Huvittavaa - pian sen jälkeen kun TM n kestotestissä todettiin Toyon uuden sähköauton olevan vähän keskeneräinen ja saman lehden käyttötestissä se pääsi vain halvemman kiinankotteroiden ohi, toyota julkisti Facebookissa itse tekemänsä "koeajon". Siinä koeajossa Toyota taitaa voittaa
Uskon että tojopapat jakaa sitä testiä paljon mieluumin
Toyota teki ikioman testin.
14
164
Vastaukset
- Anonyymi
Pistäppä linkkiä...
- Anonyymi
Laittaisin mutta kun tämä tulee FB:n feedissä vastaan....en halua linkata omaan facebook-tiliini.
- Anonyymi
Huvittavaa, Toyota 9994 kpl.
Fisut perässä, muutama tuhat. - Anonyymi
Koomista jokaisen autolehtiä yhtään seuraavan mielestä - mutta voin hyvin kuvitella että monelle riittää tuo imagonmuokkaus jossa NUORET ja kauniit ajelee Toyotaa. Sellaista ei liikenteessä näe. Lisäksi jos vielä isoisä vouhkaa tohon puolesta niin aina joku haksahtaa.
- Anonyymi
Se on oikein. Paremmin menestyy kun itse testaa ja pitää inhottavan vokkelon poissa kilpailemasta. Häijyt eurooppalaiset VÄÄRISTÄÄ testituloksia voittamalla.
- Anonyymi
Toyotakääkät eivät myöskään jaksa lukea muita testejä kuin Toyotan itse tekemiä. Parempi mieli tulee.
- Anonyymi
vähä ku muaki harmitaa ku tojo voittaa aina .
- Anonyymi
Voittaa ja milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittaa ja milloin?
Osta viimeinen TM ja katso millaisin arvosanoin tuo sama byx...bdsm....mikä lie sähköauto floppasi sekä kestotestin että vertailun.
Parempi vissiin tehdä omat koeajot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta viimeinen TM ja katso millaisin arvosanoin tuo sama byx...bdsm....mikä lie sähköauto floppasi sekä kestotestin että vertailun.
Parempi vissiin tehdä omat koeajot.Olihan Toyota saanut jo tähän TM;n testiin kehittyneemmän version autosta. Sen kulutus oli linjassa jo muiden kanssa, eikä kuluttanut enempää, kuin muutkaan. Hidas lataus ja pieni akku olivat yhä riesana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan Toyota saanut jo tähän TM;n testiin kehittyneemmän version autosta. Sen kulutus oli linjassa jo muiden kanssa, eikä kuluttanut enempää, kuin muutkaan. Hidas lataus ja pieni akku olivat yhä riesana.
”Hidas lataus”
Katsos, kun lataus on sähköautoissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista. Nykyään sentään taitaa olla 3-vaiheinen AC-lataus. Toinen loistava esimerkki surkeasta ja nykyään lähes käyttökelvottomasta sähköautosta on Lexus UX 300e😂😂😂
Karmein auto mitä olen ajanut on juuri Toyota, jumalaton rengasmeteli ja todella halvalla tehty sisusta, ajaako tollasta paskaa oikeasti joku?
- Anonyymi
Toyota dominoi Suomen automarkkinoilla mut haittaakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota dominoi Suomen automarkkinoilla mut haittaakse?
Ei haittaa. Miksi haittaisi, jos joku haluaa näitä ostaa. Saatko muuten jotain ”osinkoja” tästä markkinoiden dominoimisesta vai miksi sitä julistat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla623987- 512780
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162123- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141927Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3581494Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420- 581187