Kepu pettää taas

Nyt petettäväksi joutuu toinen kepulainen eli tämä Loisteen hallituksenpuheenjohtaja Paavo Niemelä.

13

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiken takana Teuvo Hatva?

    • Anonyymi

      Loisteen hallituksen varajäsenenä on rikostuomion saanut Antti Kela. Hänen puolueensa on keskustapuolue.

      • Anonyymi

        Kepussa on rikostuomio meriitti. Onhan kepun puheenjohtajalla Antti Kaikkosellakin käräjäoikeuden antama ehdollinen vankeusrangaistus tuomiona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepussa on rikostuomio meriitti. Onhan kepun puheenjohtajalla Antti Kaikkosellakin käräjäoikeuden antama ehdollinen vankeusrangaistus tuomiona.

        Kyllä se on Perussumalaisilla, tilastoissa ykkönen.


    • Anonyymi

      Teuvo Hatvan ja Paavo Niemelän välit ovat siis menneet huonoksi.
      Näinköhän tämä Paavo Niemelä suostuu enää kepun ehdokkaaksi vaaleissa vai onko jatkossa kokoomuksen ehdokkaana?

      • Anonyymi

        Hatva on saanut Kajaanin kepun riitaisaan tilaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatva on saanut Kajaanin kepun riitaisaan tilaan?

        Miksi Kajaanin kepu ei kerro syytä miksi henkilöä Loisteen hallituksessa piti vaihtaa.


    • Anonyymi

      Kajaanin kepulaiset tekivät tämän Paavo Niemelän syrjäyttämisen omassa valtuustoryhmässään.

      Paavo Niemelä on tehnyt oikaisupyynnön koska hänen mukaansa tämä ei ole kepun sääntöjen mukaan se paikka missä nämä päätökset henkilönimityksistä tehdään.

      Näinköhän kepu on tästä vielä käräjillä?

      Kajaanin kepun valtuustoryhmä:

      Hatva Teuvo
      Immonen Marjatta
      Karppinen Veli-Matti
      Kinnunen Eveliina
      Leinonen Minna
      Niemelä Paavo
      Oikari Risto
      Patronen Kaija
      Poutiainen Jukka
      Pöllänen Tuija
      Rimpiläinen Anni
      Tornberg Raimo

      • Anonyymi

        Kyllä Kekkonen kaivautuisi ylös, jos tietäisi minkälainen puolue keskusta on nykyään.
        Entisestä järkevästä maalaisliittolaisuudesta keskustapuolue on korruptiossaan ajautunut yhteiskunnan pahimmaksi tuhoksi.
        Nykyinen keskustapuolue on kompinaatio vanhan saksan aatteesta ja itärajan takaisesta aatteesta. Siksi se on Suomen yhteiskunnan vakavin tuho sisältä päin.
        Keskustapuoluelaiset haluavat h ologaustia ihannoiden ja matkien ajaa kaikki aatteensa ulkopuolisen ihmiselämän pois.
        Keskustapuoluelaiset haluaa itärajantakaista ihannoiden k olonisaatiolla ryöstää kaikkien aatteensa ulkopuolisten tontti-, elinkeino- ja elinympäristömaat.
        Tämmöinen on valitettavasti vaalien alla nykyinen keskustapuolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kekkonen kaivautuisi ylös, jos tietäisi minkälainen puolue keskusta on nykyään.
        Entisestä järkevästä maalaisliittolaisuudesta keskustapuolue on korruptiossaan ajautunut yhteiskunnan pahimmaksi tuhoksi.
        Nykyinen keskustapuolue on kompinaatio vanhan saksan aatteesta ja itärajan takaisesta aatteesta. Siksi se on Suomen yhteiskunnan vakavin tuho sisältä päin.
        Keskustapuoluelaiset haluavat h ologaustia ihannoiden ja matkien ajaa kaikki aatteensa ulkopuolisen ihmiselämän pois.
        Keskustapuoluelaiset haluaa itärajantakaista ihannoiden k olonisaatiolla ryöstää kaikkien aatteensa ulkopuolisten tontti-, elinkeino- ja elinympäristömaat.
        Tämmöinen on valitettavasti vaalien alla nykyinen keskustapuolue.

        Mitä enempi saksalaisen tuulivoiman etujärjestön keskustapuolueen korruptiopäättäjiä saadaan telkien taakse, niin sitä vähempi Kiina saa tuotua valvontateknologiaansa Suomeen.
        Saksa hykertelee jokaisesta Suomeen saamastaan tuulivoimalasta. Jokainen saksalainen tuulivoimala helpottaa saksaa vaikeissa kiinakauppasuhteissa ja helpottaa saksan energian saantia venäjältä, kun saksalaiset ovat oman energiajärjestelmänsä tuhon jo tuulivoimatuholla maksimoineet. Kiina ja venäjä kiittää saksalaisten tuulivoimaetujärjestöä suomen keskustapuoluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kekkonen kaivautuisi ylös, jos tietäisi minkälainen puolue keskusta on nykyään.
        Entisestä järkevästä maalaisliittolaisuudesta keskustapuolue on korruptiossaan ajautunut yhteiskunnan pahimmaksi tuhoksi.
        Nykyinen keskustapuolue on kompinaatio vanhan saksan aatteesta ja itärajan takaisesta aatteesta. Siksi se on Suomen yhteiskunnan vakavin tuho sisältä päin.
        Keskustapuoluelaiset haluavat h ologaustia ihannoiden ja matkien ajaa kaikki aatteensa ulkopuolisen ihmiselämän pois.
        Keskustapuoluelaiset haluaa itärajantakaista ihannoiden k olonisaatiolla ryöstää kaikkien aatteensa ulkopuolisten tontti-, elinkeino- ja elinympäristömaat.
        Tämmöinen on valitettavasti vaalien alla nykyinen keskustapuolue.

        Kekkonen vei vasurit vierailemaan hiekkakuopalle.


      • Anonyymi

        Minnekähän se Niemelä on tehnyt oikaisupyynnön? Jos oikaisupyyntö on tehty kaupunginhallitukselle niin se on väärä paikka - ei kaupunginhallitus ole kepun sisäisten kiistojen ratkaisija eikä minkään muunkaan puolueen. Tämähän taitaa olla kepun oma sisäinen soppa!


    • Anonyymi

      Paavo Niemelä ja Risto Oikari istuvat vierekkäin kepun tupaillassa ja laulavat joululauluja?
      Mitä tähän sanoo Teuvo Hatva?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe