykit vai naapurin Riittaa?
- Anonyymi
Toinen on sinullekin toteutettavissa, toinen ilmeisesti ei??
- Anonyymi
Nimeni on Eija enkä Anna
- Anonyymi
Käyn nykyään hakemassa virosta kahvini - 0,85€/paketti eikä tuontirajoituksia eli samalla kertaa voi tuoda koko vuoden satsin!
- Anonyymi
Näitäkö suomalaisiakin kahvilaatuja? Bensiini venäläistä, kahvi ja viina virosta. Mistäpä rahat?
- Anonyymi
H. A. I. S. T. A
P. E. R. M. A. N. E. N
P. E. R. S. E. R. E. I. K. Ä!!- Anonyymi
Olet sitten tirauttanut taas vähän kahvisi sekaan siitä pöydänjalan vieressä olevasta pullosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten tirauttanut taas vähän kahvisi sekaan siitä pöydänjalan vieressä olevasta pullosta
Permat tirautin kahvin sekaan
- Anonyymi
Putlerin ahnuksen lipoja oleko sinä
- Anonyymi
Presidenttiä!
- Anonyymi
On teillä melko surkea kahvimaku. Juhlamokka ja kultakatriina on niin kuin kuravettä.
- Anonyymi
Voisitko kertoa omista kahvimieltymyksistäsi. Itse join juuri katriinaa, mutta olisi kiva tietää, jos on jotakin vielä parempaa saatavana.
- Anonyymi
Viime yönä sain Katriinaa.
- Anonyymi
Niin minäkin.
Olikohan sama akka kyseessä? - Anonyymi
En ole Kariina enkä Anna
- Anonyymi
ei oo juhla-mokkaa voittanutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384