Toyota nousi viimeisessä kisassa tallien maailmanmestariksi!

Anonyymi-ap

Toyota otti yllättäen MM-sarjan tallien maailmanmestaruuden keräämällä viimeisessä kisassa tarvittavat pisteet ohittaakseen Hyundain.

Mestaruus oli Toyotalle neljäs perättäinen.

https://autotoday.fi/wrc-toyota-nousi-viimeisessa-kisassa-tallien-maailmanmestariksi/

23

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä sitten?
      Kulkeeko Yariksesi nyt paremmin ja hiljaisemmin?

• Anonyymi

Yksi taas ylitse muiden! Pitäisikö ykkösralliautonkin olla hiljainen?

• Anonyymi

Taas yksi ylitse muiden! Pitäisikö ykkösralliautonkin olla hiljainen?

• Anonyymi

Ei ralliautolla oo juurikaan tekemistä normi henkilöautoon verraten kuin se pelkkä nimi, Toyota, - jotta älä ny ala ylpeänä henkseleitäs paukutella.

• Anonyymi

Toyota kestää kisaamisen kuten siviililiikenteenkin.

• Anonyymi

Suomessa rakennetussa Rally 1 Yariksessa on perus-Yariksesta vain yksi metrinpituinen teräsosa. Voimalinja tulee kokonaisuudessaan Saksasta.

• Anonyymi

Tulee Saksasta. Toyotan tehtaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee Saksasta. Toyotan tehtaalta.

Ettei vain tulisi taas salaiselta PSA:n linjalta?

• Anonyymi

Tänäkin kyvyttömyys ajaa tallin etua vei Hyundailta voiton.

• Anonyymi

Epäluotettava hybridiyksikkö poistuu ensi vuoden Ralli1 autoista

• Anonyymi

Paitsi Toyotalta, joka on erittäin luotettava ja jolla ne maailmanmestaruudet voitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi Toyotalta, joka on erittäin luotettava ja jolla ne maailmanmestaruudet voitetaan.

Kun FIA sanoo, että poistetaan, niin ne poistetaan.

• Anonyymi

OIJJOIJJOI!
      TÄMÄKIN HERÄTTÄÄ MITÄ SUUNNATTOMINTA KATEUTTA RUPUAUTOILIJOIDEN SUUNNALLA!!!

• Anonyymi

Että piti tämäkin vielä sattua ! Konsernimerkkeihin kun ilman tätäkin maailmanmestaruutta on jo sattunut tuskastumiseen asti. Oliko se jo peräti neljäs maailmanmestaruus vai enemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että piti tämäkin vielä sattua ! Konsernimerkkeihin kun ilman tätäkin maailmanmestaruutta on jo sattunut tuskastumiseen asti. Oliko se jo peräti neljäs maailmanmestaruus vai enemmän?

Toyota vs Hyundai kaksintaistelun voittajasta on liioiteltua käyttää nimitystä maailmanmestari. Pajarikin jäi jopa Citroenin jalkoihin.

• Anonyymi

Vuosi 1998 oli Toyotalle sitä normaalia karvaan kalkin juontia. Sainzin auto teki Tojot eli syttyi palamaan juuri ennen maalia.

"Saamarin auto! Sainzin tuimistunut kartturi potkaisi hajonnutta Toyotaa keskeytyksen jälkeen. Pettymys espanjalaisten leirissä oli raju päätöserikoiskokeen draaman keskellä. Sainzin kartturi Luis Moya paiskasi kypäränsä Toyotan takalasista läpi. Sainz oli silminnähden järkyttynyt."

• Anonyymi

Anteeksi, mun piti vähän kaukaa kaivella et edes jotain löytyis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, mun piti vähän kaukaa kaivella et edes jotain löytyis.

Kartturin reaktio voisi olla Tojotistin nykypäivästä, kun akku on tyhjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kartturin reaktio voisi olla Tojotistin nykypäivästä, kun akku on tyhjä.

Anteeksi, enhän minä kateudelleni mitään voi kun Toyotan mahti harmittaa!

• Anonyymi

Oli sitten kysessä ralliauto tai tavallinen kulkine niin ykkösenä on aina Toyota !

• Anonyymi

Miksi Toyota joutui turvautumaan saksalaisten insinöörien apuun, kun piti rakentaa tehokas ja kestävä turbomoottori?

• Anonyymi

Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan ADHD pojille/miehille on tyypillistä autourheilun kuten ralliautoilun ylenpalttinen fanittaminen. Sitävastoin jalkapallopeli aiheuttaa heille suorastaan inhon tai vihan tunteita :/

• Anonyymi

Miksi kukaan aikuinen haluaisi juosta pallon perässä. Koirakaan ei sitä pitkään jaksa. katsominen on on melkein yhtä tylsää.

ADHD taitaa olla yleisintä kännypelejä pelaavilla ja supersomettajilla.
        Eivät osaa antaa aivojen levätä hetkeäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      67
      4082
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      52
      2795
    3. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2173
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      2008
    5. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      99
      1973
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      84
      1649
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      362
      1519
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1436
    9. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1430
    10. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1197
    Aihe