Hyvä Mauri!

Anonyymi-ap

Onko reppu tallella? Muisti? Se taitaa vähän valskata.
Pikkujoulua ja karaokea. Siinäpä kansanedustajan ohjelmaa.

19

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäpä sitä toimimaan kuin työntelijät yleensä, kun minä minä minä minä ja minä ja nyt olen ollut kipeä ka käynyt seuronnoissa niinhän se ressukin lopulta kävi ja todettiin, ettei selvää päivää näy.

• Anonyymi

Maurila venähti piiiiiittttttttkkkkkkkkäääääääkkkkkkkssssssssiiiiiii.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Laukku jäi huoltoasemalle ja reppu karaokebaariin.
        Mikähän reppugate tästä vielä tulee?

• Anonyymi

Verensokereita se käy mittauttaan vaan ja tytöt tarkastaa verenpaineet samalla. Ne heittelee monella aiheuttaen just tollasta mitä äkkiseltään luulis vaikka humalatilaksi. Varma tieto terveydenhuollon ammattilaisilta.

• Anonyymi

Reppu selässä reippaasti pikkujouluun. Mitähän siellä repussa oli? Varmaan omat eväät ja vaihtokalsarit, jos sattuu ryppynaru pettämään. Tietyssä vaiheessa, kun tarpeeksi ottaa, niin tuo ko.naru tuppaa löystymään. Voi helvetti näitä pellejä. Vetelisivät viinaa kaksin käsin vaikka lomillaan, niin ei tarvitsisi selitellä.

• Anonyymi

Kaikki hyvin, kun rehellinen varas palautti Maurin repun ravintolan yläkertaan. Ei mitään hätää. Kaikki eduskunnan paperit ovat taas hyvässä tallessa.

• Anonyymi

Krapulassa johonki tutkimuksiin…

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mauri puhuu asia

• Anonyymi

Repusta? Pikkujouluissa? Karaokesta? Vai siitä että "Minähän olen kansanedustaja". Siksi ei istu aluevaltuustossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Repusta? Pikkujouluissa? Karaokesta? Vai siitä että "Minähän olen kansanedustaja". Siksi ei istu aluevaltuustossa.

Mauri puhuu asia koska muut on koruproitu

• Anonyymi

Karaoken kotimaassa Japaniassa japanialaiset päälliköt ja pisnesmiehet menee laulaan karaokea baariin itteänsä nöyryyttääkseen, maadoittamaan, ettei nouse pissi kuuppaan.

Mutta ei hekään sitä ihan selvinpäin tee vaan ensin otetaan huitoen sakea naamaan tyyliin kampai.
      Sitten vasta otetaan se mikrofoni kätöseen ja aletaan pienissä sievissä itteänsä laululla isosti kurmoottamaan.

• Anonyymi

rauhoituppa vassari poju siellä.et saa arvostella etkä kommentoida mauria ilman minun lupaani ymmärrätkö vassaripoju? siis jatkossa kysyt minulta aina luvan.

• Anonyymi

Lissää saako antaa, vähistäänkin ?
        No ei siinä mitään jos verensikuriat yhtäkkiä pitkänillan yössä putoaa ja repun siinä nurkkaan unohtaa.
        Ei muuta kuin estradille ja laulaa kajauttaa sille rupiset riimit niin, että löytyy.
        Sitten rillin kautta (hiljaa) taxilla kotia.

• Anonyymi

Mikäs etappisikalahtari siellä lupalappuja jakaa. Saisko lomalitteran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs etappisikalahtari siellä lupalappuja jakaa. Saisko lomalitteran?

Suomen Sisun kirjuri.

• Anonyymi

Niin siellä Populuksessa oli sellanen sivaripojujen ja käpykaartilaisten karaokeilta. Harmillista että Maukka hukkasi hilpeässä lauluillassa reput ja padit ja kaikki valtiovallan paperit. Lauleskelu muuttui siinä vaiheessa vähän niinku kiimaisen hirven möyryämiseksi. Kapakan henkilökunta sitten pelasti tilanteen. Vai mitä Maukka.

• Anonyymi

Kauneimmat joululaulut taas kirkossa kohta kajahtaa.
      Nyt kaikki laulamahan, kovin kovaa hoosiannaakin veisaamahan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      355
      4531
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      148
      2558
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2166
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1710
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1247
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1242
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      36
      1205
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1121
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      356
      1116
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe