Minä olen nyt kasi luokalla ja minulle koulu on tuottanut aina hiveästi paineita ja stressiä. Vaikka aloitan aina lukemisen niin ajoissa kuin voin ja luen nniin paljon kuin pystyn jaksan ja kerkeän. Varsinkin kuin koe alueet ovat pitki niin lukeminen vie aikaa ja yöunet jää lyhyemmäksi sen takia. Vaikka olen lukenutkin paljon niin minulla on silti sellainen tunne että en osaa oikeen mitään edes tärkeimpiä asioita ja että mikään ei riittää .En tiedä mitä voinin tehdä toinin olen yrittänyt monat eri opikelu tapaakin mutta tuntu että mikään ei toimi. Ja käyn tukiopetuksissa. matikka enkku ovat minulle kaikein vaikeimpia varsinkin kuin minulla on huono hahmotus kyky. Tai sitten olen vain taivotaon tapaus koska opin niin hitaasti. Jos olet/ olet ollut saman tyylisessä tilaanteessa niin voitko auttaa miten saan numeroni nousuun muuten minä varmaan joudun elämään koko elämi velojen tuoella.😭
Opimisvaikeudet
Anonyymi-ap
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321378Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442